شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

نامزدگی

جی ایس ٹی میں نامزدگی کروانے کے کیا فائدے ہیں؟


اشیاء اَور خدمتی محصول (جی ایس ٹی) کے تحت نامزدگی کروانے سے کاروبار کو درج ذیل فائدہ فراہم کرے‌گا -

  • اشیاء یا خدمات کے فراہم کنندہ کو قانونی طور پر  تسلیم شدہ ہوتی ہیں۔
  • اِنپُٹ اشیاء یا خدمات کے مناسب محصول ادائیگی کے بہی کھاتہ کو جِنہیں اشیاء یا خدمات کی فراہمی یا کاروبار کے ذریعے دونوں  پر قابل ادائیگی جی ایس ٹی ادائیگی کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے۔
  • اپنے خریداروں سے قانونی طور پر محصول جمع کرنے اَور اشیاء یا خدمات کی فراہمی پر خریدار یا حاصل کنندگان کو قابل ادائیگی محصولوں کو کریڈِٹ کرنے کے لئے مستند کیا ہے۔
  • اشیاء اَور خدمتی محصول قوانین کے تحت فراہم کئے گئے کئی دیگر فوائد اَور خصوصی اختیارات کا فائدہ اُٹھانے کا اہل ہونے کے لئے۔

کیا بغیر جی ایس ٹی نامزدگی کے شخص آئی ٹی سی اَور محصول جمع کر سکتا ہے؟

نہیں، جی ایس ٹی نامزدگی کے بغیر کوئی بھی شخص نہ تو اپنے گاہکوں سے جی ایس ٹی جمع  کر سکتا ہے اَور نہ ہی اپنے ذریعہ ادائیگی کی گئی جی ایس ٹی کے کسی بھی اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ کا دعویٰ کر سکتا ہیں۔

نامزدگی کی موثر تاریخ کیا ہوگی؟


نامزدگی کے لئے جہاں پر درخواست کی گئی ہے اُس کی پیشکش کے 30 دنوں کے اندر شخص نامزدگی کرنے کے لئے  اپنی ذمہ داری کی تاریخ ہوگی، جِس دن وہ نامزدگی کے لئے ذمہ دار ہوا۔
جہاں درخواست گزار کے ذریعے نامزدگی کی درخواست پیش کی جا چُکی ہے اُس کے 30 دنوں کے بعد وہ نامزدگی کا ذمہ دار بن جاتا ہے، نامزدگی کی موثر تاریخ اُسے نامزدگی فراہم کرنے کی تاریخ ہوگی۔
خود بخود  نامزدگی کے معاملے میں، بالار ادہ نامزدگی لینا جبکہ محصول ادائیگی کے لئے حد میں چھوٹ کی حد کے اندر ہے، نامزدگی کی موثر تاریخ نامزدگی کے حکم کی تاریخ ہوگی۔

ماڈل جی ایس ٹی قانون کے تحت کون شخص نامزدگی لینے کے لئے ذمہ دار ہیں؟


سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون 2017 کی دفعہ 22 کے مُطابق ہر فراہم کنندہ (اپنے ایجنٹ سَمیت) جو قابل محصول فراہمی کرتا ہے یعنی اشیاء اَور / یا خدمات کی فراہمی جو اشیاء اَور خدمتی محصول  قانون کے تحت محصول کے لئے قابل محصول  ہوتی ہے اَور اُن کی کُل فروخت ایک مالی سال میں بیس لاکھ روپیوں کی حد سے زیادہ ہے، وہ ریاست یا دِلّی یا پُدوچیری کے یونین ٹیریٹریز  میں جہاں سے وہ قابل محصول فراہمی کرتا ہے۔ وہ اپنے کو نامزد کرنے کے لئے ذمہ دار ہوگا۔
گیارہ خاص زمرے والی ریاستوں  کے معاملے میں (جیسا کہ ہندوستان کی آئین کے مضمون 279اے (4) (جی) میں بیان شدہ ہے، نامزدگی کی جوابدہی کے لئے یہ حد دس لاکھ روپیے ہیں۔
اس کے علاوہ قانون کی دفعہ 24 میں فراہم کنندگان کی کچھ زمروں کا ذکر کیا گیا ہے جو نامزدگی لینے کے لئے ذمہ دار ہوں‌گے، بھلے ہی اُن کا کُل / مناسب کاروبار 20 لاکھ روپیے کی حد سے نیچے ہو۔
دوسری طرف قانون کی دفعہ 23 کے مُطابق کھیتی مصنوعات کی فراہمی کے تعلق میں ایک کسان، خصوصی طور پر اشیاء اَور خدمتی محصول  قانون کے تحت غیر قابل محصول یا مکمل طورپر چھوٹ والے سامانوں اَور / یا خدمات کی فراہمی کرنے والا کوئی بھی شخص نامزدگی کے لئے ذمہ دار نہیں ہوگا۔

کُل فروخت کیا ہے؟


سی جی ایس ٹی / ایس  جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 2 (6) کے مُطابق کُل کاروبار کی مقدار (ٹرن اوور) میں کُل قیمت شامل ہے -

  1. تمام قابل محصول فراہمیاں،
  2. پھوٹ حاصل فراہمیاں،
  3. اشیاء اور / یا خدمات کی برآمد اور
  4. ایک ہی پین والے شخص کے تمام بین مملکتی فراہمی۔


