شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

فراہمی کا معنی اور امکان

جی ایس ٹی کے تحت محصول کاری واقعہ کیا ہے؟

جی۔ ۓس۔ ٹی۔ کے تحت محصولی واردات کِسی نتیجہ کے مقصد سے اشیاء اَور / یا خدمات یا کاروبار کو آگے بڑھانے کے لئے کی گئی فراہمی ہوگی۔ مشہور بِالواسطہ محصولی قانون کے تحت محصولی واقعات جیسے صنعتکاری، فروخت، یا خدمات کے اہتمام کو محصولی واقعہ جِس کو فراہمی کے طور پر کہا جاتا ہے شامل کئے جائیں‌گے۔

فراہمی کا کیا معنی ہے؟

لفظ ' فراہمی بہت وسیع لفظ ہے اَور اِس میں اشیاء اَور / یا خدمات کی فراہمی کے تمام شکل جیسے فروخت، ٹرانسفر، اشیاء منتقلی،  تِجارتی اشیا کا تَبادلہ، لائسنس، کرایا، پٹّہ یا نپٹارا کرنا یا کرنے کے خیال پر ایک شخص کے ذریعے اُس کے کاروبار کو آگے بڑھانے کے مقصد کے لئے رضامندی دینا شامل ہے۔ اِس میں خدمات کا در آمد بھی شامل ہے۔ ماڈل جی۔ ایس۔ ٹی۔ قانون فراہمی کے دائرے کے اندر بِنا نتیجہ کے کچھ لین دین کو شامل کرنے کی بھی انتظام فراہم کرتا ہے۔

ایک محصولی فراہمی کیا ہے؟

ایک محصولی فراہمی ' کا معنی اشیاء اَور / یا خدمات کی فراہمی ہے جِس پر جی۔ ایس۔ ٹی۔ قانون کے تحت اشیاء اَور خدمات کے تحت محصول قابل ادائیگی ہوتی ہے۔

وہ کون سے ضروری عنصر ہوتے ہیں جو سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ /ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ قانون کے یحت فراہمی کی تشکیل کرتے ہیں؟


حکم میں ایک ' فراہمی ' کا ساخت کرنے کے لئے درج ذیل عناصر کو مطمئن کرنا ضروری ہیں، یعنی-

    (i) اس طرح سرگرمیاں جس اشیا یا خدمات یا دونوں کی فراہمی شامل ہو؛ (ii) فراہمی مانی جائے گی بشرط  خاص طور پر پیش کیا گیا ہو؛ (iii) کاروبار کے کم میں یا کاروبار کو آگے بڑھانے کے مقصد کے لئے کی گئی فراہمی (iv) فراہمی محصول کاری علاقے میں کی گئی ہے؛ (v) فراہمی محصول کاری فراہمی ہے؛ اور (vi) فراہمی محصول کاری شخص کی طرف سے کی گئی ہے.

کیا ایک لین دین جِس میں ایک یا اُس سے زیادہ مندرجہ بالا معیاری سطحوں کو پُورا نہیں کیا گیا ہے، ابھی بھی جی۔ ایس۔ ٹی۔ کے تحت اُس کو فراہمی مانا جا سکتا ہے؟

ہاں، کچھ ماحول کے تحت جیسے خدمات کے در آمد (دفعہ 3 (1) (کھ) یا بِنا نتیجہ کے کی گئی فراہمی، سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی فہرست 1کے تحت مخصوص کی گئی ہے، جہاں سوال 4 میں پوچھے گئے جواب میں مخصوص ایک یا ایک سے زیادہ سامان مطمئن نہیں ہیں، اِس کو پھر بھی جی۔ایس۔ ٹی۔ قانون کے تحت فراہمی مانا جائے‌گا۔

دفعہ 3 کی غیرموجودگی میں اشیاء کا در آمد قابلِ فہم  ہے۔ کیوں؟

اشیاء کے محصول در آمد قانون، 1962 کے تحت الگ سے نِپٹا جاتا ہے، جِس میں اضافی محصول در آمد کے مقام پر آئی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ کو محصول در آمد ٹیرِف قانون، 1975 کے تحت بنیادی محصول در آمد کے ساتھ لگایا جائے‌گا۔

