شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

محصول کی جی ایس ٹی ادائیگی

جی ایس ٹی  نظام میں کی  جانے والی ادائیگی کیا ہوگی؟

جی ایس ٹی نظام میں، کسی بھی بین ریاستی (ریاست کے اندر) فراہمی کے لئے کئے جانے والے محصولوں کی  ادائیگی مرکزی جی ایس ٹی (سی جی ایس ٹی، مرکزی حکومت  کے کھاتے میں جَمع  ہوگا) اَور ریاست /یونین ٹیریٹریز جی ایس ٹی  (ایس جی ایس ٹی، وابستہ ریاستی حکومت کے کھاتے میں جَمع ہوگا)۔ کسی بھی بین ریاستی فراہمی کے لئے، کئے جانے والے محصول ادائیگی مربوط جی ایس ٹی  (آئی جی ایس ٹی) ہے جِس میں دونوں سی جی ایس ٹی اَور ایس جی ایس ٹی کے اجزاء  شامل ہوں‌گے۔ اس کے علاوہ، نامزد افراد کے کچھ زمروں کو محصولی ذریعہ  پر کٹَوتی (ٹی ڈی ایس) اَور محصولی ذریعہ  پر جمع (ٹی سی ایس) سرکاری کھاتہ میں ادائیگی کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اِس کی ادائیگی کرنی ضروری ہوگی۔

جی ایس ٹی کی  ادائیگی کرنے کے لئے کون ذمہ دار ہے؟

عام طور پر جی ایس ٹی ادائیگی کی ذمہ داری اشیاء یا خدمتی فراہم کنندہ کا ہے۔ حالانکہ کئی مخصوص معاملات میں جیسے در آمد اَور حاصل کنندہ پر یہ ذمہ داری ڈالی جا سکتی ہے۔ اس کے علاوہ بین ریاستی خدمات کی فراہمی کے چند مطلع  معاملات میں جی۔ ایس۔ ٹی۔ کی  ادائیگی کرنے کی ذمہ داری اِی کامرس آپریٹر وں پر ڈالی جا سکتی ہے، جو ایسی خدمات فراہم کرتے ہے۔ ساتھ ہی سرکار کے محکموں  کو جو فروخت کنندہ کو ایک مخصوص حد سے زیادہ ادائیگی کرتے ہیں (ایک کانٹیکٹ پر 2.5 لاکھ دفعہ 51 (1) ڈی کے تحت) اُن پر ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ کٹوتی کرنے کی ضرورت ہے اَور اِی کامرس آپریٹر کو اُن کے ذریعے کی گئی فراہمی کی اصلی قیمت (لہذا اشیا اَور / یا خدمات کے قابل محصول  فراہمی  کا کُل قیمت لیکِن خدمات کے ایسی قیمتوں کو چھوڑ‌کر جِس پر آپریٹر جی۔ ایس۔ ٹی کی ادائیگی سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون 2017 کی دفعہ 9 (5) کے تحت کرنے کے لئے ذمہ دار ہے) پر محصول (ٹی سی ایس) جمع کرنے کے بعد سرکار کے پاس جَمع کرنا ہے۔

جی ایس ٹی  کی  ادائیگی کرنے کی ذمہ داری کب ہوتی ہے؟

ادائیگی کو آبلِگیشن آئٹم کی فراہمی کے وقت جنریٹ ہوتا  ہے جیسا کہ دفعہ 12 میں واضح کیا گیا ہے اَور خدمات کی فراہمی کے وقت میں دفعہ 13 بیان کیا گیا ہے۔ وقت عام طور پر اِن تین میں سے سب سے پہلے کا وقت ہوگا، یعنی ادائیگی کی حصولیابی، چالان / بِل جاری کرنے یا فراہمی  پُورا ہو جانے کے بعد کی تاریخ۔ مندرجہ بالا دفعات میں مختلف حالات کی قیاس آرائی کی گئی اَور الگ الگ محصول  پوائنٹ واضح کئے گئے ہیں۔