مندرجہ بالا کی اکھِل بھارتیہ آدھار پر حساب کیا جائے‌گا اَور سی  جی ایس ٹی قانون، ایس۔ جی ایس ٹی قانون، یو۔ ٹی۔ جی ایس ٹی ایکٹ اَور آئی  جی ایس ٹی قانون کے تحت لگائے گئے محصولوں کو شامل نہیں کیا جائے‌گا۔ کُل کاروبار میں قابل محصول شخص کے ذریعے کئے گئے تمام سامان شامل ہوں‌گے چاہے وہ اپنے کھاتے پر ہوں یا اپنے تمام پرنسپلوں کی طرف سے کیا گیا ہو۔
کُل ٹرن اوور میں فراہمی جِس پر رِورس چارج بنیاد پر محصول لگایا جاتا ہے اَور آمد فراہمی کی قیمت، شامل نہیں ہوں‌گے۔
جاب ورق کام پُورا ہونے کے بعد مال کی  قیمت جاب ورکر کے ٹرن اوور میں شامل کرنے لائق نہیں ہے۔ یہ پرنسپل کے ذریعے مال کی فراہمی کے طور  پر مانا جاتا ہے اَور لہذا پرنسپل کے ٹرن اوور میں شامل ہوگا۔

 

کون سے معاملات میں نامزدگی ضروری ہے؟


سی۔ جی ایس ٹی / ایس  جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 24 کے مُطابق درج ذیل طبقات کے افراد کو محدود حد کے باوجود لازمی طور پر نامزد ہونے کی ضرورت ہوگی ؛

  • ک۔ شخص جو کِسی قسم کی بین مملکتی محصول کاری  فراہمی کر رہے  ہیں ؛
  • کھ۔ عارضی محصول کاری  شخص ؛
  • گ۔ وہ شخص جِن کو رِورس اخراج کے تحت محصول ادائیگی کرنا ضروری ہے،
  • گھ۔ دفعہ 9 کی دفعہ (5) کے تحت شرح ادائیگی کے لئے ذمہ دار الیکٹرانک کامرس آپریٹر،
  • ن۔ غیر رہائشی قابل محصول شخص،
  • چ۔ شخص جو دفعہ 51 کے تحت محصول کٹوتی کے لئے ذمہ دار ہو۔
  • چھ۔ شخص جو دیگر نامزد قابل محصول افراد کی طرف سے اشیاء اَور یا خدمات کی فراہمی کرتے ہیں، چاہ ایجنٹ کی شکل یا دیگر۔
  • ج۔ اِنپُٹ خدمت تقسیم کنندہ (چاہے قانون کے تحت الگ نامزد ہے یا نہیں)
  • جھ۔ شخص جو دفعہ 52 کے تحت محصول جمع کرنے کے لئے متوقعہ ہے۔
  • ن۔ ہرایک الیکٹرانک کاروباری آپریٹر
  • ٹ۔ ہندوستان میں ایک نامزد  شخص کے علاوہ، ہرایک شخص جو ہندوتان کے باہر سے ہندوستان میں کِسی شخص کو آن لائن معلومات اَور ڈاٹابےس  باز یابی خدمات کی فراہمی کرتا ہے۔
  • ٹھ۔ ایسے دیگر فرد یا افراد کا طبقہ جِس کو مرکزی  حکومت یا ریاستی حکومت  کونسل کو سفارش پر مطلع کیا جا سکتا ہے۔

اشیاء اَور خدمتی محصول قانون کے تحت نامزدگی لینے کا وقت کی حد کیا ہے؟

کِسی شخص کو نامزدگی تیس دنوں کے اندر لینا ہوگا جِس دن سے وہ نامزدگی لینے کے لئے ذمہ دار ہو جاتا ہے ایسے طریقے سے اَور اُن اصولوں کے تابع جیسے کہ نامزدگی اصولوں میں مقررہ ہو، لے لینا چاہئے۔ ایک اچانک قابل محصول شخص اَور غیر رہائشی قابل محصول شخص کا کاروبار شروع کرنے سے کم از کم 5 دن پہلے نامزدگی کے لئے درخواست کرنا چاہئے۔

اَگر ایک شخص ایک ہی پےن نمبر کے ساتھ الگ الگ ریاستوں میں کاروبار چلا  رہا ہے، کیا وہ ایک ہی نامزدگی ک ساتھ کاروبار  چلا سکتا ہے؟

نہیں۔ ہرایک وہ شخص جو نامزدگی لینے کے لئے ذمہ دار ہے اُس کو ہرایک اُن ریاستوں میں الگ الگ نامزدگی لینا ضروری ہے جہاں پر وہ کاروبار چلا رہا ہے اَور سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی کی دفعہ 22 کے دفعہ (1) کے مُطابق جی ایس ٹی ادائیگی کے ذمہ دار ہے۔

ایک شخص جِس کے ایک ریاست میں کئی تِجارَتی کاروبار ہیں کیا وہ الگ نامزدگی حاصل کر سکتا ہے؟

دفعہ 25 کی ذیلی دفعہ (2) کے اہتمام کے تناظر میں ایک شخص کو ایک ریاست میں کئی کاروبار / میدان عمل کے جاری عمل کے لئے ہرایک اکائی والی جگہ کا الگ نامزدگی حاصل کرنا چاہئے، اِن شرطوں کے تابع  جِن کو مقرر کیا جا سکتا ہے۔

کیا ایسا کوئی اہتمام ہے کہ ایک شخص اپنی خوشی سے  نامزد کرے ہالانکہ تب جب وہ جی ایس ٹی کی ادائیگی کرنے کے لئے ذمہ دار نہیں بھی ہو سکتا ہے؟

