شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

رقم واپسی / ریفنڈ

رقم واپسی/ ریفنڈ کیا ہے؟

رقم واپسی/ریفنڈ کے بارے میں سی جی  ایس  ٹی / ایس جی ایس  ٹی  قانون کی دفعہ 54 میں ذکر کیا گیا ہے۔ ' رقم واپسی/ ریفنڈ کے تحت شامل ہیں
(الف)الیکٹرانک نقد کھاتہ میں بچی ہوئی رقم جس کی تفصیل ررٹن میں بھی دی گئی ہو۔
(ب) کوئی بھی انپٹ ٹیکس کریڈٹ جو استعمال نہ کیا جا سکا ہو درج ذیل کے تعلق میں-(1)صفر شرح پر ہی کی گئی فراہمی  جن پر محصول کی ادائیگی کی گئی ہو یا (ii) ان معاملات میں جہاں پر کریڈٹ جمع ہو گیا ہے کیونکہ درآمد اخراجات(آؤٹ پٹ انپٹ کی شرح کی وجہ سے جمع شدہ کریڈٹ  پر لگا محصول کی شرح سے زیادہ ہے صفر شرح اور کاملاً چھوٹ حاصل فراہمی کو چھوڑ‌کر)
(ج)جہاں محصول کی ادائیگی خاص ادارہ یا اقوام متحدہ یا کسی متعدد شاخوں والے منقسم ادارہ یا تنظیم جس کو اقوام متحدہ (پری ولیج اینڈ ایمیونٹز)ایکٹ،1947 کے تحت مطلع کیا گیا ہے یا  تجارتی سفارتخانوں اور غیر ملکی سفارت خانوں کی اندرونی فراہمی، پر کیا گیا ہو۔

کیا غیرمستعمل انپٹ ٹیکس کریڈٹ رقم واپسی / ریفنڈ کی اجازت دی جا سکتی ہے؟

غیرمستعمل انپٹ ٹیکس کریڈٹ کی رقم واپسی / ریفنڈ کی اجازت دفعہ 54 کی ذیلی دفعہ (3) کے تحت درج ذیل معاملات میں دی جا سکتی ہے۔ (i)صفر شرح پر کی گئی فراہمیاں جن پر محصول کی ادائیگی نہ کی گئی ہو،

(ii)ان معاملات میں جہاں پر کریڈٹ جمع ہو گیا ہے کیونکہ درآمدوں/ انپٹ کی شرح کی وجہ سے جمع کیا گیا کریڈٹ آؤٹ پٹ فراہمی پر لگنے والی محصول کی شرح سے زیادہ ہے (صفرشرح اور مکمل رعایت دستیاب فراہمی کو چھوڑ‌کر)
اگرچہ ان معاملات میں غیرمستعمل انپٹ ٹیکس کریڈٹ کی رقم واپسی / ریفنڈ نہیں لی جا سکے‌گی جہاں ہندوستان کے باہر مصنوعات کی برآمدات فیس کے تحت ہے اور ان معاملات میں جہاں مصنوعات کے فراہم کنندہ خدمات کے فراہم کنندہ یا دونوں کے فراہم کنندہ نے سینٹرل ٹیکس کی رقم واپسی کا منافع  لیا ہو یا متعلقہ  فراہمی پر کیے گئے مکمل جمع محصول کی فیس کا رعایت/ریفنڈ لیا ہو۔

کیا غیرمستعمل آئی  ٹی سی  پر واپسی رقم / ریفنڈ دیا جا سکتا ہے، ان معاملات میں جہاں ہندوستان کے باہر مصنوعات کے برآمد، برآمد فیس کے نیچے ہیں؟

نہیں۔  سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 54 (3) کے دوسرے اصول کے مطابق ان معاملات میں انپٹ ٹیکس کریڈٹ رقم واپسی/ ریفنڈ کی اجازت نہیں دی جا سکتی جہاں ہندوستان کے باہر مصنوعات کا برآمدات فیس کے تحت ہے۔

کیا مالی سال کے آخرمیں غیرمستعمل انپٹ ٹیکس کریڈٹ کی واپسی رقم / ریفنڈ (جی ایس ٹی نافذ/لاگو ہونے کے بعد) ملے‌گا؟

