شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

فراہمی کا وقت

فراہمی کا وقت کیا ہے؟

فراہمی کا وقت مقرر کرتا ہے کہ کب جی۔ ایس۔ ٹی۔ محصول کی ذمہ داری پَیدا  ہوتی ہے۔ یہ بھی اشارہ کرتا ہے کہ کب فراہمی مُکَمَّل کر دی گئی سمجھی جائے‌گی۔ سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون، اشیاء اَور خدمات کی فراہمی کے لئے الگ الگ وقت فراہم کرتا ہے۔

کب اشیاء اَور خدمات کی فراہمی کے تعلق میں جی۔ ایس۔ ٹی۔ محصول کاری  ذمہ داری پَیدا  ہوتی ہیں؟

سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 12 اَور 13، اشیاء کی فراہمی کا وقت فراہم کرتی ہے۔ اشیاء کی فراہمی کا وقت شرحج ذیل میں پہلے ہوگا، یعنی

  1. فراہم کنندہ  چالان جاری کرنے کی تاریخ یا آخری تاریخ جس پر انہیں دفعہ 28 کے تحت فراہمی کے تعلق میں چالان جاری کرنا ضروری ہے، یا
  2. جس تاریخ پر فراہم کنندہ فراہمی کے تعلق میں ادائیگی حاصل ہوتی ہے۔

اشیاء اَور خدمات کے تعلق میں واؤچر کی فراہمی کے معاملے میں فراہمی کا وقت کیا ہے؟


اشیاء اَور خدمات کے تعلق میں واؤچر کی فراہمی کا وقت ہوگا۔

  1. واؤچر جاری کرنے کی تاریخ، اَگر فراہمی اُس پوائنٹ پر قابل شناحت ہے۔
  2. دیگر تمام معاملات میں واؤچر کی آزادی کی تاریخ۔

سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 12 کی دفعہ 2، 3، 4 یا 6 یا دفعہ 13 کے مُطابق جہاں فراہمی کا وقت مقرر کرنا مُمکِن نہیں ہے، فراہمی کا وقت کَیسے مقرر کیا جائے‌گا؟

وہاں دفعہ 12 (5) کے ساتھ ساتھ دفعہ 13 (5) میں ایک باقی ماندہ داخلہ ہے جو ظاہر کرتی ہے کہ اَگر متواتر رِٹرن شرحج کئے جانے ہیں، تب اِن متواتر رِٹرن بھرنے کی قابل ادائیگی تاریخ فراہمی کا وقت ہوگا۔ دیگر معاملات میں یہ وہ تاریخ ہوگی، جِس پر سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / آئی جی۔ ایس۔ ٹی۔ کی ادائیگی کی گئی ہے۔

ادائیگی کی حصولیابی کی تاریخ کا کیا مطلب ہے؟

یہ دونوں حالات میں سب سے پہلے کی وہ تاریخ ہے جِس پر فراہم کنندہ کے ذریعے اُس کے بہی کھاتوں میں ادائیگی کی تاریخ شرحج کی گئی ہے یا وہ تاریخ جب ادائیگی اُس کے بینک کھاتے میں جَمع کیا گیا ہے۔

مان لیں کہ، پیشگی ادائگی کی جاتی ہے یا جاری کئے گئے ئنوائس، جزوی ادائیگی کے لئے ہے، کیا فراہمی کا وقت پُوری فراہمی کَوَر کرے‌گا؟

نہیں، فراہمی کی اُس حد تک کیا ہوا مانا جاۓگا جو چالان یا اُس حد کیا ہوا مانا جزوی ادائیگی کے ذریعے کَوَر کیا ہوا ہے۔

رِوَرس چارج کے تحت قابل ادائیگی محصول کے معاملے میں ماۓ کا وقت کیا ہے؟

فراہمی کا وقت شرحج ذیل تواریخ کا سَب سے جلد ہوگا۔

  1. اشیاء کی حصولیابی کی تاریخ یا
  2. جِس تاریخ پر ادائیگی کی جاتی ہے یا
  3. فراہم کنندہ کے ذریعے چالان کی جاری کرنے کی تاریخ سے فوراً 30 دِنوں کی تاریخ۔

رِوَرس چارج کے تحت قابل ادائیگی محصول کے معاملے میں خدمت کی فراہمی کا وقت کیا ہے؟


فراہمی کا وقت شرحج ذیل تواریخ کے پہلے ہوگا۔

  1. جِس تاریخ پر ادائیگی کی جاتی ہے، یا
  2. فراہمی کے ذریعے چالان جاری کی تاریخ سے فوراً 60 دِنوں کے بعد کی تاریخ۔