جی ایس ٹی  ادائیگی عمل کی  اہم خصوصیات کیا ہیں؟


مجوزہ جی ایس ٹی نظام کے تحت ادائیگی عمل کی درج ذیل خصوصیات ہوں‌گی -

  • ادائگی کے تمام ذرائع میں جی ایس ٹی این عام پورٹل سے الیکٹرانک جینریٹڈ  چالان / بِل اَور مینوال / ہاتھ سے بھرے چالان کا استعمال نہیں ہوگا ؛
  • محصول دہندگان کو پریشانی  سے آزاد، کسی بھی وقت، کسی بھی مقام پر محصول کی ادائیگی کی سہولیات فراہم کرنا ؛
  • آسانی سے آن لائن ادائیگی کرنے کی سہولت ؛
  • الیکٹرانک نمونے میں عقلی ٹیکس وصولی کے اعداد و شمار / ڈاٹا ؛
  • سرکاری کھاتوں میں محصول آمدنی  کا تیزی سے ارسال ؛
  • بغیر کاغذ لین دین ؛
  • تیز اکاؤنٹنگ اور رپورٹگ؛
  • تمام حصولیابی کے الیکٹرانک ملاپ ؛
  • بینکوں کے لئے آسان کردہ عمل ؛
  • ڈیجیٹل چالان کا اسٹوریج

ادائیگی کَیسے کی جا سکتی  ہے؟


ادائیگی درج ذیل  طریقوں کے ذریعے کی جا سکتی ہے -

  1. محصول دہندگان کو (اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ)  اِنپُٹ پر ادائیگی کا کریڈِٹ لینے اَور اُس کا استعمال آؤٹ پُٹ محصول کی ادائیگی کرنے کے لئے اجازت دی جائے‌گی۔ حالانکہ، سی جی ایس ٹی کی وجہ سے اِنپُٹ ٹیکس کریڈِٹ کو ایس جی ایس ٹی کی ادائیگی کے لئے استعمال نہیں کیا جائے‌گا اَور ہر حال میں۔ آئی جی ایس ٹی کے کریڈِٹ کو آئی جی ایس ٹی، سی جی ایس ٹی اَور ایس جی ایس ٹی کی ادائیگی کے لئے اُس ترتیب میں استعمال کرنے کی اجازت دی جائے‌گی۔
  2. عام  پورٹل پر مینٹینڈ محصول دہندہ کے نقد کھاتا بہی کے نامے  کے ذریعے نقد طور پر۔ مختلف ذرائع  سے نقد کھاتا بہی میں رقم جَمع کی جا سکتی ہے، یعنی، اِی ادائیگی (انٹرنیٹ بینکِگ، کریڈِٹ کارڈ، ڈیبِٹ کارڈ)، پیسا بھیجنے کا سب سے تیز طریقہ / ریئل ٹائم گراس سیٹلمینٹ (آر ٹی جی ایس) / نیشنل الیکٹرانک فنڈ ٹرانسفر (این اِی ایف ٹی)، جی ایس ٹی جمع منظور کرنے کے لئے مستند بینکوں کی شاخوں میں کاؤنٹروں  پر ادائیگی۔

فراہم کنندہ کے ذریعے محصول کی ادائیگی کب کی جانی چاہئے؟

ایک عام  محصول دہندہ کے ذریعے محصول کی ادائیگی آئندہ مہینے کی 20 تاریخ تَک ماہانہ بنیاد پر کیا جانا چاہئے۔ نقد ادائیگی سب سے پہلے نقدی کھاتہ  بہی میں جَمع کیا جائے‌گا اَور محصول دہندہ ماہانہ رِٹرن کی ادائیگی کے وقت کھاتہ بہی کو ڈیبِٹ کرے‌گا طرف اپنے رِٹرن پر متعلقہ ڈےبِٹ اندراج نمبر درج کرے‌گا۔ جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، ادائیگی کریڈِٹ کھاتہ بہی سے ڈیبِٹ کیا جا سکتا ہے۔ مارچ مہینے کے لئے محصول کی ادائگی 20 اَپریل تَک کی جائے‌گی۔ مجموعہ محصول دہندگان کی سہ ماہی بنیاد پر محصول کی ادائگی کرنا ضروری ہوگا۔

کیا محصول کی ادائیگی کا  حدِ آخر کو بڑھایا یا ماہانہ قسطوں  میں ادائیگی کی جا سکتی ہے؟