ہاں۔ دفعہ 25 کی ذیلی دفعہ (3) کے تناظر میں، ہالانکہ، ایک شخص فہرست دفعہ 22 کے تحت نامزدگی کرنے کے لئے ذمہ دار نہیں ہوتے ہوئے بھی، اپنی خوشی سے خود کو نامزد کر سکتا ہے، اَور اِس قانون کے تمام اہتمام، جو ایک نامزد  محصول کاری  شخص پر لاگو ہوتے ہیں، اُس شخص پر بھی لاگو ہوں‌گے۔

کیا نامزدگی حاصل کرنے کے لئے مستقل کھاتہ  نمبر (پےن) ضروری ہے؟


ہاں۔ ہرایک شخص کے پاس سی جی ایس ٹی  / ایس جی ایس ٹی  قانون کی دفعہ 25 (6) کے تحت نامزدگی حاصل کرنے کی صلاحیت کے سِلسِلے میں آمدنی محصول قانون، 1961 (1961 کا 43) کے تابع جاری کیا گیا مستقل کھاتہ  نمبر (پےن) رکھنا ضروری ہوگا۔
ہالانکہ مندرجہ بالا دفعہ 25 (6) کے شرائط کے مُطابق دفعہ 51 کے تحت محصول کٹوتی کرنے کے لئے ایک شخص کو پےن کے بدلے آمدنی محصول قانون کے تحت ایک محصول کٹوتی اَور مجموعہ  کھاتا نامزدگی کے لئے اہل ہونے کے لئے لے سکتا ہے۔
اس کے علاوہ، دفعہ 25 (7) کے مُطابق ایک غیر رہائشی قابل محصول شخص کے لئے پےن ضروری نہیں ہے۔ جِس کو کسی بھی دیگر دستاویز، جِس کو مقرر کیا جا سکتا ہے، کی بنیاد پر نامزدگی فراہم کیا جا سکتا ہے۔

کیا قابل افسر کے ذریعے محکمہ، اِس قانون کے تحت خود بخود ایک شخص کی نامزدگی کو آگے بڑھا سکتا ہے؟

ہاں۔ دفعہ 25 کی ذیلی دفعہ (8) کے مُطابق، جہاں ایک شخص اِس قانون کے تحت نامزد کئے جانے کے لئے ذمہ دار ہے اَور نامزد کروانے میں ناکام رہتا ہے، قابل افسر، کوئی بھی کاروائی بغیر جانبداری کئے کر سکتا ہے، یا ایم۔ جی۔ ایل۔ یا کِسی دیگر مشہور قانون کے تحت کی جا سکتی ہے، ایسے شخص کو اُس طریقے  سے نامزد کرنے کے لئے کاروائی کر سکتا ہے نامزدگی اصولوں میں، جِس کو مقرر کیا جا سکتا ہے۔

کیا ایک قابل افسر نامزدگی کے لئے کی گئی درخواست کو نامنظور کر  سکتا ہے؟

ہاں، سی۔ جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ  25 کے دفعہ 10 کے مُطابق قابل  افسر نامزدگی کے لئے درخواست کی توثیق کے بعد نامنظور سکتے ہیں۔

کیا کِسی شخص کو فراہم کی گئی  نامزدگی دوامی ہے؟

ہاں، ایک بار نامزدگی صداقت نامہ  فراہم کرنے پر وہ مستقل ہو جاتا ہے جب تک کہ اُس کو دست بردار، رہ، برخواست یا واپس نہیں لے لیا جاتا۔

کیا اقوام متحدہ  اداروں کے لئے جی ایس ٹی کے تحت نامزدگی حاصل کرنا ضروری ہے؟

ہاں، سی۔ جی ایس ٹی / ایس۔ جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 25 (9) کے تناظر میں تمام مطلع  اقوام متحدہ اداروں، کاروباری  سفارت خانہ یا غیر ممالک  کے سفارت خانہ اَور مطلع کسی بھی دیگر طبقے کا شخص کی جی ایس ٹی پورٹل ایک منفرد شناختی نمبر (یو آئی این ) حاصل کرنا ضروری ہوگا۔ مذکورہ  آئی ڈی کی ساخت جی ایس ٹی آئی۔ این۔ کے مُطابق تمام ریاستوں میں ایک جیسی  ہوگی اَور وہ مرکز اَور ریاستوں کے لئے بھی ایک جیسا ہوگا۔ اِس یو آئی این کی اُن کے ذریعے حاصل کئے گئے مال اَور خدمات کو مطلع فراہمی پر ادائیگی کئے گئے محصولوص  کی رقم واپسی کا دعویٰ کرنے کے لئے اَور کسی بھی دیگر مقصد کے لئے جِس کو مطلع کیا جا سکتا ہے، کی ضرورت ہوگی۔

اقوام متحدہ  اداروں کو فراہمی کرنے والے محصول کاری  شخص کی کیا ذمہ داری ہے؟

اِن تنظیمات کو فراہمی کرنے والے محصول کاری فراہم کنندہ سے چالان / بِل پر یو آئی۔ این۔ مذکورہ کرنے  کی توقع کی جاتی ہے اَور ایسی فراہمی کو دُوسرے نامزد  شخص (بی2بی) کو کی جانے والی فراہمی مانا جائے‌گا اَور اِن بِلوں کو فراہم کنندہ کے ذریعے اپلوڈ کیا جائے‌گا۔