نہیں جی ایس ٹی قانون کے تحت اس طرح کا کوئی اصول نہیں ہے کہ مالی سال کے آخرمیں غیرمستعمل انپٹ ٹیکس کریڈٹ کی واپسی رقم / ریفنڈ ملے‌گی۔ اس کو اگلے مالی سال لے جایا جا سکتا ہیں۔

مان لیجئے کہ ایک محصولی شخص نے غلطی سے آئ جی ایس ٹی / سی جی ایس ٹی کو بین ریاست / ریاست کے اندر کی فراہمی کی شکل میں ادائیگی کی ہے، لیکن اس کی نوعیت کو بعد میں واضح کر دیا ہے۔ کیا غلط طریقے سے ادائیگی کی سی  جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی کو آئی جی ایس ٹی کے خلاف درست کیا جا سکتا ہے یا اس کے برعکس؟

سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون دفعہ 77 کے تحت محصولی شخص غلط طریقے سے ادائیگی کیے گئے جی ایس ٹی / سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی کو سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی کے خلاف درست نہیں کر سکتا ہے لیکن غلطی سے ادائیگی کی گئی رقم واپسی / ریفنڈ سے کر سکتا ہے۔

 

کیا سفارت خانوں یا  اقوام متحدہ کے ذریعے کی گئی خریداری پر محصول/ٹیکس لگے‌گا یا رعایت دی جا سکتی ہے؟

سفارت خانوں یا  اقوام متحدہ کے ذریعے کی گئی خرید پر ٹیکس لگے‌گا جس کا  سی جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 54 (2) کے تحت بعد میں رقم واپسی / ریفنڈ کا دعویٰ پیش کیا جا سکتا ہے۔ اس سے متعلق رقم واپسی/ریفنڈ کا دعویٰ سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی ریفنڈ اصولوں کے تحت متعیّن اصولوں کے مطابق جس مہینے فراہمی حاصل ہوئی اس مہینے کی آخری تاریخ سے چھ مہینے کی مدت ختم ہونے سے پہلے کیا جا سکتا ہے (سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 26 (1) کے مطابق اقوام متحدہ اور تجارتی سفارت خانہ یا سفارت خانوں کو ایک خاص شناختی نمبر حاصل کرنا ضروری ہے اور ان کے ذریعے کی گئی خرید ان کی خاص پہچان نمبر ان کے فراہم کنندگان کا بیرونی فراہمی میں واضح ہوگی)

رقم واپسی/ ریفنڈ حاصل کرنے کا وقت کا حد آخر کیا ہے؟

سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 54 کی وضاحتی شکل میں واضح کیا گیا ہے کہ متعلقہ شخص کو متعلقہ تاریخ سے دو سال کے خاتمہ کے اندر درخواست داخل کرنا ضروری ہیں۔

کیا قانون مخالف ترقی کا اصول رقم واپسی/ ریفنڈ پر لاگو ہوگا؟

قانون مخالف ترقی کا اصول رقم واپسی/ ریفنڈ درج ذیل معاملات کو چھوڑ‌کر سبھی پر لاگو ہوگا (i) بغیر محصول کی ادائیگی کے صفر شرح  پر کی گئی مصنوعات، خدمات یا دونوں یا ان صفر شرح پر کی گئی فراہمی کے متعلق استعمال کی جانے والی انپٹ سروس یا انپٹس پر۔ (ii)غیر مناسب انپٹ ٹیکس کریڈٹ جو کہ مندرجہ ذیل کے متعلق ہے (i) بغیر ٹیکس/محصول کی ادائیگی کے صفر شرح پر کی گئی فراہمی (ii) ان معاملات میں جہاں پر کریڈٹ جمع ہو گیا ہے کیونکہ درآمد/ انپٹ کی شرح کی وجہ سے جمع شدہ کریڈٹ آاؤٹ پٹ فراہمی پر لگنے والے محصول کی شرح سے زیادہ ہے۔ (iii)اس فراہمی پر ٹیکس ادائیگی کی رقم واپسی / ریفنڈ جو ادا ہی نہیں کی گئی چاہے مکمل یا جزوی طور پر،اور جس کے تعلق سے کوئی بھی بل جاری نہ کیا گیا ہو۔ (iv)محصول کی رقم واپسی/ ریفنڈ جبکہ سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 77 کے تحت محصول غلطی سے ٹیکس وصول‌کر ریاستی یا مرکزی حکومت کے کھاتے میں جمع کرا دیا گیا ہو۔ (v)اگر ادائیگی کیے گئے ٹیکس یا سود کو کسی دیگر شخص کو منظور نہیں کیا ہے (vi)حکومت کے ذریعے اطلاع کوئی بھی ایسا آدمی جس نے ٹیکس کا بوجھ خود اٹھایا ہو۔

