ہوم / سماجی بہبود / مالیاتی شمولیت / پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا ( پی ایم جی کے ڈی ایس ) 2016
شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا ( پی ایم جی کے ڈی ایس ) 2016

اِس صفحے میں پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا  (  پی ایم جی کے ڈی ایس ) 2016 کی معلومات دی گئی ہے ۔

کردار


مرکزی حکومت  نے غریب کلیان یوجنا شروع کی ہے ۔ اِس اسکیم میں کالے دھن  سے جَمع  پیسے کو سرکار غریبوں کی  ترقی کے کام میں لگائے گی ۔ دراصل یہ اسکیم حکومت نے اُن لوگوں کے لئے شروع کی ہے جِن کے پاس غیر فاش جائیداد ہے ۔ ایسے لوگ اِس اسکیم کے تحت غریب کلیان یوجنا میں پیسے جمع کر سکتے ہیں ۔ اِس کے لِئے سرکار نے 31 مارچ 2017 تَک کا وقت دیا ہے ساتھ ہی اِس یوجنا کے تحت صرف ایک بار ہی پیسا جَمع کیا جا سکتا ہے ۔ کالا دھن رکھنے والوں کے لئے یہ اسکیم ایک آخری موقع ہے جِس کسی بھی شخص کے پاس کالا دھن ہے وہ اِس پردھان منتری غریب کلیان یوجنا کے تحت پیسے جمع کر سکتا ہے ۔ جو بھی شخص  اِس اسکیم میں پیسے جَمع  کرے‌گا وہ اَگلے چار سال تَک اُس کھاتے سے پیسے نہیں نِکال سکتا ہے ۔ ساتھ ہی اُس کھاتے پر کسی طرح کا سود بھی نہیں مِلے‌گا ۔ اِس اسکیم کے تحت کھاتا کھولنے کے لئے سب سے پہلے امیدوار کو کسی بھی آتھرائزڈ بینک کی شاخ میں کھاتا کھُلوانا ہوگا ۔ وہاں اپنا پین کارڈ اَور دیگر ڈِٹےل بینک کو دینی ہوگی ۔ اِس کھاتے کے لئے آر بی آئی ( رِزَرو بینک آف اِنڈِیا ) نے ایک خاص طرح کا فارم دیا ہے جِس کو غیر فاش جائیداد رکھنے والوں کو ہی بھرنا ہوگا ۔
اِس اسکیم کے تحت جَمع کئے گئے پیسوں کو چار سال تَک نِکالا نہیں جا سکتا ہے ۔ ساتھ ہی اس دوران بینک سے کسی بھی طرح کا کوئی سود نہیں دیا جائے‌گا ۔ اِس اسکیم کے تحت جَمع  کئے گئے پیسے کسی بھی شخص کو ٹرانسفر نہیں کر سکتے ہیں ۔ ہاں اَگر کِسی  وجہ سے اکاؤنٹ ہولڈر کی موت ہو جاتی ہے تو نامِنی کو یہ پیسے مِل سکتے ہیں ۔

غریبوں کی فلاح و بہبود اَور ترقی میں رقم کا استعمال

  • جرمانے سے جو رقم آئے‌گی اُس کا استعمال غریب کلیان یوجنا کے لئے کیا جائے‌گا ۔
  • اَگر غریب کلیان یوجنا کے بعد کالے دھن  کا پتہ چلا اَور آمدنی کے ذریعہ کی معلومات نہیں مِلی تو 77.25 فیصدی پیسا سرکار لے لے‌گی ۔
  • آمدنی کا ذریعہ ثابت نہیں کر سکے تو 85 فیصدی پیسا بھرنا ہوگا ۔
  • اسکیم کے بعد چھاپا پڑنے پر کالے دھن  مِلنے پر 60 فیصدی  پیسا بھرنا ہوگا ۔
  • اَگر چھاپا پڑا اَور کالے دھن  ہونے کی بات قبولی تو 90 فیصدی پیسا سرکار کو دینا پڑے‌گا ۔