کیا سرکاری تنظیم کے لئے نامزدگی کرنا ضروری ہے؟

سرکاری اتھارٹیز / عوامی علاقے کی تمہیدوں (پی۔ ایس۔ یو) کو جو جی ایس ٹی مال کی آگے فراہمی نہیں کر رہے (اَور اس لئے جی ایس ٹی نامزدگی حاصل کرنے کے لئے ذمہ دار نہیں ہے) لیکِن بین مملکتی خرید‌کر رہے ہیں، اُن کو وابستہ ریاستی محصول اتھارٹیز کے ذریعے جی ایس ٹی پورٹل کے ذریعے ایک خاص پہچان نمبر (آئی۔ ڈی۔) فراہم کیا جائے‌گا۔

ایک عارضی محصول کاری  شخص کون ہے؟

عارضی قابل محصول شخص کو سی  جی ایس ٹی / ایس۔ جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 2 (20) میں تشریح شدہ کیا گیا ہے جِس کا مطلب ہے وہ شخص جو کبھی کبھی مال اَور خدمات کے سلسلہ یا کاروبار کے آگے بڑھانے میں چاہے اہم (پرِنسِپل) یا ایجنٹ یا کِسی دیگر صلاحیت میں کِسی ریاست یا ایک وفاقی علاقے میں جہاں اُس کا کوئی یقینی مقام نہیں ہے، سودا کرتا ہے۔

تارک وطن / این۔ آر۔ آئی۔ محصول کاری  شخص کون ہے؟

سی  جی ایس ٹی / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی دفعہ 2 (77) کے مُطابق غیر رہائشی قابل محصول شخص کا مطلب کسی بھی شخص سے ہے جو کبھی کبھی سامانوں اَور / یا خدمات کی فراہمی چاہے خاص یا ایجنٹ کے طور پر یا کِسی دیگر صلاحیت میں لیکِن جِن کا ہندوستان میں کاروبار یا رہائش گاہ کا یقینی  مقام نہیں ہے، لےن دین کرتے ہیں۔

ایک اچانک محصول کاری  شخص اَور تارک وطن  محصول کاری شخص کو جاری کئے نامزدگی صداقت نامہ کی جواز کی مہلت کیا ہے؟

دفعہ 27 (1) کے تناظر میں جو کہ شرائط کے ساتھ قابل مطالعہ ہے ' بے وضع قابل محصول شخص یا غیر رہائشی قابل محصول شخص ' کو جاری کی گئی نامزدگی صداقت نامہ، نامزدگی کے لئے دی گئی  درخواست  میں معینہ مہلت یا نامزدگی کو موثر تاریخ سے 90 دن، جو بھی پہلے ہو، کے لئے  قانونی ہوگا۔ حانلاکہ مناسب افسر مذکورہ قابل محصول شخص کے اصرار پر مہلت کو جو 90 دنوں کی مہلت سے زیادہ نہ ہو مندرجہ بالا 90 دنوں کی ثابِق مہلت کی جواز سے آگے بڑھا سکتا ہے۔

کیا اِس خاص زمرہ کے تحت نامزدگی حاصل کرنے کے وقت ایک " اتفاقیہ محصول کاری شخص ' اَور " تارک وطن  محصول کاری شخص ' کو کوئی پیشگی محصول کی ادائیگی کرنے کی ضرورت ہے؟

ہاں۔ جبکہ ایک عام محصول کاری شخص کو دفعہ 19 کی  ذیلی  دفعہ (1) کے تحت نامزدگی کے لئے درخواست جمع کرنے کے وقت نامزدگی حاصل کرنے کے لئے رقم جمع کرنا ضروری نہیں ہوتا، لیکِن ایک اتفاقیہ محصول کاری شخص یا ایک تارک وطن محصول کاری شخص، دفعہ 19 کی ذیلی دفعہ  (1) کے تحت نامزدگی کے لئے درخواست کرنے کے وقت اُس مہلت کے لئے قیاسی محصولی ذمہ دار  کے برابر کی رقم میں محصول کی پیشگی رقم جمع کریں‌گے جِس مہلت کے لئے مذکورہ شخص نامزدگی کی مانگ کرتا ہے۔ اَگر نامزدگی کی مہلت کو شروعاتی نبّے دنوں کی مہلت سے آگے بڑھایا جاتا ہے، قیاسی محصولی ذمہ دار  کے لئے پیشگی محصول کی فاضل رقم کے برابر کی اُتنی رقم جمع کی جائے‌گی جِتنے وقت کے لئے اُس مہلت کو نبّے دنوں سے آگے بڑھانے کی مانگ کی گئی ہے۔

کیا نامزدگی صداقت نامہ میں ترمیم کرنے کی اجازت ہے؟

ہاں۔ دفعہ 20 کے مُطابق، قابل افسر، اس طرح کی معلومات جو اُس کو نامزد شخص کے ذریعے دی گئی ہے یا اُس نے خود اُس کا پتہ لگایا ہے، نامزدگی تفصیلات  میں اِس ڈھنگ سے ترمیم منظور یا نامنظور کر  سکتا ہے اَور اُس مہلت کے اندر جیسا متعین کی جا سکتی ہے۔ اس پر دھیان دیا جانا ضروری ہے کہ قابل افسر کے ذریعے معلومات کی  ترمیم کی اجازت صرف کچھ اہم علاقوں کے لئے ہی ضروری ہوگی، جبکہ دیگر علاقوں کے لئے، نامزد  شخص خود بھی ترمیم کر سکتا ہے۔

