ہوم / سماجی بہبود / سماجی تحفظ / اٹل پینشن یوجنا
شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

اٹل پینشن یوجنا

اِس حصے میں اٹل پینشن یوجنا کی معلومات دی گئی ہے۔

تعارف

حکومتِ حند کے ذریعے کام گار غریب کی ضعیفی آمدنی حفاظت کو ذہن میں رکھتے ہوئے اَور اُنہیں قَومی پینشن نظام (این پی ایس)میں شامل ہونے کے لئے حوصلہ افضائی کرنے اَور لائق بنانے پر دھیان مرکوز کیا گیا ہے۔ غَیر مُنظَّم علاقے میں کام گاروں کے درمیان طویل زندگی سے متعلق جوکھم کا حل کرنے اَور اُن کی سبکدوشی کے لئے رضاکارانہ بچت کو حفاظت میں بدلنے کے اہم ہدف تھے۔جو 2011۔12 کے این ایس ایس او سروے کے 66ویں راؤنڈ کے مُطابق 47.29 کروڑ کی کُل مزدور طاقت کا 88 % ہے،لیکن جِن کے لِئے کوئی باضابطہ پینشن اہتمام نہیں ہے،تاہم،بنیادی طور پر 60 سال کی عمر کے بعد پینشن فائدوں کی وضاحت کی کمی کی وجہ سے شروع کی گئی سواولمبن یوجنا کے تحت کوریج ناکافی تھا۔

زیر ہدف جماعت

اٹل پینشن یوجنا کے تحت،سبسکرائیبر اپنے تعاون جو اے پی وائی میں شامل ہونے کی عمر کے لئے الگ۔الگ ہے،کی بنیاد پر 60 سال کی عمر میں 1000 روپئے فی ماہ،2000 روپئے فی ماہ،3000 روپئے فی ماہ،4000 روپئے فی ماہ کا مقررہ پینشن حاصل کریں‌گے۔اے پی وائی میں شامل ہونے کی کم از کم عمر 18 سال اَور زیادہ سے زیادہ عمر 40 سال ہے۔اِس لئے اے پی وائی کے تحت سبسکرائبر کے ذریعے تعاون کا کم از کم مہلت 20 سال یا زیادہ ہے۔

اے پی وائی کے فائدے

سبسکرائبرس کو 1000 روپئے سے 5000 روپئے کے بیچ میں مقررہ پینشن،اَگر وہ 18 سال سے 40 سال کی عمر کے اندر شامل ہوتا ہے اَور تعاون کرتا ہے۔تعاونی لیول الگ ہوں‌گے اَور اَگر سبسکرائبر جلد شامل ہوتا ہے تو وہ کم ہوں‌گے اَور دیر سے شامل ہونے پر وہ بڑھ جائیں‌گے۔

اے پی وائی کی اہلیت

اٹل پینشن یوجنا (اے پی وائی)تمام بینک اکاؤنٹ ہولڈروں کے لئے کھُلی ہے۔مرکز ی حکومت ہرایک اہل سبسکرائبر،جو 1 جون،2015 اَور 31 دسمبر،2015 کے درمیان کی مدت میں این پی ایس میں شامل ہوتے ہیں اَور جو کِسی قانونی سماجی حفاظتی یوجنا کے ممبر نہ ہوں اَور جو محصول دہندہ نہ ہوں،کے کھاتوں میں 5 سال کی مدت کے لئے،یعنی مالی سال 2015۔16 سے 2019۔20 تَک،تمام تعاون کا 50 % یا 1000 / روپئے،جو بھی کم ہو،کا شریک۔تعاون کرے‌گی۔

شامل ہونے کی عمر اَور تعاون کی مہلت

اے پی وائی میں شامل ہونے کی کم از کم عمر 18 سال اَور زیادہ سے زیادہ عمر 40 سال ہے۔ چھوڑنے اَور پینشن شروع ہونے کی عمر 60 سال ہوگی۔ اس طرح،اے پی وائی کے تحت سبسکرائبر کے ذریعے تعاون کی کم از کم مدت 20 سال یا اُس سے زیادہ ہوگی۔

اے پی وائی کا فوکس

بنیادی طور پر غیر منظم علاقے کے کام گاروں پر زیر ہدف ہے۔

نامزدگی اَور سبسکرائبر ادائیگی

اہل زمرہ کے تحت خود بخود نام سہولت والے کھاتوں کے تمام بینک اکاؤنٹ ہولڈر  اے پی وائی میں شامل ہو سکتے ہیں جِس کے باعث تعاون مجموعہ اخراجات میں کمی آئے‌گی۔دیری سے ادائیگی کے لئے سزا سے بچنے کے لئے سبسکرائبرس کو  مقررہ قابل ادائیگی تواریخ پر اُن کے بچت کھاتوں میں متوقعہ باقی رقم رکھنی چاہئے۔ ماہانہ تعاون ادائیگی کے لئے قابل ادائیگی تواریخ کا حساب پَہلی تعاونی رقم کو جمع کرنے کی بنیاد پر کی جاتی ہے۔نامزدگی کے لئے طویل المیعاد میں پینشن حقوق اَور اہلیت سے متعلق تنازعات سے بچنے کے لئے مستفیدین، شوہر۔بیوی اَور نامزدوں کی پہچان کے لئے،آدھار بنیادی کے وائی سی دستاویز ہوگا۔