پردھان منتری غریب کلیان  جمع یوجنا میں ترمیم


پردھان منتری غریب کلیان  جمع یوجنا  ( پی ایم جی کے ڈی ایس ) ، 2016 میں ترمیم کیا ہے ؟
پردھان منتری غریب کلیان  جمع یوجنا ( پی ایم جی کے ڈی ایس ) ، 2016 میں ترمیم ؛ سرکار نے آمدنی کا  اعلان کرنے والوں کو یہ اجازت دینے کا فیصلہ کیا ہے کہ وہ پی ایم جی کے ڈی ایس ، 2016 میں ایک یا زیادہ بار جمع کر سکتے ہیں -حکومتِ حند نے ہندوستانی رِزَرو بینک کے صلاح سے نوٹیفکیشن نمبر ایس۔ او۔4061 ( اِی) تاریخ 16 دسمبر ، 2016 کے ذریعےپردھان منتری غریب کلیان  جمع یوجنا کو مشہور کیا ہے ۔ پردھان منتری غریب کلیان  جمع یوجنا 2016 کے تحت جِن لوگوں نے چھُپی ہوئی آمدنی کا اعلان کیا تھا وہ اسکیم میں رقم جمع کر سکتے ہیں ۔ جَمع  شُدہ  رقم اعلان چھُپی ہوئی آمدنی کے 25 فیصدی سے زیادہ نہیں ہونی چاہئے ۔ اُس کو مستند بینکوں ( حکومتِ حند کے ذریعے مشہور ) میں 17 دسمبر ، 2016 ( سنیچر ) سے 31 مارچ ، 2017 ( جمعہ ) تَک جَمع کیا جا سکتا ہے ۔
اِس تعلق میں سرکار نے فیصلہ کیا ہے کہ آمدنی کا اعلان کرنے والوں کو یہ اجازت دی جائیں کہ وہ پی ایم جی کے ڈی ایس ، 2016 میں ایک یا زیادہ بار جمع کر سکیں ۔ نوٹیفکیشن کے پیرا گراف 4 ( 4 ) درج ذیل ترمیم کی گئی ہے - "4. بانڈ لیجر کھاتے میں خرید اور سرمایہ کاری کا طریقہ- (4)، اس اسکیم کی دفعہ 199 ای، ذیلی دفعہ (1) کے تحت ایک یا زیادہ بار جمع. دفعہ 199 سی کی ذیلی دفعہ (1) کے تحت اعلان کے پہلے جمع کر دیا جائے. "

اکثر پوچھے جانے والے سوال

پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا ( پی ایم جی کے ڈی ایس ) 2016


پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا  (  پی ایم جی کے ڈی ایس ) 2016 کیا ہے ؟ پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا  (  پی ایم جی کے ڈی ایس ) 2016 حکومتِ حند کے ذریعے 16 دسمبر 2016 کو مشہور ایک اسکیم ہے جو پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا   2016 کے لئے کالا دھن  اَور سرمایہ کاری انتظام کے تحت اعلان کرنے والے تمام افراد پر لاگو ہے ۔

پی ایم جی کے ایس کی اہلیت


کون پی ایم جی کے ایس  میں جَمع کرنے کے لئے اہل ہیں ؟ پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا  2016 کے لئے کالا دھن  اَور سرمایہ کاری انتظام کی دفعہ 199سی کی ذیلی دفعہ 1 کے تحت غیر فاش آمدنی کے موضوع میں اعلان کرنے والے کوئی بھی شخص  اِس اسکیم کے تحت جمع کر سکتے ہیں ۔

اِس اسکیم کے تحت جَمع


اِس اسکیم کے تحت جَمع کِس شکل میں رکھا جائے‌گا ؟ بھارتیہ رِزرو بینک کے ذریعے بانڈ بہی کھاتہ  میں اعلان کرنے والے کے کریڈِٹ میں اِس جَمع رقم کو رکھا جائے‌گا ۔

مستند ایجنسی


درخواست اَور جَمع رقم منظور کرنے کے لئے مستند ایجنسی کون ہے ؟ درخواست اَور جَمع رقم کسی بھی بینکنگ کمپنی ( اِشْتِراکی بینکوں کو چھوڑ‌کر ) جِس پر بینک کاری ریگولیشن ایکٹ ، 1949 [ 1949 کا 10 ] لاگو ہے ( مستند بینک ) ذریعے منظور کیا جائے‌گا ۔

درخواست نامہ


اعلان کرنے والوں کو درخواست نامہ کہاں سے حاصل ہوگا ؟
مستند بینکوں کی شاخوں میں جَمع کے لئے درخواست میسّر ہوگا ۔ درخواست بھارتیہ  رِزرو بینک کی  ویب سائیٹ رِزَرو بینک آف اِنڈِیا پر بھی میسّر ہے ۔

جَمع کب کریں


اعلان کرنے والا شخص  اسکیم  کے تحت جَمع کب کر سکتے ہیں ؟
اِس اسکیم  کے تحت جَمع کسی بھی مستند بینک کی شاخ میں کام کے دن پر ( چُنی گئی شاخوں میں اتوار کو بھی بینکنگ خدمات دئے جانے کے باوجوُد اتوار کو چھوڑ‌کر ) عام بینکنگ کام کے وقت کے دوران 17 دسمبر 2016 سے 31 مارچ 2017 تَک سنگل ادائیگی کے طور پر  کیا جا سکتا ہے ۔