کیا نامزدگی صداقت نامہ کی تنسیخ کی اجازت ہے؟

ہاں۔ سی جی ایس ٹی  / ایس جی ایس ٹی  قانون کی دفعہ 29 میں اظہار حالات میں اِس قانون کے تحت فراہم کی گئی  نامزدگی کو قابل افسر کے ذریعے منسوخ کیا جا سکتا ہے۔ قابل افسر، یا تو اپنے خود کی  پیشکش پر یا درخواست کرنے پر، مقررطریقےسے، نامزد محصول کاری شخص کے ذریعے یا ایسے شخص کی موت کے معاملے میں اُس کے قانونی جانشینوں کے ذریعے، نامزدگی کو اِس طریقے اَور اُس مہلت کے اندر منسوخ کر سکتا ہے، جِس شکل میں وہ مقرر کیا جا سکتا ہے۔ نامزدگی اصولوں کے مُطابق تنسیخ کے لئے حکم ایس سی این کا جواب حاصل ہونے کے 30 دن کے اندر جاری کیا جانا ہے (اُن معاملات میں جہاں تنسیخ کو مناسب افسر کے ذریعے خود بنانے کی پیشکش کی گئی ہے) یا تنسیخ کے لئے درخواست حاصل ہونے کی تاریخ سے (اُن معاملات میں جہاں قابل محصول شخص / قانون جانشین اس طرح کے تنسیخ کے لئے درخواست کرتا ہے۔ تیس دنوں کے اندر جاری کیا جانا ہے۔ *)

کیا سی  جی ایس ٹی قانون کے تحت نامزدگی منسوخ کرنے کا معنی ایس  جی ایس ٹی قانون کے تحت بھ منسوخ کرنا ہے؟

ہاں۔ ایک قانون کے تحت نامزدگی منسوخ (جیسے سی  جی ایس ٹی قانون) کرنا دُوسرے قانون (یعنی ایس  جی ایس ٹی قانون) کے تحت بھی منسوخ  مانا جائے‌گا۔ (دفعہ 29 (4))

کیا ایک قابل افسر خود نامزدگی منسوخ کر سکتا ہے؟

ہاں، سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی  قانون کی دفعہ 29 (2) میں مذکورہ کچھ یقینی حالات میں قابل افسر اپنی خود کی صوابدید  پر نامزدگی منسوخ کر سکتا ہے۔ ایسے حالات  میں سی  جی ایس ٹی قانون کے کسی بھی متعین  اہتمام یا اِس کے تحت بنائے گئے اصولوں کی خلاف ورزی ، ایک تَرکِیب کاروباری (کمپوزیشن ڈیلر) کے ذریعے مسلسل تین محصولوں کے  لئے رِٹرن تفصیل نہیں داخل کرنا یا چھے  مہینے کی مسلسل مہلت کے لئے باقاعدہ محصول دہندہ کے ذریعے رِٹرن کی غیر پیشکش اَور رضاکارانہ نامزدگی کی تاریخ سے چھے مہینے کے اندر کاروبار شروع نہیں کرنا، شامل ہے۔ حالانکہ، نامزدگی منسوخ کرنے سے پہلے قابل افسر کو قدرتی انصاف کے اصولوں کا عمل کرنا پڑتا ہے۔ (دفعہ 29 (2) (اِی) کا اہتمام)۔

کیا ہوگا جب نامزدگی جان بُوجھ کر غلط بیان، دھوکہ دھڑی یا حقائق کو دَباکر حاصل کیا گیا ہے؟

ایسے معاملات میں قابل افسر کے ذریعے ثابِق اثر سے نامزدگی منسوخ کیا جا سکتا ہے۔ دفعہ 29 (2) (e)۔

کیا جی ایس ٹی قانون کے تحت خدمات کی  نامزدگی کے لئے سنٹر لائزڈ اختیار میسّر ہے؟

نہیں، ہر ریاست میں محصول کاری فراہمی کے لئے محصول دہندہ کو الگ الگ نامزدگی کرنی ہوگی۔

اَگر محصول دہندہ کی  ایک ریاست میں مختلف تِجارتی میدان عمل ہیں، کیا اُس کو ریاست میں اس طرح کے ہرایک تِجارتی میدان عمل کے لئے الگ الگ نامزدگی حاصل کرنی ہوگی؟

نہیں۔ حالانکہ سی جی ایس ٹی  قانون 2017 کی دفعہ 25 (2) کے مُطابق محصول دہندہ کے پاس اِن کاروباروں کے لئے آزادانہ طورپر اس طرح کے الگ الگ نامزدگی حاصل کرنے کا اختیار میسّر ہے۔

ایک آئی ایس۔ ڈی۔ کون ہے؟

آئی۔ ایس۔ ڈی۔ داخلی (اِنپُٹ) خدمت تقسیم کنندہ / ڈِسٹرِبیوٹر سے جانا جاتا ہے اَور سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 2 (61) کے مُطابق اِس شکل میں تشریح  کی گئی  ہے۔ بنیادی طور پر یہ ایک دفتر ہے جِس کا اہم کام اِنپُٹ خدمات کی حصولیابی کی سمت میں محصول چالان / بِل حاصل کرنا ہے اور آگے فراہم کنندہ کو تناسب میں کریڈِٹ تقسیم کرنا ہے (پےن ایک جیسا ہونا چاہئے)۔

کیا آئی۔ ایس۔ ڈی۔ کو موجودہ محصول دہندہ نامزدگی کے علاوہ  علیحدہ نامزد کرنا ضروری ہوگا؟

ہاں۔ آئی۔ ایس۔ ڈی۔ نامزدگی محصول دہندہ کے ایک دفتر کے لئے ہے جو کہ عام نامزدگی سے الگ ہوگا۔

