شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

محصول کاری (لےوی) محصول سے چھوٹ

جی۔ ایس۔ ٹی۔ محصول کاری کے  اختیارات کہاں سے پَیدا  ہوتی ہیں؟

آئین کے مضمون 246اے، جو کہ آئین (101ویں ترمیم) قانون 2016 کے طور پر  پیش کیا گیا تھا، قانون سازمجلس اَور ریاستی قانون ساز مجلس  دونوں کو جی۔ ایس۔ ٹی۔ مثال کے طور پر مرکزی محصول (سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔) اَور ریاستی محصول (ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔) یا یونین ٹیریٹریز محصول (یوٹی۔ جی۔ ایس۔ ٹی) کے تعلق میں قانون بنانے کی باہمی اختیارات فراہم کرتا ہے۔ حالانکہ بین مُمَلکتی کاروبار یا کاروبار کے تعلق میں مضمون 246 (اے) حصہ 2، جِس کو مضمون 269 (اے) کے ساتھ پڑھا جائے، قانون سازمجلس کو قانون بنانے کے خاص اختیار کا اہتمام کرتا ہے۔ مثلاً متحد محصول (آئی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔)۔

جی۔ ایس۔ ٹی کے تحت محصولی واقعہ کیا ہے؟

جی۔ ایس۔ ٹی۔ کے تحت اشیاء یا خدمات یا دونوں کی فراہمی قابل محصول واقعہ ہے۔ سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی اَور ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / یوٹی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ بین مُمَلکتی فراہمی پر لوڈیڈ ہوگی۔ آئی جی ایس ٹی ریاستوں کے اندر کی فراہمی پر لگایا جائے‌گا۔

کیا بغیر آپسی نفع کے لئے کی گئی فراہمی، جی۔ ایس۔ ٹی کے تحت فراہمی کے دایرے میں آئیں‌گے؟

ہاں، لیکِن صرف وہ سرگرمیاں جو کہ سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی فہرست 1 میں معینہ ہے۔ مندرجہ بالا اہتمام آئی۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کے ساتھ ساتھ یو۔ ٹی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ قانون میں بھی اپنایا گیا ہے۔

ایک مخّیر ادارہ کے ذریعے ضروری اشیاء کو دینا ایک قابل محصول سرگرمی ہوگی؟

جی۔ ایس۔ ٹی۔ کے تحت فراہمی قابل محصول  ہونے کے لئے، لےن دین کاروبار کا اضافہ اَور ترقی کے لئے ہونا چاہئے۔ چُونکہ مخّیر سرگرمیوں کے لئے فراہمی نفع کا مقصد شامل نہیں ہے۔ لہذا : جی۔ایس۔ ٹی۔ کے تحت قابل محصول فراہمی نہیں ہے۔

اشیاء یا خدمات کی فراہمی کرنے کے لئے لےن دین کو کون درج فہرست کر سکتا ہے؟

جی۔ ایس۔ ٹی۔ کونسل کی سفارش پر مرکزی حکومت  یا ریاستی سرکار کِسی سرگرمی کو خدمات کی فراہمی نہیں بلکہ اشیاء کی فراہمی یا اشیاء کی فراہمی نہیں بلکہ خدمات کی فراہمی یا نہ تو فراہمی کی فراہمی، نہ ہی خدمات کی فراہمی درج فہرست کر سکتا ہے۔

ساختی فراہمی اَور مَخلُوط فراہمی کیا ہے؟ یہ دونوں ایک دوسرے سے الگ کَیسے ہیں؟

مجموعی فراہمی، ایسی فراہمی جِس میں دو یا زیادہ قابل محصول اشیاء یا خدمات یا دونوں یا اُن کا مجموعہ شامل ہو، جو کہ عام طور پر جُڑی ہو اَور کاروبار کے عمومی ترتیب میں ایک دوسرے سے جوڑ‌کر فراہمی کی گئی ہو، جہاں پر ایک خاص فراہمی ہو۔ مثال کے لئے جب کوئی صارف ٹی۔ وی۔ سیٹ خریدتا ہے اَور اُس کو ٹی۔ وی۔ کے ساتھ وارنٹی اَور رکھ رکھاؤ معاہدہ بھی مِلتا ہے تو یہ فراہمی ایک مجموعہ فراہمی ہے۔ اِس مثال میں ٹی۔ وی۔ کی فراہمی اہم فراہمی ہے، وارنٹی اَور رکھ رکھاؤ خدمت مددگار فراہمی ہے۔ مخلوط فراہمی اشیاء یا خدمات کی ایک سے زیادہ ذاتی فراہمی  یا ایک ہی قیمت کے لئے ایک دوسرے سے مِل‌کر بنائے گئے  مجموعہ کا رابطہ کار ہے، جو عام طورپر الگ سے فراہمی کی جا سکتی ہے۔ مثال کے لئے، ایک دکان دارریفریجریشن کے ساتھ پانی گودام کی بوتلوں کو بیچتا ہے۔ بوتل اَور ریفِجریٹر کی الگ الگ قیمت لگاکر بیچا جا سکتا ہے۔