سود، دیری سے فیس یا جرمانہ یا کسی بھی نتیجہ کے دیری سے ادائیگی کے تعلق میں اَگر فاضل قیمت اضافہ کیا جاتا ہے تو اِن معاملات میں فراہمی کا وقت کیا ہوگا؟

سود، دیر سے فیس یا جرمانہ یا نتیجہ کی ادائیگی میں دیری کی وجہ سے قیمت میں کِسی فاضل اضافہ کے تعلق میں فراہمی کا وقت وہی تاریخ ہوگی جِس پر فراہم کنندہ کو ایسے فاضل نتیجہ حاصل ہوں‌گے۔

کیا فراہمی کے وقت میں کوئی تبدیلی ہوتی ہے، جہاں ٹَیکس کی شرح میں تبدیلی کے پہلے یا بعد میں فراہمی پُوری ہو جاتی ہے؟

ہاں، ایسے معاملوں میں دفعہ 14 کے اہتمام لاگو ہوں گے۔

وہاں فراہمی کا وقت کیا ہوگا جہاں ٹَیکس کی شرح بدلنے سے پہلے فراہمی کر دی جاتی ہے؟

ایسے معاملوں میں فراہمی کا وقت ہوگا

  1. جہاں ایسی فراہمی کیلئے انوائس جاری کر دیئے گئے ہیں اور ٹیکس کی شرح میں تبدیلی کے بعد ادائیگی بھی حاصل کی گئی ہے۔ فراہمی کا وقت ادائیگی موصول ہونے کی تاریخ یا چالان جاری کرنے کی تاریخ جو بھی پہلے ہو/یا
  2. جہاں انوائس ٹیکس کی شرح میں تبدیلی سے پہلے جاری کیا گیا ہے لیکن محصول ادائیگی  کی شرح میں تبدیلی کے بعد ہوتا ہے فراہمی کا وقت چالان جاری کرنے کی

  3. تاریخ ہوگی، یا
  4. جہاں محصول ادائیگی کی شرح میں تبدیلی سے پہلے حاصل ہوتا ہے، لیکن اسی صورت میں انوائس ٹیکس کی شرح تبدیلی کے بعد جاری کیا جاتا ہے، تب فراہمی کا وقت ادائیگی چالان کی تاریخ سمجھا جائےگا۔

فراہمی کا وقت کیا ہے؟ جہاں فراہمی ٹَیکس کی شرح بدلنے کے بعد پُوری کی جاتی ہے؟

ایسے معاملات میں فراہمی کا وقت ہوگا

  1. جہاں محصول کی شرح میں تبدیلی کے بعد ادائیگی حاصلہوتی ہے۔ لیکن محصول کی شرح میں تبدیلی سے پہلے چالان جاری کیا گیا ہے۔فراہمی کا وقت ادائیگی کی تاریخ ہوگی، یا
  2. جہاں چالان جاری کیا گیا ہے اور محصول کی شرح میں تبدیلی کرنے سے پہلے ادائیگی حاصل کی گئی ہے، کی فراہمی کا وقت ادائیگی موصول ہونے کی تاریخ یا چالان جاری کرنے کی تاریخ، جو بھی پہلے ہو، ہو گی۔
  3. جہاں انوائس ٹیکس کی شرح میں تبدیلی کے بعد جاری کیا ہے لیکن ٹیکس کی شرح میں تبدیلی کرنے سے پہلے ادائیگی موصول ہوئی ہے۔فراہمی کا وقت انوائس کے جاری کرنے کی تاریخ ہوگی۔

آئیے مان لیتے ہیں کہ 1۔6۔2017 سے موثر محصول کی شرح میں 18 % سے 20 % کا اضافہ ہوا تھا۔ محصول کی کیا شرح  لاگو ہوگی جب خدمات فراہم کرنے اَور چالان / بِل جاری کرنے کی تاریخی شرح  میں تبدیلی سے پہلے اَپریل 2017 میں کیا گیا تھا، لیکِن ادائیگی جون 2017 میں شرح میں تبدیلی کرنے کے بعد حاصل ہوتا ہے؟

18% کی پُرانی شرح لاگو ہوگی کیوں کہ خدمات سے پہلے 162017سے پہلے فراہم کی گئی تھی۔