کسی معاملے میں اگر ٹیکس صارف کو منظور کر دیا گیا ہے، کیا رقم واپسی / ریفنڈ منظور ہو جائے‌گا؟

ہاں، حالانکہ، متعین رقم صارف کے فلاحی فنڈ میں جمع کی جائے‌گی۔ سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 57 کے تحت

کیا رقم واپسی/ ریفنڈ منظورکرنے کی کوئی وقت حد آخر ہے؟

ہاں، تمام رقم واپسی / ریفنڈ درخواست کے حاصل ہونے کے 60 دن کے اندر منظور کرنا ضروری ہے، اگر ریفنڈ 60 دن کے اندر نہیں کیا جاتا، تو سی  جی ایس ٹی / ایس  جی  ایس  ٹی قانون کی دفعہ 56 کے تحت شرج فہرست  شرح سے سود کی ادائیگی ہوگی۔ کچھ صفر شرح کی فراہمی کے زمروں میں جہاں پر رجسٹرڈ شخص  سی جی ایس ٹی/ ایس جی ایس ٹی قانون دفعہ 54 کی ذیلی دفعہ (6) میں واضح کیا گیا ہے، ان معاملات میں رقم واپسی/ ریفنڈ کا دعویٰ 90 فیصد کی حد تک لوٹانے لائق ہے۔ ان معاملات میں رقم واپسی / ریفنڈ درخواست کو حاصل ہونے کی تاریخ کے 7 دن کے اندر ریفنڈ دینا ہے۔

کیا رقم واپسی/ ریفنڈ پر محکمے کے ذریعے رکاوٹ لگائی جا سکتی ہے؟

    ہاں، مگر درجہ ذیل حالات میں رکاوٹ لگائی جا سکتی ہے۔
  • • اگر نامزد فروخت کنندہ کے ذریعہ رٹرن (نے) پیش نہیں کی گئی ہے،جب تک وہ کہی گئی رٹرن (نے) داخل نہیں کر دیتا۔
  • • اگر ایک نامزد محصولی شخص کو کوئی ٹیکس، سود یا جرمانے کی ادائیگی کرنا ضروری ہے جس کو حاکم اپيل / ٹریبونل / عدالت کے ذریعے ملتوی نہیں کیا گیا ہے جب تک وہ اس طرح کے ٹیکس، سود کی ادائیگی نہیں کر دیتا قابل افسر بقایا محصول کو،سود،جرمانے،تاخیرسے ادائیگی وغیرہ ریفنڈ کی رقم سے سی جی ایس ٹی/ ایس جی ایس ٹی وغیرہ دفعہ 54 (11)کے تحت گھٹا سکتا ہے۔
  • • کمشنر رقم واپسی / ریفنڈ پر روک لگا سکتا ہے۔ اگر رقم واپسی / ریفنڈ اپیل کے حکم کے مطابق ہے،جعل سازی اور دھوکہ دے کر دعویٰ پیش کیا گیا ہے اور اس کی صلاح میں اس طرح کی رقم واپسی / ریفنڈ کی ادائیگی آمدنی پر اثر ڈالے‌گا۔

جہاں رقم واپسی / ریفنڈ پر دفعہ 54 (11) کے تحت روک لگائی گئی ہے۔ کیا محصولی شخص کو سود دیا جائے‌گا؟

اگر اپیل کو نتیجتاً یا آگے کی کاروائی پر محصولی شخص رقم واپسی / ریفنڈ کے لئے حقدار ہو جاتا ہے، تب وہ اطلاعاتی شرحوں پر سود پانے کا بھی حقدارا ہوگا۔ (سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 54 (12)۔

کیا رقم واپسی / ریفنڈ کے لئے کوئی کم از کم حد ہے؟

اگر رقم واپسی/ریفنڈ کی رقم 1000 / روپئے سے کم ہے تو رقم واپسی / ریفنڈ ادا نہیں کی جائے‌گی۔ سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 54 (14)