کے وائی سی میں مقررہ معیار


اپنے گاہک کو جانئے ( کے وائی سی ) کے موضوع میں کیا معیار مقررہ ہے ؟
اِس اسکیم کے تحت جَمع  کرنے والے افراد کے لئے مقامی کھاتا نمبر ( پین ) اپنے گاہک کو جانئے کے موضوع میں قانونی دستاویز ہے ۔ اَگر علان کنندہ کے پاس پےن نمبر نہیں ہے تو اُس کو پےن کے لئے درخواست پیش کرنا ہوگا اَور پےن درخواست کی تفصیل رسید نمبر کے ساتھ دینی ہوگی ۔ پےن حاصل ہونے پر تازہ کاری اطلاع سے متعلق بینک کو دیا جانا ہے ۔

جمع کم از کم مقرر حد


کیا اِس اسکیم میں جَما کرنے کے لئے کم از کم  حد مقرر ہے ؟
پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا 2016 کے لئے کالا دھن  اَور سرمایہ کاری انتظام کی دفعہ  199 سی کی ذیلی دفعہ 1 کے تحت اعلان کرنے والے شخص کے ذریعے کئے جانے والے جَمع  اعلان غیر فاش آمدنی کے 25 % سے کم نہ ہو ۔ جَمع  100 کے ملٹی پلز میں کیا جانا ہے ۔

جَمع رقم سود


کیا اِس اسکیم کے تحت جَمع رقم پر کوئی سود دیا جائے‌گا ؟
نہیں ، اِس اسکیم کے تحت جَمع  رقم پر کوئی سود نہیں دیا جائے‌گا ۔

دستاویزی  ثبوت


کیا جَمع  کرنے کے بعد کِسی قسم کی  دستاویزی ثبوت جاری کیا جائے‌گا ؟
درخواست جَمع کئے جانے پر وابستہ بینک کے ذریعے اعلان کرنے والے کے نام اَور جَمع کی گئی رقم کے ذکر کے ساتھ رسید دیی جائے‌گی ۔ بعد میں  بی ایل اے  کے لئے اختیاری صداقت نامہ جاری کیا جائے‌گا جِس کو مستند بینکوں سے حاصل کیا جانا ہے ۔

ادائیگی کی شکل


کیا جَمع  کے لئے ادائیگی جزوی طور پر نقد اَور کم چیک یا دیگر شکل میں کیا جا سکتا ہے ؟
جی ہاں ، جَمع کے لئے ادائیگی ایک بار میں ایک سے زیادہ شکلوں کے امتزاج میں کیا جا سکتا ہے ۔ پھر بھی جَمع کا موثر تاریخ وصولی کے بعد بینک کو کُل  رقم حاصل ہونے پر ہوگا ۔
کیا اسکیم میں جَمع رقم  کو ردّ کر سکتے ہیں ؟
کیا میں کسی بھی وقت اسکیم  کے تحت اپنے جَمع رقم  کو ردّ کر سکتے ہیں ؟
اسکیم کے تحت بانڈ لےجر کھاتہ  تیار ہونے کے بعد جَمع رقم  ردّ کرنے کا کوئی اختیار میسّر نہیں ہے ۔

جَمع کی چُکؤتی


جَمع کو کب چُکایا جائے‌گا ؟
جمع کے  موضوع میں چُکؤتی جمع کی  موثر تاریخ سے ( نقد حصولیابی کے دن یا ڈرافٹ / چیک کی وصولی / وصولی کے دن ، الیکٹرانک تبادلے سے رقم حاصل ہونے کے دن ) چار سال کے بعد کیا جائے‌گا ۔

تلافی رقم حصولیابی


اعلان کرنے والے کو تلافی رقم کَیسے حاصل ہوگی ؟
شخص کے ذریعے اپنی درخواست  میں تحریر کردہ کھاتے میں تلافی رقم کریڈِٹ کی جائے‌گی۔

تلافی کے عمل


تلافی کے کیا عمل ہے ؟

  • پختگی کی تاریخ کو ریکارڈ میں بیان کردہ بینک اکاؤنٹ میں پروسيڈس کریڈٹ کیا جائے گا۔
  • اگر کسی قسم کی معلومات جیسے اکاؤنٹ نمبر، آئی ایف ایس سی کوڈ وغیرہ میں تبدیلی ہوئی  ہے تو سرمایہ کار کے ذریعہ سے اختیاری  بینکوں کے ذریعے بھارتیہ ریزرو بینک کو جلد از جلد آگاہ کیا جائے۔


کیا اِس اسکیم کے تحت جَمع  کا قبل از وقت چھٹکارا دیا جا سکتا ہے ؟
نہیں ، بی ایل اے کے قبل از وقت چھٹکارے کا اختیار میسّر نہیں ہے ۔

 