نہیں، خود تشخیصی ذمہ داری (سےلف ایسّیسڈ لایبِلِٹی) کے معاملے میں اِس کی اجازت نہیں ہے۔ دیگر معاملات میں قابل اتھارٹی کو مُعَیَّنَہ مدت بڑھانے یا قسطوں  میں ادائیگی کی اجازت دینے کے حق سے مضبوط کیا گیا ہے۔ (سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی دفعہ 80)۔

اُس حالت میں کیا ہوگا جب محصول کاری شخص رِٹرن تو بھرتا ہے، لیکِن محصول کی رقم جَمع  نہیں کرتا؟

ایسے معاملات میں، رِٹرن ایک جائز رِٹرن کے طور پر نہیں مانی جاتی۔ دفعہ 2 (117) ایک مقبول رِٹرن کو تشریح  کرتی ہے جِس کا معنی ہے دفعہ 39 کی ذیلی دفعہ 1 کے تحت پیش رِٹرن جِس پر خود تشخیصی محصول  کی  مُکَمَّل ادائیگی کی گئی  ہے۔ یہ صرف ایک جائز رِٹرن ہے جو حاصل کنندہ کے ذریعے اِنپُٹ ٹیکس محصول کریڈِٹ (آئی۔ ٹی۔ سی۔) کی اجازت کے لئے استعمال کی جائےگی۔ دُوسرے الفاظ میں، اَگر فراہم کنندہ نے مُکَمَّل خود تشخیصی محصول کی ادائیگی نہیں کی ہے اَور اپنی رِٹرن داخل نہیں کی ہے تو حاصل کنندہ کو آئی۔ ٹی۔ سی۔ کی تصدیق نہیں ہوگی۔

کون سی تاریخ کو محصول جَمع کرنے کی قابل ادائیگی تاریخ کے طور پر مانا جاتا ہے چےک پيشکَش یا قابل ادائیگی تاریخ یا سرکاری کھاتے میں رقم جَمع کرنے کی تاریخ؟

یہ سرکار کے کھاتے میں جَمع کی تاریخ ہے۔

اِی بہی کھاتہ کیا ہیں؟

الیکٹرانک بہی کھاتہ یا اِی بہی کھاتہ ہرایک رجسٹرڈ محصول دہندہ سے وابستہ نقدی اَور اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ کی تفصیل ہیں۔ اس کے علاوہ، ہرایک محصول دہندہ کے پاس ایک الیکٹرانک ٹیکس لائبلٹیز رجسٹر بھی ہوگا۔ ایک بار جب ایک محصول دہندہ عام پورٹل (جی ایس ٹی این) پر رجسٹرڈ ہو جاتا ہے، 2 اِی کھاتے (نقد اَور اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ) اَور ایک الیکٹرانک محصول دہندہ  رجسٹر خود کار طریقے سے کھُل جائے‌گا اَور اُس کے اپنے ڈیش بورڈ پر ظاہر ہو جاتا ہے۔

محصول کی ذمہ داری رجسٹر کیا ہے؟

محصول کی ذمہ داری نامزد ایک محصول دہندہ کی کِسی خاص مہینے کی کُل محصول دینداری (صاف کرنے کے بعد) عکاسی کرے‌گا۔

نقد کھاتہ بہی  کیا ہے؟

نقد کھاتہ  بہی محصول دہندہ کے کھاتے پر تمام جَمع نقد اَور ٹی ڈی ایس  / ٹی سی ایس عکاسی کرے‌گا۔ معلومات حقیقی وقت کی بنیاد پر واضح ہوگی۔ یہ کھاتہ  بہی  جی ایس ٹی  کے کھاتے میں ہونے والے کسی بھی ادائیگی کے لئے استعمال کی جا سکتی ہے۔

ایک آئی ٹی سی کھاتہ بہی کیا ہے؟

اپنےآپ تشخیص کئے گئے ماہانہ رِٹرن کے طور پر  اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ آئی ٹی سی کھاتہ  بہی  میں دِکھائے جائیں‌گے۔ اِس کھاتا بہی میں کریڈِٹ / جَمع کو محصول کی  ادائیگی کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے نہ کہ سود، جرمانہ، فیس وغیرہ کے طور پر دیگر کوئی رقم۔