کیا ایک محصول دہندہ کے اکثریتی آئی۔ ایس۔ ڈی۔ ہو سکتے ہیں؟

ہاں۔ ایک محصول دہندہ کے مختلف دفتر آئی۔ ایس۔ ڈی۔ کی  نامزدگی کے لئے درخواست کر سکتے ہیں۔

ایک کاروبار کے منتقلی پر کیا ذمہ داری (جہاں تَک نامزدگی کا تعلق ہے) ہو سکتے ہیں؟

تَبدیل پذیر یا جانشین اس طرح کے منتقلی یا جانشین کے اثر سے نامزد کرنے کے لئے ذمہ دار ہو جائے‌گا اَور اُس کو منتقلی یا جانشین کی  موثر تاریخ سے نئی  نامزدگی حاصل کرنی ہوگی۔ (دفعہ 22 (3)۔

کیا وہ تمام مقررہ / ڈیلروں جو پہلے سے ہی موجودہ مرکزی مصنوعات / خدمتی محصول / وےٹ قانون کے تحت نامزد ہیں اُن کو نَئی  نامزدگی حاصل کرنی  ہوگی؟

نہیں، جی ایس ٹی این اس طرح کے تمام مقررہ / ڈِلروں کو جی۔ ایس۔ ٹی این نیٹ ورک میں منتقل کر دے‌گا اَور تقرر دن جی ایس ٹی آئی این  نمبر کے ساتھ ایک عارضی  نامزدگی صداقت نامہ  جاری کرے‌گا جو محکمہ   جاتی حکام کے ذریعے توثیق کے بعد چھے مہینے کے اندر آخری نامزدگی خط میں تبدیل کر دی جائےگی۔ عارضی نامزدگی کو آخری شکل میں تبدیل کرنے کے لئے نامزد شخص کو نامزدگی کے متعلق ضروری دستاویز اَور معلومات متعین مہلت  میں جمع کرنے کو کہا جائے‌گا۔ ایسا کرنے میں ناکام رہنے کا نتیجہ اُن کی عارضی جی ایس ٹی آئی  این نمبر کے منسوخ میں تبدیل ہوگی  خدمت محصول دہندہ جِن کے پاس سینٹرالائزڈ  نامزدگی ہے اُن کو اپنے وابستہ ریاستوں میں جہاں سے وہ اپنا کاروبار چلا  رہے ہیں نَئے سِرے سے نامزدگی کے لئے درخواست کرنی ہوگی۔

کیا جاب ورکر / کارکنوں کی نامزدگی  ہونی ضروری ہوگی؟

نہیں، ایک جاب ورکر خدمات کی  فراہمی ہے اَور نامزدگی کے لئے تمام رکاوٹ ہوگی جب اُس کا کاروبار 20 / 10 لاکھ کی مقررہ حد پار کر لے‌گا۔

کیا اشیاء کی فراہمی کی اجازت جاب کارکن کے کاروباری  سائٹ سے دی جائے‌گی؟

ہاں۔ لیکِن صرف اُن معاملات میں جہاں جاب کارکن نامزد ہے یا اَگر نہیں تو، کاروبار کے صدر کے ذریعے یہ اعلان کیا ہے کہ جاب کارکنوں کے کام کی جگہ اُس کا اپنا فاضل تِجارَتی سائٹ ہے۔

نامزدگی کے وقت کیا مقررہ کو اپنے تمام تِجارتی سائٹ اعلان کرنے ہوں‌گے؟

ہاں۔ سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 2 (89) اَور 2 (85) میں اہم  تِجارتی سائٹ اَور تِجارتی سائٹ کو حسب ترتیب الگ الگ تشریح  کی گئی ہے۔ محصول دہندہ کو نامزدگی فارم میں اہم تِجارتی سائٹ کے ساتھ ساتھ اپنے سارے فاضل تِجارتی سائٹوں کی  تفصیل اعلان کرنے ہوں گے۔

کیا اُن چھوٹے ڈیلروں یا جِن ڈیلروں کے پاس کوئی بنیادی آئی ٹی  سہولیات نہیں ہیں، اُن کی سہولت کے لئے کوئی نظام ہے؟


ایسے محصول دہندہ جو آئی ٹی  موثر نہیں ہیں، اُن کی ضروریات کا دھیان رکھتے ہوئے اُن کو درج ذیل سہولیات میسّر کی جائے‌گی

ٹَیکس رِٹرن پرِپیئرر (ٹی۔ آر۔ پی)

ایک محصول کاری شخص خود اپنی نامزدگی درخواست تیار کر سکتے ہیں / رِٹرن بھر سکتے ہیں یا ٹی۔ آر۔ پی۔ کو رابطہ کر سکتے ہیں۔ ٹی۔ آر۔ پی۔ مذکورہ نامزدگی دستاویز / مقررہ  نمونے میں رِٹرن محصول کاری شخص کے ذریعے دی گئی معلومات کی بنیاد پر تیار کرے‌گا۔ ٹی۔ آر۔ پی۔ کے ذریعے تیار کئے نمونے میں شامل معلومات کی پاکیزگی اَور قانونی ذمہ داری صرف محصول کاری شخص پر ہوگی اَور ٹی۔ آر۔ پی۔ کِسی بھول یا غلط معلومات کے لئے ذمہ دار نہیں ہوگا۔

سہولت مرکز (ایف۔ سی۔)