پرانے قانون سے پیدا رقم واپسی/ ریفنڈ کی ادائیگی کیسے کی جائے‌گی؟

پرانے قانون سے پیدا رقم واپسی / ریفنڈ کی ادائیگی پرانے قانون کے مطابق کی جائے‌گی اور نقد شکل میں ادائیگی کی جائے‌گی اور انپٹ ٹیکس کریڈٹ کی شکل میں دستیاب نہیں ہوگا۔

کیا رقم واپسی / ریفنڈ کی ادائیگی دستاویز کے توثیق سے پہلے کیا جا سکتا ہے؟

ان معاملات میں جہاں رقم واپسی/ ریفنڈ کا دعویٰ ایک نامزد شخص کے ذریعے، صفر شرح پر کی گئی مصنوعات، خدمات کی فراہمی یا دونوں معاملات میں (نامزد شخص کے علاوہ اگر کوئی اور شخص کو اطلاع دی گئی ہو) 90 فیصد رقم واپسی / ریفنڈ کی منظوری، مستحکم طور پر توثیق سے پہلے کچھ خاص شرطوں اور پابندیوں کے  مطابق سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ-54 کی ذیلی دفعہ 6 کے مطابق کیا جا سکتا ہے۔

برآمد کے تحت رقم واپسی/ ریفنڈ کے معاملے میں، کیا رقم واپسی / ریفنڈ فراہم  کرنے کے لئے بی آر سی ضروری ہے ؟

مصنوعات کے برآمد کے متعلق رقم واپسی / ریفنڈ کے معاملے میں، رقم واپسی / ریفنڈ اصولوں میں رقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ پیش کرنے کے لئے ضروری دستاویز کی شکل میں جمع کرنے کی بی آر سی کوئی مجبوری نہیں ہے۔ حالانکہ خدمات کی برآمد کے لئے رقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ پیش کئے جانے کے وقت بی آر سی کی تفصیل دینا پسندیدہ ہے۔

کیا قانون مخالف اصول برآمد اور ایس ای زیڈ اکائیوں فراہمی پر لاگو ہوں‌گے؟

قانون مخالف اصول کا قانون صفر شرح والی فراہمی  پر لاگو نہیں ہوں‌گے (جیسے برآمد اور ایس ای زیڈ اکائیوں کو فراہمی۔

ایک شخص یہ کیسے ثابت کرے‌گا کہ قانون مخالف اصول  کے قانون اس معاملے میں لاگو نہیں ہوتے ہیں؟

ان معاملات میں جہاں رقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ دو لاکھ روپیے (2 لاکھ) سے کم ہے وہاں امیدوار ذاتی اعلان جو کہ دستاویزوں اور دیگر ثبوتوں جو رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ پیش کرنے والے شخص کے پاس ہے، کی بنیاد پر یہ تصدیق کرے‌گا کہ جس ٹیکس کی رقم واپسی/ ریفنڈ کے متعلق دعویٰ کیا ہے اس کے ذریعے اس محصول کو کسی دیگر شخص کو جاری نہیں کیا گیا ہے۔ لیکن ان معاملات میں جہاں پرقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ کی رقم دو لاکھ روپیے (روپیے 2 لاکھ) سے زیادہ ہے ان معاملات میں چارٹڈ اکاؤنٹنٹ یا کاسٹ اکاؤنٹینٹ کے ذریعے جاری صداقت نامہ پیش کرنا ہوگا کہ جس ٹیکس کی رقم واپسی/ ریفنڈ کے متعلق  دعویٰ کیا گیا ہے اس محصول کو کسی دیگر شخص کو جاری نہیں کیا گیا ہے۔

موجودہ وقت میں ویٹ / سی ایس ٹی کاروبار کے تحت برآمدات منشور جاری کرکے بغیر ٹیکس کی ادائیگی کئے مصنوعات خرید سکتے ہیں۔ کیا جی ایس ٹی میں بھی یہ نظام وجود میں رہے‌گا؟

نہیں، جی ایس ٹی قانون کے تحت ایسا کوئی قاعدہ نہیں کہ انھیں ٹیکس کی ادائیگی کرنے کے بعد مسنوعات خریدنی ہوں‌گی اور قابل اطلاق آئی ٹی سی کی رقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ کرنا ہوگا جیسا کہ سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 54 (3) میں تذکرہ کیا گیا ہے۔