کیا ذاتی فراہمی جی۔ ایس۔ ٹی۔ کے تحت محصولی ہے؟

بین صوبائی خود فراہمی جیسے اسٹاک ٹرانسفر، برانچ ٹرانسفر یا کنسائنمینٹ فروخت آئی جی۔ ایس۔ ٹی کے تحت قابل ادائیگی محصول ہوگی، اَگرچہ اس طرح کے لےن دین میں نتیجہ کی ادائگی شامل نہیں ہو سکتی ہے۔ ہر فراہم کنندہ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کے تحت یا اُس ریاست یا یونین ٹیریٹریز میں نامزد ہونے کے لئے ذمہدار ہوگا، جہاں سے وہ ماڈل جی۔ ایس۔ ٹی۔ لا کی دفعہ 22 کے تحت اشیا یا خدمت یا دونوں کی فراہمی کرتا ہے۔ حالانکہ کاروباری یونین کے طور پر  نامزدگی کے لئے انتخاب نہیں کرنے کے موضوع میں اندرونی ریاست خود فراہمی قابل محصول نہیں ہے۔

کیا اشیا کی فراہمی تشکیل شدہ  کرنے کے لئے عنوان اَور / یا قبضے کی منتقلی ایک لین دین کے لئے ضروری ہے؟

ایک لین دین کے لئے عنوان کے ساتھ ہی ساتھ قبضہ دونوں کو ہی اشیاء کی فراہمی کے طور پر  خیال کیا جانا چاہئے اَگر نام کی منتقلی نہیں کی گئی ہے، لین دین کو فہرست II (1) (b) کے مُطابق خدمات کی فراہمی مانی جائے‌گی۔ کچھ معاملات میں، قبضے کو فوراً منتقل کی جا سکتی ہے لیکِن نام کو مستقبل کی تاریخ میں منتقل کی جا سکتی ہے جیسے منظوری کی بنیاد پر فروخت کے معاملے میں یا کرایا خرید انتظام کی طرح۔ ایسے لین دینوں کو بھی مال کی فراہمی کے طور پر  کہا جائے‌گا۔

لاگو کرنے یا کاروبار کو آگے بڑھانے کے سِلسِلے میں کی گئی فراہمی سے کیا مطلب ہیں؟


کاروبار کو دفعہ 2 (17) کے تحت تشریح شدہ کی گئی ہے جِس میں کاروبار، تجارتی، تعمیر، پیشے کاروبار وغیرہ شامل ہیں کاروبار میں کوئی بھی سرگرمی یا لین دین میں شامل ہے جو لائق سرگرمیوں کے لئے حادثاتی اَور مددگار ہے۔ اس کے علاوہ کوئی
سرکار کے ذریعے کی گئی کسی بھی سرگرمی یا ایک ریاستی حکومت یا کسی بھی مقامی اتھارٹی جِس میں وہ عوامی اختیار نامہ کے طور پر  ملازم ہے، اُن کو کاروبار کی شکل میں تشریح شدہ کی  جائے‌گی۔ مندرجہ بالا سے یہ دھیان دیا جا سکتا ہے کہ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کے تحت کسی بھی سرگرمی کو آگے بڑھاوا دینے کی تعریف میں شامل کی جا سکتی ہے۔

ایک شخص ذاتی استعمال کے لئے ایک کار خریدتا ہے اَور ایک سال کے بعد اُس کو ڈیلر کو بیچ دیتا ہے۔ کیا وہ لین دین سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی کے مُطابق فراہمی ہوگی؟

نہیں، کیونکہ شخص کے ذریعے فراہمی کاروبار یا کاروبار کو آگے بڑھانے کے سِلسِلے میں نہیں کی گئی تھی۔ اس کے علاوہ، کوئی اِنپُٹ ٹیکس کریڈِٹ منظور نہیں تھا، مذکورہ کار کو تحصیل کرنے پر کیونکہ یہ غیر تِجارتی استعمال کے لئے کیا گیا تھا۔

ایک ایئر کنڈیشنر کا کاروباری اپنے کاروبار کے اسٹاک سے اپنے رہائش گاہ پر ذاتی استعمال کے لئے ایک ایئر کنڈیشنر  منتقل کرتا ہے۔ کیا وہ لین دین فراہمی مانا جائے‌گا؟

جی ہاں، فہرست I کی سلسلہ نمبر 1 کے مُطابق تِجارَتی موجودات کا مستقل تبادلہ یا نپٹارا جہاں جائداد پر اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ کے طور پر لیا گیا ہے، جی۔ ایس۔ ٹی کے تحت ایک فراہمی کا ساخت کرے‌گا جہاں کوئی بھی نتیجہ شامل نہیں ہے۔

کیا ایک کلب یا یونین یا سوسائٹی کے ذریعے اپنے ممبروں کو خدمات یا اشیاء کا انتظام کرنا فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا؟