دستاویز کی باضابطہ مستند دستخط کے ذریعے دستخطی محصول کاری شخص کے ذریعے پیش خلاصہ شیٹ سَمیت نمونوں اَور دستاویزوں کی ڈیجیٹل کاری  اَور / یا اپلوڈِنگ کے لئے ذمہ دار ہوں‌گے۔ ایف سی آئی ڈی اَور پاس ورڈ کا استعمال کرتے ہوئے عام ایف سی پورٹل پر ڈاٹا اپلوڈ کرنے کے بعد، منظوری / رسید کا ایک پرنٹ آؤٹ لے‌گا اَور ایس سی کے ذریعے دستخط کرنے کے بعد وہ محصول کاری شخص کو اُس کے رکارڈ کے لئے سونپ دیا جائے‌گا۔ مستند دستخط کنندہ کے ذریعے باضابطہ دستخط کئے گئے  خلاصہ شیٹ کو ایف سی اسکین کرنے کے بعد اپلوڈ کر دے‌گا۔

کیا جی ایس ٹی آئی۔ این نامزدگی میں ڈیجیٹل دستخط کے لئے کوئی سہولت میسّر ہے؟

محصول دہندگان کے پاس جواز ڈیجیٹل دستخط کا استعمال کرتے ہوئے پیش کئے گئے درخواست نامہ پر دستخط کرنے کا اختیار ہوگا۔ آدھار نمبر کے  ذریعے ڈیجیٹل دستخط صداقت نامہ کو درج کر کے  یا ڈی۔ایس۔ سی۔ کے ذریعے اِی دستخط کر کے درخواست نامہ اَور دیگر کاغذات پر دستخط کرنے کے دو اختیار ہوں‌گے۔ حالانکہ کمپنیاں یا محدود  ذمہ داری  شراکت داری سرُیاؤں کو صرف ڈی۔ ایس۔ سی۔ کے ذریعے لازمی طور پر  دستخط کرنی ہوگای۔ دستخط مقصد کے لئے صرف سطح 2 اَور سطح 3 ڈی۔ ایس۔ سی۔ صداقت نامہ  منظور ہوں‌گے۔

آن لائن درخواست پر فیصلے کے لئے کیا وقت کی حد ہوگی؟

اَگر معلومات اَور اپلوڈ کئے گئے دستاویز صحیح سِلسِلے میں پائے جاتے ہیں، ریاست اَور مرکزی اتھارٹی درخواست کو منظوری دے دیں‌گے اَور اُس اجازت کو تین عام کام کے دنوں کے اندر عام پورٹل پر نظم کر دیں‌گے تو اُن کو جواب دینا ہوگا۔ اَگر وہ اس مہلت  میں درخواست نامہ میں کِسی کمی یا بے قائدگی کو بتاتے ہیں  درخواست گزار کو ایسے ابلاغ کے سات دنوں کے اندر کمی یا بے قائدگی کو دور کرنا ہوگا۔ اِس کے بعد  اِس کو ابلاغ کے سات دنوں کے اندر اتھارٹی کو درخواست کو منظوری دینے یا نامنظور کرنے کا وقت ہوگا۔ جب قابل محصول شخص کمیوں کو ہٹانے کا ابلاغ کرے‌گا۔ اَگر محکمہ   جاتی حکام کے ذریعے بیان کردہ وقت حد کے اندر کوئی جواب نہیں دیا جاتا ہے۔ پورٹل خود بخود نامزدگی تیار کر دے‌گا۔

اَگر آن لائن درخواست میں کوئی سوال اُٹھایا جاتا ہے تب درخواست گزار کے ذریعے جواب کرنے کے لئے کِتنا وقت ہوگا؟


اَگر توثیق کے عمل کے دوران، کوئی محصول اتھارٹی کوئی سوال اُٹھاتا ہے یا کوئی بھول مطلع کرتا ہے، تو اُس کے بارے میں تین معمول کے کام والے دنوں کے اندر جی ایس ٹی کے عام پورٹل کے ذریعے درخواست گزار اَور دیگر محصولی اتھارٹی کو مطلع کیا جائے‌گا۔ درخواست دہندہ کمی کی تفصیل کی حصولیابی کی تاریخ سے سات دنوں کی مہلت کے اندر سوال کا جواب دے‌گا / بھول کا اصلاح دے‌گا / سوال کا جواب دے‌گا۔
اضافی دستاویز یا وضاحت حاصل کرنے پر، متعلقہ محصول اتھارٹی سات معمول کے کام دنوں کے اندر اپنے جواب دیں‌گے۔

نامزدگی سے انکار کرنے کی کیا عمل ہے؟

اَگر نامزدگی سے انکار کر دیا جاتا ہے، درخواست گزار کو بولنے والا حکم (ا سپیکِنگ آرڈرس) کے ذریعے اس طرح کے انکار کرنے کی وجوہات کے بارے میں مطلع کیا جائے‌گا۔ درخواست گزار کو اتھارٹی کے فیصلے کے خلاف درخواست کرنے کا حق حاصل ہوگا۔ سی جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 26 کی دفعہ (2) کے مُطابق، ایک اتھارٹی کے ذریعے نامزدگی کے لئے کئے درخواست کی کسی بھی نامنظوری کو دیگر کر اتھارٹی (یعنی ایس۔ جی ایس ٹی قانون / سی۔ جی ایس ٹی قانون کے تحت) ذریعے نامزدگی کے لئے کئے درخواست کی نامنظوری سمجھا جائے‌گا۔ (یعنی ایس جی ایس ٹی  قانون / یو ٹی جی ایس ٹی  قانون / سی جی ایس ٹی قانون کے تحت)۔