جی۔ ایس۔ ٹی کے تحت ساختی فراہمی اَور مخلوطی فراہمی کا کیا علاج ہے؟

ساختی فراہمی کو اصل فراہمی کی فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا۔ مخلوطی فراہمی کو اُس خاص اشیا یا خدمات کی فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا جو محصولوں کی بلند ترین شرحوں کو مسحور کرے‌گا۔

کیا جی ایس ٹی کے تحت تمام اشیاء اَور خدمات  قابل محصول ہیں؟

انسانی استعمال کے لئے الکوہلِک شراب کے علاوہ تمام اشیاء اَور خدمات کی فراہمی قابل محصول ہے پیٹرولئم کروڈ، ہائی اسپیڈ ڈیزل، موٹر اسپرِٹ (عام طور پر پیٹرول کے طور پر جانا جاتا ہے)، قدرتی گیس اَور ہوا بازی ٹربائن ایندھن کی فراہمی مستقبل کی تاریخ سے قابل محصول موثر ہوں‌گی۔ یہ تاریخ جی۔ ایس۔ ٹی۔ کونسل کی سفارشوں پر سرکار کے ذریعے درج فہرست کی جائے‌گی۔

رِوَرس چارج کا کیا مطلب ہے؟

<اِس کا مطلب ہے کہ محصول کی ادائیگی کرنے کی ذمہ داری، ایسی اشیاء یا خدمات کے فراہم کنندہ، جو فراہمی کی درج فہرست حاصل کنندہ پر ہوتا ہے۔

کیا ساختی یوجنا کے تحت ایک محصولی شخص اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ کا دعویٰ کر سکتا ہے؟

نہیں، ساختی یوجنا کے تحت محصولی شخص اِنپُٹ ٹیکس کریڈِٹ کا دعویٰ کرنے کے لئے اہل نہیں ہوگا۔

اُس معاملے میں کیا مضمرات ہوگے جب فراہمی کی حصولیابی غیر رجسٹرڈ افراد سے ہو؟

غیر رجسٹرڈ آدمی سے فراہمی کے معاملے میں، رجسٹرڈ آدمی جو اشیا یا خدمات کو حاصل کر رہا ہے، رِورس چارج نظام کے تحت محصول کی ادائیگی کرنے کے لئے ذمہ دار ہوگا۔

کیا فراہم کنندہ یا حاصل کنندہ کے علاوہ کوئی بھی شخص جی۔ ایس۔ ٹی۔ کے تحت محصول کی ادائیگی کر سکتا ہے؟

ہاں، مرکزی / ریاستی سرکار اُن خدمات کو مخصوص کر سکتی ہے جِن پر الیکٹرانک کامرس آپریٹر کے ذریعے ادائیگی کے ذریعے فراہمی کی  جائے‌گی، اَگر ایسی خدمات کو اِر جاتی ہے اَور قانون کے تمام اہتمام ایسے الیکٹرانک کامرس آپریٹر پر لاگو ہوں‌گے جیسا کہ اَگر وہ وہی شخص ہے جو خدمات کی فراہمی کے تعلق میں محصول کی ادائیگی کرنے کے لئے ذمہ دار ہے۔