جی ایس ٹی این اَور مستند بینکوں کے درمیان کیا رابطہ / کڑی ہے؟

وہاں جی ایس ٹی این اَور بینک کی کور بےنکِگ سولیوشن (سی بی ایس) کے درمیان حقیقی وقت دوطرفہ کڑی ہوگی۔ سی پی آئی این الیکٹرانک اسٹرِگ کے ذرائع کے ساتھ توثیق اَور ادائیگی حاصل کرنے اَور چالان شناختی نمبر (سی آئی این) بینک کے ذریعے عام  پورٹل پر خود کار طریقے سے ادائیگی حصولیابی کی تصدیق کے لئے بھیج دئے جائیں‌گے۔ اِس عمل میں بینک کے کیشِیر یا ٹےلر یا محصول دہندہ سَمیت کِسی کے ذریعے بھی کوئی مینوال مداخلت شامل نہیں کیا جائے‌گا۔

کیا محصول دہندہ کئی اجلاس میں چالان جنریٹ کر سکتے ہیں؟

ہاں، محصول دہندہ جزوی طور پر چالان کو بھر سکتے ہیں اَور عارضی طور پر چالان کو بعد میں پُورا کرنے کے لئے محفوظ  رکھ سکتے ہیں۔ ایک محفوظ چالان کو حتمی شکل دینے سے پہلے ایڈِٹ کیا جا سکتا ہے۔ محصول دہندہ کے ذریعے چالان کو حتمی شکل دینے کے بعد، وہ محصول کی ادائیگی کے استعمال کے لئے، چالان جنریٹ کر سکتے ہیں۔ مرسل کو اپنے رِکارڈ کے لئے چالان پرنٹ کرنے کا اختیار میسّر ہوگا۔

ایک آن لائن بنائے  گئے چالان کو ترمیم  کی جا سکتی ہے؟


نہیں۔ چالان  جنریٹ کرنے کے لئے جی ایس ٹی این پورٹل پر لاگ اِن کرنے کے بعد، محصول دہندہ یا اُس کے مستند شخص کے ذریعے ادائیگی کی  تفصیل کو بھرنی ہوگی۔ وہ مستقبل میں اپ ڈیٹ کرنے کے لئے چالان کو عمل کے درمیان محفوظ کر سکتا ہے۔
اَگرچہ ایک بار جب چالان کو آخری شکل دے دیا جاتا ہے اَور سی پی آئی این  جنریٹ ہو  جاتا ہے، محصول دہندہ کے ذریعے اُس میں آگے کوئی تبدیلی نہیں کی جا سکتی ہے۔

کیا چالان جواز کی کوئی مہلت ہے؟

ہاں، چالان اُس کے بنانے کے بعد پندرہ دنوں کے لئے  قانونی ہوگا اَور اُس کے بعد اُس کو سسٹم سے ہٹا دیا جائے‌گا۔ ہالانکہ، محصول دہندہ اپنی سہولت کے لئے ایک دیگر چالان بھی بنا سکتے ہیں۔

سی پی آئی این کیا ہے؟

سی پی آئی این کو ایک عام پورٹل شناختی نمبر (سی پی آئی این) سے جانا جاتا ہے جِس کو چالان بنانے کے لئے وقت دیا جاتا ہے۔ یہ چالان کی پہچان کرنے کے لئے 14 پوائنٹس کی ایک منفرد تعداد ہے۔ جیسا کہ اوپر کہا گیا ہے، سی پی آئی این 15 دنوں کی مہلت کے لئے مقبول رہتا ہے۔

ایک سی آئی این کیا ہے اَور اِس کی کیا مناسبت ہے؟

سی آئی این چالان شناختی نمبر ظاہر کرتا ہے۔ یہ ایک 17 پوائنٹ کا نمبر ہے مطلب کہ سی پی آئی این کے 14 پوائنٹ اَور بینک کوڈ کے 3 پوائنٹ۔ سی آئی این مستند بینکوں / ہندوستانی رِزَرو بینک (آربی آئی) کے ذریعے بنایا  جاتا ہے جب مذکورہ  بینکوں یا آربی آئی کے ذریعے ادائیگی اصل میں حاصل ہو جاتی ہے اُن کے ذریعے منعقد  متعلقہ سرکاری کھاتے میں جَمع کیا جاتا ہے۔ یہ اشارہ کرتا ہے کہ ادائیگی حاصل ہو چُکا ہے اَور مناسب سرکاری کھاتے میں جَمع ہو گیا ہے۔ سی آئی این مستند بینکوں کے ذریعے بنایا  جاتا ہے۔ سی آئی این  مستند بینک کے ذریعے محصول دہندہ کے ساتھ ساتھ جی ایس ٹی این کو بھیجا جاتا ہے۔