مان لِجئے کہ محصولی شرح میں 01 06 2017 سے موثر 18 فیصدی سے 20 فیصدی کا اضافہ ہوا ہے۔ جون 2017 میں محصول کی شرح میں تبدیلی کے بعد اشیاء کی فراہمی اَور چالان جاری ہونے پر ٹَیکس کی شرح کیا ہوگی لیکِن اپریل 2017 مے پہلے ہی پُوری ادائیگی حاصل ہو چُکی تھا۔

20% کی نئی شرح لاگو ہوگی کیونکہ اشیاء کی فراہمی اور  انوائس 01 / 06 / 2017 کے بعد جاری کی گئی۔

اشیاء کی فراہمی کے لئے اِنوائس جاری کرنے کا  وقت کیا ہے؟

سی جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 28 کے مُطابق ایک نامزد قابل محصول  شخص ایک محصول چالان جاری کرے‌گا، جِس میں اشیاء کے بارے میں، اُس کی مقدار کے بار میں، اشیاء کی قیمت کے بارے میں، اُس اشیاء پر لگنے والے محصول کے بارے میں اَور دیگر مقررہ تفصیل وقت کے پہلے یا وقت پر ؛

  1. حاصل کنندہ کو فراہمی کے لئے سامانوں کو ہٹانے، جہاں فراہمی میں مال کی آواجاہی شامل ہے ؛ یا
  2. مال کی ڈیلیوَری یا دیگر معاملوں میں اِس کے حاصل کنندہ کو میسّر کرانے کے لئے

خدمات کی فراہمی کے لئے  اِنوائس جاری کئے جانے کی مُعَیَّنَہ مدت کیا ہے؟

سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 28 کے یا بعد میں، لیکِن اِس تعلق میں متعین مہلت کے اندر، ایک ٹَیکس چالان اشیا کے بارے میں، خدمت کی قیمت، اُس پر قابل ادائیگی محصول اَور دیگر مقررہ تفصیل دِکھاتے ہوئے جاری کرے‌گا۔

وقت مہلت کیا ہوگی جِس کے اندر سامانوں کی مسلسل فراہمی کے معاملے میں چالان جاری کیا جانا چاہئے۔

سامانوں کی مسلسل فراہمی کے معاملے میں جہاں مسلسل کھاتہ  تفصیل اَور ادائیگی شامل ہے، ہرایک کھاتہ تفصیل جاری ہونے کے پہلے یا اُسی وقت یا ہرایک ایسی ادائیگی کو حاصل کرنے کے پہلے یا اُسی وقت چالان جاری کئے جائیں گے، معاملات کے مُطابق۔

سروِسز کی مسلسل فراہمی کے معاملوں میں کِس وقت مہلت کے اندر چالان جاری کیا جانا چاہئے۔

سروِسز کی مسلسل فراہمی کے معاملے میں،

  1. جہاں ادائیگی کی نیت تاریخ معاہدہ سے متعین کی جا سکتی ہے۔ حاصل کنندہ کے ذریعے چالان اُس تاریخ سے پہلے یا بعد میں جاری کیا جاۓگا۔ لیکِن مذکورہ  مہلت کے اندر چاہے فراہم کنندہ کے ذریعے  ادائیگی کی حصولیابی ہوئی ہے یا نا ہو
  2. جہاں ادائیگی کی نیت تاریخ معاہدے سے متعین ہو سکتی ہے۔ اِنوائس ہرایک ایسے وقت کے پہلے یا بعد میں جاری کئے جاییں گے جب سروِس کا فراہم کنندہ ادائیگی حاصل کرتا ہے لیکِن اِس تعلق  میں متعین  مہلت کے اندر
  3. جہاں ادائیگی ایک واقعہ کے پُورا ہونے سے جُڑا ہوا ہے۔ چالان اُس واقعہ کو  پُورا ہونے کے پہلے یا بعد میں جاری کیا جاۓگا، لیکِن اِس تعلق میں مقررہ مہلت کے اندر

وقت مہلت کیا ہوگی جِس کے اندر چالان جاری ہونا چاہئے جہاں مال کو شرحخواست پر فروخت کے لئے بھیجا یا لیا جا رہا ہے۔


فروخت کے لئے منظوری پر بھیجے گئے مال کے تعلق میں یا واپسی کے تعلق میں چالان فراہمی کے ثابِق یا فراہمی کے وقت یا مَنظوری کی تاریخ کے چھے  مہینے کے اندر، جو پہلے ہو، میں جاری کئے جائیں‌گے۔
ماخذ : حکومتِ حند کا مرکزی مصنوعات اَور کسٹم بورڈ، آمدنی محکمہ،وزرات خزانہ

2.9375
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
نویگتیوں
Back to top