ساختی یوجنا کے تحت محصول ادائیگی کے اختیار کی حد  کیا ہے؟

ساختی یوجنا کے لئے ایک مالی سال میں ٹرن اوور / کُل فروخت کی 50 لاکھ روپیے حد ہے۔

ساختی یوجنا کے لئے محصول کی شرحیں کیا ہے؟

مختلف علاقوں کے لئے الگ الگ شرحیں ہے۔ ریاست یا یونین ٹیریٹریز میں عام معاملات میں اشیاء کے فراہم کنندہ (یعنی کاروباریوں) کے کُل کاروبار کا 0.5 % مجموعی شرح ہے۔ اَگر مجموعی یوجنا کا اختیار چُننے والا شخص ہدایت کار ہے تو ریاست یا یونین ٹیریٹریز میں تمام کاروبار پر محصول کی شرح 1 % ہے۔ ریستراں خدمات کے معاملے میں، ریاست یا یونین ٹیریٹریز میں کاروبار پر محصول کی شرح 2.5 % ہے۔ یہ تمام شرحیں ایک قانون کے تحت ہے اَور دیگر قانون میں بھی مماثل شرحیں ہی لاگو ہوں‌گی۔ اس لئے مؤثر طریقے سے ساختی شرح (سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / یو۔ ٹی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ کے تحت مشترکہ شرح) عام فراہم کنندہ، ہدایت کار اَور ریستراں خدمت کے لئے حسب ترتیب  1 %، 2 % اَور 5 % ہے۔

مجموعی یوجنا کے تحت سال کے باقی بچے مہینہ یعنی 31 مارچ دیکھ‌محصول کی ادائیگی

ایک مالی سال کے دوران ساختی یوجنا کا فائدہ لینے والا شخص جِس کا کاروبار ایک سال کے دوران 50 لاکھ روپئے سے زیادہ ہے تاکہ وہ دسمبر میں 50 لاکھ روپئے کا کاروبار پار‌کر جائے۔ کیا اُس کو مجموعی یوجنا کے تحت سال کے باقی  بچے مہینہ یعنی 31 مارچ تک محصول کی  ادائیگی کرنے کی اجازت دی جائے‌گی؟ نہیں، اختیار کا نفع اُس دن سے ختم ہو جائے‌گا جِس دن مالی سال کے دوران اُس کا کُل کاروبار 50 لاکھ سے زیادہ ہو جائے‌گا۔

ایسا شخص جِس کے پاس ایک سے زیادہ نامزدگی ہے کیا چُننے کا اہل ہوگا؟

تمام رجسٹرڈ افراد جِن کے پاس ایک مستقل کھاتہ  نمبر (پےن) ہیں اُن کو مجموعی یوجنا کا اختیار چُننا ہے۔ اَگر ایک رجسٹرڈ آدمی عام اسکیم کا اختیار چُنتا ہے تو دیگر مجموعی اسکیم کے لئے ناقابل ہو جاتے ہیں۔

کیا ایک ڈائرکٹر اَور خدمت فراہم کنندہ کے ذریعے مجموعی اسکیم کا نفع اُٹھایا جا سکتا ہے؟

ہاں، عام طورپر ایک ہدایت کار مجموعی اسکیم کا اختیار چُن سکتا ہے۔ ہالانکہ ایک اشیا ہدایت کار، جو کہ جی۔ ایس۔ ٹی۔ کونسل کی سفارشوں پر درج فہرست کی جائےگی، اِس اسکیم کے لئے اختیار نہیں چُن سکتا ہے۔ یہ اسکیم ریستراں خدمات کو چھوڑ‌کر خدمتی علاقہ کے لئے میسّر نہیں ہے۔

مجموعی یوجناکا اختیار چُننے کے لئے کون کردار نہیں ہے؟


وسیع طور پر مجموعی یوجنا کا اختیار چُننے کے لئے نامزد افراد کی پانچ زمرہ لائق نہیں ہے۔ یہ درج ذیل ہیں

  1. ریستوران خدمات کو چھوڑ کر دیگر تمام سروس فراہم کنندہ۔
  2. اشیاء کے فراہم کنندہ جو سي جي ایس ٹی  ایکٹ / ایس جی ایس ٹی ایکٹ / یو ٹی جی ایس ٹی
  3. ایکٹ کے تحت قابل محصول نہیں ہے۔
  4. اشیاء کے بین مُمَلکتی فراہم کنندہ
  5. الیکٹرانک کامرس آپریٹر کی طرف سے اشیاء کی فراہمی کرنے والا شخص.
  6. چند یقینی مشہور اشیاء کے صَنعت کار۔

کیا مجموعی یوجنا کے تحت نامزد شخص اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ (آئی۔ ٹی۔ سی) کا دعویٰ کر سکتا ہے؟

نہیں،مجموعی اسکیم کے تحت نامزد شخص اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ (آئی۔ ٹی۔ سی۔) کا دعویٰ نہیں کر سکتا ہے۔

