ہوم / صحت
شیئر

صحت

The Health section focuses on women and child health besides various other topics such as sanitation, common diseases, policies and schemes, first aid and mental health.

  • Indigenous Systems of Medicine.

    طب/میڈیسن کے مقامی نظام.

    میڈیسن کے مقامی نظام کے استعمال سے متعلق معلومات کی عوام کو سخت ضرورت ہے۔ آیورویدہ، یوگا، نیچروپیتھی ، یونانی، سدھا اور ہومیوپیتھی (AYUSH) سے متعلق معلومات ، وسائل، اور ڈاٹا بیس کی مضبوطی کا InDG کے اقدام ہے۔

  • Mental Health awareness - Need of the hour

    ذہنی صحت بیداری۔ وقت کی اہم ضرورت

    ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کے مطابق سال 2020 تک دنیا بھر میں ڈپریشن دوسری سب سے بڑی بیماری ہوگی، بیمار ذہنی صحت کے بڑھتے ہوئے خطرہ سے جڑے سماجی اور معاشی نقصانات کے سبب ذہنی صحت اور ذہنی بیماری کے خطرہ سے متعلق بیداری پیدا کرنے کی ضرورت ہے۔.

خواتین کی صحت

سن بلوغت سے سن یاس کا عرصہ خواتین کی پوری زندگی میں بہت زیادہ اہمیت کی حامل ہے نوخیزی، صحت ، حمل اور تولیدی نالی کی صحت توجہ کے اہم میدان ہیں جہاں دیکھ بھال کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس پورٹل میں محفوظ حمل اور تولیدی نالی کی صحت سے متعلق معلومات فراہم کی گئی ہے

بچوں کی صحت

بچے اور نومولود، نمو اور ارتقاء، سنگ میل کا حصول، ٹیکہ اندوزی، بیماری کے دوران دیکھ بھال، نیوٹریشن وغیرہ بچے کی صحت میں اہم کردار اداکرتے ہیں بچے متعدی امراض اور ناقص غذائیت کے معاملہ میں حساس ہوتے ہیں۔ ناقص غذائیت اور متعدی امراض سے بچنے ،صحت مند ارتقاء اور نمو کیلے مناسب دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔ بچے کا ہردور، نومولود، شیر خوارگی، ٹاڈلر اور اسکول جانے کی عمر زیادہ خصوصی توجہ کی مستحق ہوتی ہے تاکہ بیماریوں سے حفاظت اور بچاو ہوسکے اور بہتر نمو اور ارتقاء اسکے جامع صلاحیت کے ساتھ ہوسکے۔ پورٹل ان تمام موضوعات سے متعلق معلومات فراہم کرتا ہے۔

پالیسیاں اور اسکیمات

قومی صحت مشن (نیشنل ہیلتھ مشن) کا مقصد عوام تک موثر صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنا پسماندہ گروپ بشمول خواتین اور بچوں تک بہتر رسائی، بہتر خدمات کی فراہمی، مساوات اور جواب دہی میں اضافہ اور غیر مرکزئیت کے فروغ کیلئے سماجی اونر شپ والے پبلک ہیلتھ سسٹم کا استحکام ہے۔ پورٹل، این ایچ ایم اور صحت سے متعلق متعدد اسکیمات اور پالیسوں کی معلومات فراہم کرتا ہے۔

AYUSH(آیوش)

AYUSH یعنی آیورویدا ،یوگا اور نیچروپیتھی ،یونانی ،سدھا اور ہومیوپیتھی {AYUSH} مقبولیت حاصل کررہا ہے پورٹل AYUSH سے متعلق بنیادی نظریات تشخیص ، علاج اور متعلق ادارے اور اسکیمات کی معلومات فراہم کرتا ہے۔

نیوٹریشن (غذائیت)

جسم کی غذائی ضرورت کے مطابق غذاوں کا حصول غذائیت کہلاتا ہے بہتر غذائیت ایک موزوں اور اچھی طریقہ سے متناسب غذا، تسلسل کے ساتھ جسمانی حرکت، اچھی صحت کے لیے کارنراسٹون ہے۔ پورٹل ڈائری گائیڈلائین، غذاوں اور انکے غذائی ویلیوز، غذائیت کے نظریات اور ٹپس اور بہت کچھ معلومات فراہم کرتا ہے۔

بیماریاں

جسم یا جسم کے کسی عضو کی نارمل کارکردگی کو متاثر کرنے والی کوئی بھی صورت بیماری کہلاتی ہے انہیں3 درجات میں تقسیم کیا جاسکتا ہے اندرونی امراض، بیرونی امراض اور نامعلوم اصل کے امراض، پورٹل میں ان اقسام کی بیماریوں کی معلومات فراہم کی گئیں ہیں۔

صفائی اور حفظان صحت

حفظان صحت کی جامع تعریف میں صاف پینے کا پانی مائع اور ٹھوس ویسٹ مینجمنٹ ماحولیاتی صفائی اور ذاتی حفظانِ صحت شامل ہیں پورٹل اہمیت کے حامل ان موضوعات پر معلومات فراہم کرتا ہے۔

ذہنی صحت

WHO ذہنی صحت کو ذہنی بہتری بتاتا ہے جسمیں ایک فرد اپنی ذاتی خوبیوں کا ادراک کرتا ہے زندگی کے نارمل دباو کا سامناکرسکتا ہے، تخلیقیت کے ساتھ کام کرسکتا ہے اور اسکی کمیونٹی میں اپنا کردار اداکرسکتا ہے۔ پورٹل اس وسیع صحت کے نکتہ پر معلومات فراہم کرتا ہے جوآج کل توجہ طلب ہے

فرسٹ ایڈ(ابتدائی طبی امداد)

بیماری اور زخم کو ابتدائی دیکھ بھال فراہم کرنے کا طریقہ فرسٹ ایڈ کہلاتا ہے۔پورٹل، یاد رکھنے والے اہم اور ضروری نکات کی معلومات ،آفس، گھر، اسکول، کالج یا فیکٹری میں ایمرجنسی یا چھوٹے زخم ہونے کی صورت میں تیار رہنے کی معلومات فراہم کرتا ہے۔

اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top