محصول کی ادائیگی کا کیا سلسلہ ہوگا جہاں محصول دہندہ کی گزشتہ مہینوں کی دیندارِیاں پیش ہیں؟

دفعہ 49 (8) ادائیگی کا حکم مقررہ کرتی ہے جہاں محصول دہندہ کی مَوجُودَہ رِٹرن کی مہلت کے علاوہ  بھی محصول  ادائیگی کی ذمہ داری باقی ہے۔ ایسی صورت میں ادائیگی کے حکم کا عمل کیا جانا چاہئے : سب سے پہلے پِچھلی مہلت کا اپنےآپ کی تشخیص کا محصول اَور سود، اُس کے بعد مَوجُودَہ مہلت کے لئے اپنےآپ کی تشخیص کئے محصول اَور سود، اَور اُس کے بعد کوئی بھی دیگر قابل ادائیگی رقم جِس میں دفعہ 73 یا 74 کے تحت کِسی مانگ کی تصدیق کی گئی ہے۔

مندرجہ بالا موضوع میں دیگر قابل ادائیگی رقم لفظ کا کیا معنی ہے؟

لفظ دیگر قابل ادائیگی رقم کا معنی ہے سود، جرمانہ، فیس یا قانون اَور اِس کے تحت بنائے گئے اصول کے تحت قابل ادائیگی کسی بھی دیگر رقم۔

اِی ایف پی بی کیا ہے؟


اِی ایف پی بی الیکٹرانک فوکل پوائنٹ شاخ ظاہر  کرتا ہے۔ یہ مستند بینکوں کی شاخیں ہیں جو جی ایس ٹی کی  ادائیگی حاصل کرنے کے لئے مستند کی گئی ہیں۔ ہرایک مستند بینک تمام ہندوستان کے لین دین کے لئے اپنی صرف ایک اِی ایف پی بی کے طور پر  ایک شاخ کو نامزد کرے‌گا۔ اِی ایف پی بی کو تمام سرکاروں کے لئے ہرایک اہم   شے کے نیچے کھاتے کھولنے ہوں‌گے۔ تمام 38 کھاتوں (سی جی ایس ٹی ، آئی جی ایس ٹی کے لئے ایک ایک اَور ہرایک ریاست / یونین ٹیریٹریز سرکار کے لئے ایک ایک ایس جی ایس ٹی) کھولنا ہوگا۔ جی ایس ٹی کے لئے بیان کردہ اِی ایف پی بی کے ذریعے حاصل کی گئی کوئی بھی رقم مذکورہ  اِی ایف پی بی کے ذریعے منعقد مناسب کھاتے میں جمع کر دی جائے‌گی۔
این اِی ایف ٹی / آرٹی جی ایس لین دین کے لئے، بھارتیہ  رِزَرو بینک اِی ایف پی بی کے طور پر کام کرے‌گا۔

ٹی ڈی ایس کیا ہے؟

ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ کا معنی ہے ذریعہ پر محصول کی کٹَوتی ہے۔ دفعہ 51 کے مُطابق یہ اہتمام سرکار اَور سرکاری وینچرس اَور دیگر جہاں پر قرار کے  تحت  فراہم کنندہ کو کُل فراہمی کا 2.5 لاکھ سے زیادہ ہے۔ جب ایسے قرار کے تحت ادائیگی کی جاتی ہے تب وابستہ سرکار یا اتھارٹی ادائیگی کی گئی کُل رقم کا 1 فیصدی کٹَوتی کرے‌گا اَور مقررہ جی۔ ایس۔ ٹی۔ کھاتے میں جَمع کرے‌گا۔

اِس ٹی ڈی ایس کے لئے فراہم کنندہ اپ نے رِٹرن داخل کرتے وقت کیسا کھاتا رکھے‌گا؟

ٹی ڈی ایس کے طور پر دِکھائی گئی کوئی بھی رقم وابستہ فراہم کنندہ کے الیکٹرانک نقدی لےجر میں دِکھائی دے‌گی اَور وہ اِس رقم کا استعمال محصول، سود، فیس اَور کسی بھی دیگر رقم کے فی اُس کی ذمہ داری کو ادا کرنے کے لئے کر سکتا ہے۔