ہاں۔ ایک کلب، گروپ، سوسائٹی یا کسی بھی ایسے نِکاۓ کے ذریعے اپنے ممبروں کو سہولیات کا انتظام کرنا ایک فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا۔ اِس کو سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی کے قانون کی دفعہ 2 (17) میں ' کاروبار کی تعریف میں شامل کیا گیا ہے۔

جی۔ ایس۔ ٹی قانون کے تحت مختلف قسم کی فراہمی کیا ہے؟

(i) قابل محصول اور چھوٹ والی فراہمی (ii) بین مملکتی ریاست اور اندرونی ریاست کی فراہمی (iii) جامع اور مخلوط فراہمی اور (iv) صفر ریٹیڈ فراہمی۔

بین مملکتی ریاست فراہمی اَور ریاست کے اندر (باہمی ریاست) فراہمی کیا ہیں؟

بین مملکتی ریاست اَور ریاست کے اندر فراہمی کو خصوصی طور پر آئی جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 7 (1)، 7 (2) اَور 8 (1)، 8 (2) میں ترتیب وار تشریح شدہ کی گئی ہے۔ آسان الفاظ میں، جہاں فراہم کنندہ کا مقام اَور فراہمی کا مقام ایک ہی ریاست میں واقع ہے اُس کو ریاست کے اندر اَور جہاں یہ الگ الگ ریاستوں میں ہے اِس کو بین مملکتی فراہمی مانا جائے‌گا۔

کیا اشیاء کے استعمال کرنے کے حقوق کی منتقلی اشیاء یا خدمات کی فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا؟ کیوں؟

اشیاء کے استعمال کے حقوق کی منتقلی کو خدمات کی فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا کیونکہ اس طرح کی منتقلی میں اشیاء کا عنوان / نام منتقل شدہ نہیں ہوا۔ اس طرح کے لین دین کو خصوصی طور پر ایم۔ جی۔ ایل۔ کی فہرست II میں خدمت کی فراہمی کی فراہمی کے طور پر  میں مانا جائے‌گا۔

کیا کام کے معاہدوں اَور کیٹرِنگ خدمات کو اشیاء اَور خدمات کی فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا؟ کیوں؟

کام کے معاہدہ اَور کیٹرِنگ خدمات کو سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی فہرست II میں مخصوص کئے مُطابق خدمات کی فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا۔

کیا سافٹویئر کی فراہمی جی۔ ایس۔ ٹی قانون کے تحت اشیا کی فراہمی یا خدمات کی فراہمی کے طور پر کی جائے‌گی؟

ماڈل جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی فہرست۔ کیسیریل نمبر۔ 5 (2) (ڈی) انفارمیشن ٹیکنالوجی سافٹ ویئر کی فراہمی کو درج فہرست خدمات کی فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا۔

کیا کرایا خرید بنیاد پر اشیاء کی فراہمی کو اشیاء کی فراہمی یا خدمات کی فراہمی مانا جائے‌گا؟ کیوں؟

کرایا خرید پر کئے گئے اشیاء کی فراہمی کو اشیاء کی فراہمی مانا جائے‌گا کیونکہ اِس میں عنوان / نام کی منتقلی ہوئی ہے،حالانکہ مستقبل کی تاریخ پر۔

سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی / یوٹی۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کے تحت ایک مجموعی فراہمی کیا ہے؟

مجموعی فراہمی کا معنی ہے ایسی فراہمی جو ایک قابل محصول شخص کے ذریعے کِسی ایسے حاصل کنندہ کو جو دو یا زیادہ فراہمی یا خدمات کی فراہمی، یا اُس کے کسی بھی مجموعہ جو کہ فطری طور پر جمع کرکے اَور کاروبار کے عام سِلسِلے میں ایک دوسرے کے ساتھ مِل‌کر فراہمی کی گئی، جِن میں سے ایک اہم فراہمی ہے۔ مثال کے لئے، جہاں سامان پَیک کیا جاتا ہے اَور بیمہ کے ساتھ برآمد کیا جاتا ہے، اشیا کی فراہمی، پَیکِنگ سامان، نقل و حمل اَور بیمہ ایک مجموعی فراہمی ہے اَور مال کی فراہمی ایک اہم فراہمی ہے۔