منتقلی


کیا کِسی وقت پر بی ایل اے رشتہ دار یا دوست کو ہستانترِت کر سکتے ہیں ؟
نہیں ، بیۓلۓ کو رشتہ دار یا دوست کو منتقل کرنا مُمکِن نہیں ہے ۔ بانڈ  بہی کھاتہ  کا تبادلہ حامل کی موت ہونے پر نامزد یا ذاتی حامل کے جانشین تَک محدود ہے -

دیگر خدمات


اعلان کرنے والوں کو اِس اسکیم  میں جَمع کرنے کے بعد دیگر خدمات کون فراہم  کرے‌گا ؟
جِس بینک کے ذریعے اسکیم  میں جَمع کیا گیا ہے وہ گاہک کو بینک کھاتے کی معلومات  تازہ کاری کرنا ، نامزدگی کو ردّ کرنا وغیرہ خدمات فراہم  کریں‌گے ۔

ادائیگی اختیار


پی ایم جی کے ڈی ایس  میں جَمع  کرنے کے لئے ادائیگی اختیار کیا ہیں ؟
جَمع  کو نقد کے طور پر  یا منظور کئے جانے والے مستند بینک کے نام ڈائٹری ڈرافٹ / چیک ، اِلیکٹرانِک تبادلے کے طور پر  کیا جا سکتا ہے ۔

سرمایہ کاری کے لئے نامزدگی سہولت


کیا اِن سرمایہ کاری کے لئے نامزدگی سہولت میسّر ہے ؟
جی ہاں ، سرکاری ریگولیشن ایکٹ ، 2006 اَور سرکاری ریگولیشن ایکٹ  ، 2007 کے اہتمام کے مُطابق نامزدگی سہولت میسّر ہے ۔ درخواست نامہ کے ساتھ نامزدگی فارم بھی میسّر ہے ۔ نامزدگی کو ردّ / تبدیل کرنے کے معاملے میں مستند بینک کے روبرو الگ شکل کا فارم بھرتے ہوئے پیش کیا جانا ہے ۔

بی ایل اے  تَبدیل پذیر ہے یا نہیں ؟

نہیں ، بانڈ بہی کھاتہ  تَبدیل پذیر نہیں ہے ۔

پوچھ تاچھ


پی ایم جی کے ڈی ایس  کے موضوع میں پوچھ تاچھ کرنے کے لئے بھارتیہ رِزرو بینک سے رابطہ کرنے کا کیا اختیار میرے پاس میسّر ہے ؟
اِس موضوع میں سوالوں کو اِی میل میں بھیجا جا سکتا ہے ۔

آئی ڈی کا استعمال


کیا آئی آئی بی ( افراط زر اِنڈیکس بانڈ ) یا ایس جی بی  ( عوام سونا بانڈ  ) کے موجودہ سرمایہ کار اِس اسکیم  کے تحت جَمع  کے لئے وہی سرمایہ کار آئی ڈی کا استعمال کر سکتے ہیں ؟
جی ہاں ، آئی آئی بی یا ایس جی بی  کے موجودہ سرمایہ کار وہی سرمایہ کار آئی ڈی پی ایم جی کے وائی  کے لئے بنائے رکھ سکتے ہیں بشرطے کہ سرمایہ کار آئی ڈی کے ساتھ جوڑی گئی  ذاتی پہچان دستاویز مستقل کھاتا نمبر ہو ۔

محصول ، جرمانہ ، اضافی محصول کے لئے ادائیگی اَور جَمع


کیا پی ایم جی کے وائی  کے تحت محصول ، جرمانہ ، اضافی محصول کے لئے ادائیگی اَور جَمع ایس بی این  میں کیا جا سکتا ہے ؟ حکومتِ حند نے یہ فیصلہ لیا ہے کہ 30۔12۔16 تَک پی ایم جی کے وائی  کے تحت  ، جرمانہ ، اضافی محصول کے لئے ادائیگی اَور جَمع  بھارتیہ  رِزرو بینک کے ذریعے جاری پُرانے 500 اَور 1000 کے بینک نوٹوں کے ذریعے کیا جا سکتا ہے ۔ اعلان کرنے والوں کے لئے پردھان منتری غریب کلیان جمع یوجنا  2016 کے لئے کالا دھن  اَور سرمایہ کاری انتظام 17 دسمبر 2016 سے 31 مارچ 2017 تَک میسّر ہے ۔ اسکیم کے تحت محصول  جرمانہ ، اضافی محصول کے لئے ادائیگی اَور جَمع آئی ٹی این ایس  287 چالان کے ذریعے کیا جانا ہے ۔ پی ایم جی کے وائی  کے موضوع میں نوٹیفکیشن حکومتِ حند کا  انکم ٹیکس محکمہ پر میسّر ہے ۔


ماخذ: رِزَرو بینک آف اِنڈِیا اَور خطوطی معلومات دفتر

2.66666666667
ستاروں کو آگے بڑھائیں اور درجہ پر کلک کریں
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
Back to top