ایسے ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ کے لئے ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ کٹؤتی کار کیسا کھاتہ رکھے‌گا؟


ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ کٹوتی کار ایسے ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ کے لئے درج ذیل قسم  سے کھاتہ  رکھیں‌گے۔

  1. اس طرح کے کٹَوتی کار کو سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی دفعہ 24 کے تحت لازمی طور پر نامزد ہونے کی ضرورت ہے۔
  2. اُن کو مہینے کے 10 دن سے جمع ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ کو مرسل  کرنے کی ضرورت ہے۔ جِس میں ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ جمع کیا گیا تھا اَور جی۔ ایس۔ ٹی۔ اَور 7 میں رپورٹ کیا گیا تھا۔
  3. ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ کے طور پر جمع رقم فراہم کنندہ کے الیکٹرانک نقدی لےجر میں دِکھائی دے‌گی۔
  4. ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ میں کٹَوتی کرنے کے پانچ دنوں کے اندر اُس شخص کو جِن کی ٹی۔ ڈی۔ ایس۔ کٹَوتی کی گئی ہے اُن کو ٹی۔ ڈی۔ ایس صداقت نامہ جاری کرنے کی ضرورت ہوتی ہے، جِس میں ناکام  رہنے پر ہر روز 100 روپیے اَور زیادہ سے زیادہ 5000 روپیے ایسے کٹَوتی کار کے ذریعے قابل ادائیگی ہوگی۔

ماخذ پر جمع محصول (ٹی سی ایس) کیا ہے؟

یہ اہتمام صرف سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی دفعہ 52 کے تحت اِی کاروبار آپریٹر کے لئے لاگو ہے۔ ہرایک اِی کاروبار آپریٹر، جو ایجنٹ نہیں ہے، کو اُس رقم کا ایک فیصدی روکنا ضروری ہے جو فراہم کنندہ کو حقیقی ادائیگی کرنے کے وقت اُس پر قابل ادائیگی ہے۔ ایسی روکی گئی مذکورہ  رقم مذکورہ اِی کاروبار آپریٹر کے ذریعے آنے والے مہینے کی 10 تاریخ تَک معقول جی ایس ٹی کھاتے میں جمع کر دی جائے‌گی۔ ٹی سی ایس کے طور پر جمع رقم فراہم کنندہ کے الیکٹرانک نقدی کھاتا بہی  میں دِکھائی جائے‌گی۔

قابل محصول  فراہمی کی اصلی قیمت اِس اظہار رائے سے کیا معنی ہے؟

قابل محصول  فراہمی کی  اصلی قیمت کا معنی کُل اشیاء یا خدمات کی قابل محصول  فراہمی کے کُل قیمت سے ہے، جو دفعہ 9 (5 افراد  کے ذریعے کسی بھی مہینے میں فراہمی کی گئی ہے، جِس میں سے مذکورہ مہینے میں فراہم کنندہ کے ذریعے لَوٹائی گئی فراہمی کم کی جا چُکی ہے۔

جی ایس ٹی ادائیگی کے لئے جی ایس ٹی این  پورٹل میں کریڈِٹ کارڈ کی ثابِق نامزدگی کرنا ضروری ہے؟

ہاں۔ محصول دہندہ  جِس کریڈِٹ کارڈ سے محصول کی ادائیگی کرنا چاہتا ہے اُس کو جی ایس ٹی این  پر مینٹینڈ  عام  پورٹل کے ساتھ اُس کے ثابِق نامزدگی کرنا ضروری ہے۔ جی ایس ٹی این کریڈِٹ کارڈ خدمت فراہم کنندہ سے کارڈ کی توثیق کی تصدیق حاصل کرنے کے لئے بینک کے ساتھ ملاقات کر سکتا ہے۔ کریڈِٹ کارڈ کے استعمال کے ذریعے کاروبار کو آسان بنانے کے لئے بغیر مالی حد ادائیگی کی اجازت دی جا سکتی۔

ماخذ : حکومتِ حند کا مرکزی مصنوعات اَور کسٹم بورڈ، آمدنی محکمہ،  وزرات خزانہ

2.875
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
نویگتیوں
Back to top