جی۔ یس۔ ٹی۔ کے تحت مجموعی فراہمی پر محصولی ذمہداری کَیسے مقرر کی جائے‌گی۔

ایک مشترکہ فراہمی جِس میں دو یا زیادہ فراہمی شامل ہے، جِن میں سے ایک اہم فراہمی ہے، کو اس طرح کے اہم فراہمی کو فراہمی کے طور پر  مانا جائے‌گا۔

مخلوط فراہمی کیا ہے؟

مخلوط فراہمی کا مطلب اشیا یا خدمات یا اُس کے کسی بھی مجموعہ کی دو یا دو سے زیادہ ذاتی فراہمی، ایک سنگل قیمت کے لئے قابل محصول شخص کے ذریعے ایک دوسرے کے ساتھ مِل‌کر کیا جاتا ہے، جہاں ایسی فراہمی ایک مجموعی فراہمی کی تشکیل نہیں کرتی ہے۔ مثال کے لئے ڈِبّا بند اشیائےخوردنی اشیاء، مٹھائی، چاکلیٹ، کیک، ڈرائی  فروٹ، مشروب مادے کی فراہمی اَور پھلوں کا رس جب ایک ہی قیمت کے لئے فراہمی کی جاتی ہے تب شامل فراہمی ہوتی ہے۔ اِن میں سے ہرایک سامان کی الگ سے فراہمی کی جا سکتی ہے اَور یہ کسی بھی دیگر پر انحصار نہیں ہے۔ اَگر اِن اشیاء کی الگ سے فراہمی کی جاتی ہے تو یہ مخلوط فراہمی نہیں ہوگی۔

مخلوط فراہمی پر جی۔ ایس۔ ٹی کے تحت محصول مقرر کَیسے کیا جائے‌گا۔

ایک مخلوط فراہمی جِس میں دو یا زیادہ فراہمیاں شامل ہے، اُن کو خاص فراہمی کے طور پر مانا جائے‌گا جو محصول کی سب سے زیادہ شرح  مسحور کرتی ہو۔

کیا کوئی ایسی سرگرمیاں ہے جِن کو نہ تو مال کی فراہمی اَور نہ ہی خدمات کی فراہمی کے طور پر مانا جاتا ہے۔

ہاں، ماڈل جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی فہرست۔ میں کچھ سرگرمیوں کی فہرست ہے۔ جیسے کہ (i) کِسی اہلکار کے ذریعے اپنے آجر کو اپنے روزگار کے سِلسِلے میں یا اُس کے تعلق میں۔ (ii) کسی بھی قانون کے تحت قائم شُدہ کِسی عدالت یا مسند عدالت کے ذریعے خدمات۔ (iii) قانون سازمجلس اراکین، ریاستی قانون مجلس، مقامی افسروں کے اراکین اَور آئینی کارکنوں کے ذریعے کئے گئے کام۔ (iv)تجہیز و تکفین، دفن، مردہ گھاٹ، یا مردہ گھر اَور (v) زمین کی فروخت اَور (vi) لاٹری، سٹّے بازی اَور جُوا کے علاوہ دعوے دار دعوے نہ تو مال کی فراہمی اَور نہ ہی خدمات کی فراہمی مانا جائے‌گا۔

جی۔ ایس۔ ٹی کے تحت خالی ریٹیڈ فراہمی سے کیا مطلب ہے؟

صفر ریٹیڈ فراہمی سے مطلب ہے مال اَور / یا خدمات کا برآمد یا ایس اِی زیڈ ڈیولپر ایس ای زیڈ  یونِٹ کو مال یا خدمات کی فراہمی۔

کیا بغیر نتیجہ کے خدمات کا در آمد قابل محصول ہوگا؟

ایک عام اصول کے طور پر  بغیر کِسی نتیجہ کے دفعہ 3 کے تحت خدمات کے در آمد کو جی۔ ایس۔ ٹی۔ کے تحت فراہمی کے طور پر نہیں مانا جائے‌گا۔ حالانکہ، ایک قابل محصول شخص کے ذریعے ہندوستان کے باہر سے کِسی متعلقہ شخص سے یا کسی بھی دیگر ساکھ سے کاروبار تھے سلسلہ یا ترقی میں بغیر نتیجہ تھے کئے گئے در آمد تھے ناواقَف 1 کے سلسلہ وار نمبر 4 کے تحت فراہمی تھے طور پر مانا جائے‌گا۔

ماخذ : حکومتِ حند کا مرکزی مصنوعات اَور کسٹم ڈیوٹی، آمدنی محکمہ، وزارت خزانہ

2.76923076923
ستاروں کو آگے بڑھائیں اور درجہ پر کلک کریں
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
نویگتیوں
Back to top