کیا درخواست نپٹارا سے وابستہ کِسی قسم کا ابلاغ ہو سکتا ہے؟

امیدوار کو جی ایس ٹی عام پورٹل کے ذریعے اِی میل اَور ایس ایم ایس کے ذریعے اُس کی نامزدگی درخواست کی منظوری  دینے یا انکار کرنے کے حقائق کے بارے میں مطلع کیا جائے‌گا۔ اِس حصے پر درخواست گزار کو دائرہ اختیار تفصیل مطلع کئے جائیں‌گے۔

کیا جی ایس ٹی این پورٹل سے نامزدگی صداقت نامہ ڈاؤن لوڈ کیا جا سکتا ہے؟

اَگر نامزدگی فراہم کیا جاتا ہے تو امیدوار جی ایس ٹی عام  پورٹل سے نامزدگی صداقت نامہ ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔

کیا رجسٹریشن تنسیخ کے حکم کو واپس لیا جا سکتا ہے؟

ہاں، لیکِن صرف اُن معاملات میں جہاں شروعاتی تنسیخ مناسب افسر کے ذریعے خود کیا گیا ہے اَور نہ کہ قابل محصول شخص یا اُس کے قانونی جانشینوں کے اصرار  پر ایک شخص جِس کا € کو مذکورہ  حکم نظم کرنے کے تیس دنوں کے اندر نامزدگی کی تنسیخ  حکم کو واپس کرنے کے لئے درخواست کر سکتا ہے۔ مناسب افسر نامزدگی کی تنسیخ حکم کو واپس کرنے کے لئے کی گئی درخواست کو حصولیابی کے یا معلومات / وضاحت کی حصولیابی کے تیس دنوں کے اندر نامزدگی منسوخ کرنے کے حکم کو یا نامزد شخص کی درخواست کو منسوخ کر سکتا ہے۔

کیا نامزدگی منسوخ کرنے سے اُس شخص پر کوئی محصولی ذمہ داری لاگو ہوتی ہے جِس کی نامزدگی منسوخ ہو گئی ہے؟

ہاں، سی۔ جی ایس ٹی / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی دفعہ 29 (5) کے مُطابق ہر نامزد قابل محصول شخص یا جِس کی نامزدگی منسوخ کر دیا جاتا ہے اسٹاک میں رکھی گئی اِنپُٹ اَور پیش رفت میں کام مال میں جَبلی اِنپُٹ یا اسٹاک میں رکھے ہوئے مال میں جَبلی اِنپُٹ یا اصلیائی مال یا کارخانہ اینڈ مشینری میں جبلی اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ کا الیکٹرانک نقد / کیش لےزر  میں ڈیبِٹ کے ذریعے رقم کی  ادائیگی کرے‌گا یا اِن مال پر قابل ادائیگی آؤٹ پُٹ ٹَیکس، اِن میں جو بھی زیادہ ہو، کی ادائیگی کرے‌گا۔

عارضی اَور غیر رہائشی قابل محصول افراد کے درمیان فرق کیا ہے؟


عارضی اَور غیر باشندہ قابل محصول افراد کو سی۔ جی ایس ٹی اَور ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون میں الگ الگ ذیلی محکمہ 2 (20) اَور 2 (77) میں حسب ترتیب  تشریح کی گئی ہے۔ کچھ فرق نیچے دئے گئے ہیں۔

عارضی قابل محصول شخص

غیر رہائشی قابل محصول شخص

کبھی کبھی کِسی ریاست یا یوٹی۔ میں اشیاء یا خدمات کی فراہمی سے منسلک لےن دین کا کام کرتا ہے جہاں اُن کے کاروبار کا کوئی یقینی مقام نہیں ہے۔

کبھی کبھی ہم عصر مال کی فراہمی یا خدمات سے متعلق لےن دین کرتا ہے۔ لیکِن ہندوستان میں کاروبار کا کوئی یقینی مقام اَور رہائش گاہ نہیں ہوتا۔

ایک پین نمبر رکھتا ہے۔

پےن نمبر نہیں رکھتا ہے ایک غیر رہائشی شخص اَگر پےن نمبر والا ہے تو اتفاقیہ قابل محصول شخص کے طور پر نامزدگی لے سکتا ہے۔

عام محصول دہندہ شخص جیسا ہو درخواست نامہ جیسے جی ایس ٹی رجسٹریشن 01

غیر رہائیشی قابل محصول شخص کے لئے الگ درخواست نامزدگی فارم جیسے جی ایس ٹی رجسٹریشن 10

کاروبار کے سلسلہ یا اضافہ میں لےن دین کرتا ہے۔

تعریف میں کاروباری ٹیسٹ میسّر نہیں ہے

عام جی ایس ٹی آر 1، جی ایس ٹی آر آر 2، جی ایس ٹی آر 3 داخل کرنا پڑتا ہے۔

نمونہ آر 5 میں الگ آسان کردہ رِٹرن داخل کرنا پڑتا ہے۔

تمام آمد فراہمی کے آئی ٹی سی کا دعویٰ کر سکتے ہیں۔

آئی سی ٹی صرف مال اَور  خدمات کے در آمد پر ہی مِل سکتا ہے۔

ماخذ : حکومتِ حند کا مرکزی مصنوعات اَور کسٹم بورڈ، آمدنی محکمہ، وزارت خزانہ

2.69230769231
ستاروں کو آگے بڑھائیں اور درجہ پر کلک کریں
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
نویگتیوں
Back to top