کیا گاہک جو ایک نامزد شخص سے خرید کرتا ہے جو کہ مجموعی اسکیم کے انترگت ہے وہ اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ کے

تحت مجموعی محصول کا دعویٰ کر سکتا ہے؟

نہیں، جو گاہک نامزد شخص سے اشیا خریدتا ہے جو کہ کے اہل نہیں ہے۔ کیونکہ ایک مجموعی اسکیم کا فراہم کنندہ کر چالان جاری نہیں کر سکتا ہے۔

کیا ساختی محصول گاہکوں سے وصولا جا سکتا ہے؟

نہیں، مجموعی اسکیم کے تحت نامزد شخص کو محصول  وصولی کی اجازت نہیں ہے۔ اِس کا معنی کہ ساختی اسکیم کے تحت فراہم کنندہ محصول چالان جاری نہی کر سکتا ہے۔

ساختی اسکیم کے لئے اہلیت کو  یقینی کرنے کے لئے مجموعی کاروبار کا حساب کَیسے کی جاۓگی؟

مجموعی کاروبار کا حساب کرنےکا طریقہ دفعہ 2 (6) میں فراہم کیا گیا ہے۔ لہذا، کُل کاروبار کا معنی ہے ایک پےن والے کِسی شخص کی تمام بیرونی فراہمی کی قیمت (قابل ادائیگی فراہمیاں + چھوٹ حاصل فراہمیاں + برآمد + بین مملکتی فراہمیاں) اَور اِس میں مرکزی محصول (سی جی ایس ٹی)، ریاستی محصول (ایس جی ایس ٹی)، یونین ٹیریٹریز علاقائی محصول (یو ٹی جی ایس ٹی)، تکمیلی محصول (آئی جی ایس ٹی) معاوضہ محصول خراج کے تحت منطبق محصول شامل نہیں ہے۔ اس کے علاوہ، فراہمیوں کی  قیمت، جِن پر رِورس چارج کے تحت قابل ادائیگی محصول ہے، کُل کاروبار کی گنتی کے حساب میں نہیں لی جاۓگی۔

اَگر کوئی شخص شرطوں کی خلاف ورزی کر،مجموعہ یوجنا چُنتا ہے تو قابل سزا نتیجہ کیا ہے؟

اَگر ایک قابل ادائیگی محصول لائق شخص نے مجموعہ یوجنا کے تحت محصول کی ادائیگی کیا ہے، اَگرچہ وہ اِس یوجنا کے اہل نہیں تھے تب شخص سزا کے لئے ذمہ دار ہوگا اَور محصول اَور سزا کے استقلال کے لئے دفعہ 73 یا 74 کے اہتمام لاگو ہوں‌گے۔

کیا جی۔ ایس۔ ٹی۔ قانون سرکار کو فراہمیوں پر جی۔ ایس۔ ٹی۔ محصول منطبق کرنے کی چھوٹ فراہم کرنے کی طاقت دیتا ہے؟

ہاں، عوامی حق میں مرکزی حکومت یا ریاستی حکومت، جی۔ ایس۔ ٹی۔ کونسل کی سفارش پر پوری طرح یا جزوی طور پر، اشیاء یا خدمات یا دونوں پر یا تو پوری طرح سے یا شرطوں کے تابع جی۔ ایس۔ ٹی منطبق کرنے سے چھوٹ فراہم کر سکتا ہے۔ آگے سرکار خاص حالات میں غیر معمولی فطرت کے تحت خاص حکم کے ذریعے کسی بھی اشیا یا خدمات یا دونوں کو چھوٹ فراہم کر سکرت ہے۔ یہ ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون اَور یوٹی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ قانون میں اہتمام کیا گیا ہے کہ سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کے تحت دی گئی کوئی چھوٹ اُس قانون کے تحت چھوٹ مانا جائے‌گا۔

جب اشیاء یا خدمات یا دونوں کو جمع کئے جانے والے تمام محصولوں سے پوری طرح سے چھوٹ فراہم کی گئی ہے، کیا کوئی شخص محصول چُکا سکتا ہے؟

نہیں، چھوٹ والے اشیاء یا خدمات یا دونوں کی فراہمی کرنے والے شخص، موثر شرح سے زیادہ محصول جمع نہیں کرے‌گا۔

ماخذ : حکومتِ حند کا مرکزی مصنوعات اَور کسٹم بورڈ، آمدنی محکمہ، وزارت خزانہ

3.05882352941
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
نویگتیوں
Back to top