نامزدگی ایجنسیاں

سواولمبن یوجنا کے تحت تمام ظہوری نقطہ نظر (سروس فراہم کنندہ) اَور ایگریگیٹر نیشنل پینشن نظام کے ڈھانچے کے ذریعے سبسکرائبرس کو نامزد کریں‌گے۔بینک پی او پی یا ایگریگریٹروں کے طور پر عملی سرگرمیوں کے لئے قابل کاروں کے طور پر  بی سی/ موجودہ غیر بینکنگ ایگریگریٹروں، مختصر بیمہ ایجنٹس، اَور میوچول فنڈ ایجنٹ کی خدمات لے سکیں‌گے۔

چُوک کے لئے سزا

اے پی وائی کے تحت،ذاتی سبسکرائبرس کے پاس ماہانہ بنیاد پرتعاون کرنے کا اختیار ہوگا۔ دیر سے ہوئی ادائیگیوں کے لئے بینکوں کو اضافی رقم مجموعہ کروانا متوقع ہوگا۔ایسی رقم کم از کم 1 روپئے ہر مہینے سے 10 روپئے ہر مہینے کے درمیان ہوگی  جَیسا کہ نیچے دِکھایا گیا ہے۔

1 روپئے فی ماہ

100 روپئے فی ماہ کے تعاون کے لئے

2 روپئے فی ماہ

101 روپئے سے 500 روپئے

5 روپئے فی ماہ

501 روپئے سے 1000 روپئے

10 روپئے فی ماہ

1001 روپئے سے زیادہ

سود /  سزا کی مقررہ رقم سبسکرائبر کے پینشن کا کارپس کا حصہ بنے‌گا۔

  • 6 مہینہ بعد کھاتا فریز کر دیا جائے‌گا۔
  • 12 مہینہ بعد کھاتہ بےعمل کر دیا جائے‌گا۔
  • 24 مہینہ بعد کھاتہ بند کر دیا جائے‌گا۔
  • دیری سے کئے گئی ادائیگیوں کے لئے اضافی رقم سوال طلب کرنا
  • اے پی وائی ماڈیُول میں قابل ادائیگی تاریخ پر مانگ ہوگی اَور سبسکرائبر کے کھاتہ سے رقم وصول ہو جانے تَک مانگ بنی رہے‌گی۔

سبسکرائبرس کو دوامی اطلاعی الرٹ

اے پی وائی سبسکرائبرس کو اُن کے کھاتہ میں باقی رقم، تعاون جمع وغیرہ کے تعلق میں میعادی اطلاعی ایس ایم ایس الرٹ کے ذریعے پہُنچائی جائے‌گی۔

چھوڑنا اَور پینشن کی ادائیگی

60 سال پُورا کرنے کے  بعد سبسکرائبر گارنٹی شُدہ ماہانہ پینشن نکاسی کرنے کے لئے شراکتی بینک کو اپنی درخواست پیش کریں‌گے۔60 سال کی عمر سے پہلے چھوڑنے کی اجازت نہیں ہے،تاہم،اُس کی اجازت صرف استثنائی حالات، یعنی مُسْتَفِید کی موت یا لاعلاج بیماری ہونے پر دی جائے‌گی۔

کارپس رقم لَوٹانا

شامل ہونے کی عمر،تعاونی لیول،مقررہ ماہانہ پینشن اَور سبسکرائبرس کے نامزد کو کارپس رقم لَوٹانا سب سکریپشن لیول، سبسکرائبرس اَور اُس کے شوہر / بیوی کو مقررہ ماہانہ پینشن اَور سبسکرائبرس کے نامزدوں کو کارپس رقم لَوٹانا اَور تعاونی مدت سے متعلق فہرست نیچے دی گئی ہے۔ اٹل پینشن یوجنا کے تحت سب تعونی لیول، سبسکرائبرس اَور اُس کے شوہر / بیوی کو 1000 روپئے فی ماہ کی مقررہ ماہانہ پینشن اَور سبسکرائبرس کے نامزدوں  کو کارپس رقم کا لَوٹانا اَور تعاونی مہلت سے متعلق فہرست

سبسکرائبر کے نامزد کو حاصل ہونے والی کارپس کی علامتی تفصیل (روپئے میں)

سبسکرائبر اَور اُس کے شوہر / پتنی کو ماہانہ پینشن (روپئے میں)

علامتی ماہانہ تعاون (روپئے میں)

تعاون کے سال

جُڑنے کی عمر

1.7 لاکھ

1000

42

42

18

1.7 لاکھ

1000

50

40

20

1.7 لاکھ

1000

76

35

25

1.7 لاکھ

1000

116

30

30

1.7 لاکھ

1000

181

25

35

1.7 لاکھ

1000

291

20

40

ماخذ : پینشن فنڈ انضباطی اَور ترقی حاکم۔

2.11111111111
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
Back to top