مرکزی قانون کے تحت فی الحال برآمدکاروں کو فیس کی ادائیگی پر انپٹ حاصل کرنے کی اجازت ہے، اس پر آئی ٹی سی لے سکتے ہیں اور فیس کی ادائیگی کرنے کے بعد مصنوعات کا برآمد کر سکتے ہیں (آائی ٹی سی کا استعمال کرنے کے بعد) اور اس کے بعد برآمد پر ادائیگی فیس کی رقم واپسی/ ریفنڈ کا دعویٰ کر سکتے ہیں۔ کیا جی ایس ٹی میں بھی یہ نظام جاری رہے‌گا؟

ہاں، آئی جی ایس ٹی قانون کی دفعہ 16 کے مطابق ایک نامزد محصولی شخص کے پاس اس بات کا اختیار ہے کہ وہ چاہے تو مصنوعات/ خدمات کی برآمد آئی جی ایس ٹی کی ادائیگی کے بغیر اقرارنامہ یا لیٹر آف انڈرٹیکنگ کے عمل کو اپناتے ہوئے یا وہ مصنوعات/ خدمات کی برآمد آئی جی ایس ٹی کی ادائیگی پر کر سکتا ہے اور جس کا کہ بعد میں پرقم واپسی/ ریفنڈ کا دعویٰ پیش کیا جا سکتا ہے۔

کتنے وقت کے اندر رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ حصولیابی کی اطلاع دینی ہے؟

جہاں رقم واپسی / ریفنڈ دعووں سے متعلعق درخواست الیکٹرانک کیش لیزر کے تعلق سے سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی دفعہ 49 کی ذیلی دفعہ (6) کے تحت ہے۔ متعلقہ ٹیکس مدت کا رٹرن جمع کرنے پر رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ حصولیابی اطلاع، رٹرن کے جمع ہونے کے ساتھ ہی دے دی جائے‌گی۔ باقی دوسرے معاملات میں رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ مکمل شکل سے حاصل ہونے کے 15 دنوں کے اندر اطلاع رقم واپسی / ریفنڈ کا دعویٰ پیش کرنے والے شخص کو دے دی جائے‌گی۔

غیرمستحکم رقم واپسی/ ریفنڈ کی ادائیگی کے لئے کیا حد آخر متعین کی گئی؟

سی جی ایس ٹی / ایس جی ایس کی دفعہ 54 کی ذیلی دفعہ (6) کے قاعدہ کے مطابق رقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ رقم کا 90 % (90 فیصد) تک مستحکم ادائیگی، جہاں دعویٰ صفر شرح پر کی گئی حصول سے متعلق ہے، رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ، مکمل طور پر حصولیابی کی اطلاع دینے کی تاریخ سے سات دنوں کے اندر کرنا ہوگا۔

کیا رقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ پیش کرنے کے لئے کسی نمونہ کا تعین گیا ہے؟

تمام رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ فارم جی ایس ٹی- آر ایف ڈی-1 میں بھرنا ہوگا۔ لیکن رقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ، الیکٹرانک نقد لیزر میں بقایا رقم کے تعلق سے، ماہانہ / سہ ماہی رٹرن کے ذریعے فارم جی ایس ٹی آر-3 ، جی ایس ٹی آر 4 یا جی ایس ٹی آر-7، معاملات کے مطابق متعلقہ مدت کے لئے کیا جا سکتا ہے۔

کیا رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ منظور کرنے کے لئے کوئی نمونہ واضح کیا گیا ہے؟

رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ قابل افسر کے ذریعے فارم جی ایس ٹی- آر ایف ڈی-06 کے ذریعے منظور کیا جائے‌گا اگر رقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ ادائیگی کے لائق پایا جاتا ہے ساتھ ہی پیمنٹ ایڈوائس ' بھی فارم جی ایس ٹی- آر ایف ڈی-05 میں جاری کی جائے‌گی۔
رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ رقم الیکٹرانک کے ذریعے عرضی گزار کے ذریعے دئے گئے بینک کھاتے میں جمع کر دی جائے‌گی۔

کیا ہوگا اگر رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ میں کوئی بھول پائی جاتی ہے؟

اگر کوئی بھی بھول، رقم واپسی / ریفنڈ دعویٰ کے متعلق پائی جاتی ہے تو اس کو 15 دنوں کے اندر نشان زدہ کرنا ہوگا۔ ایک فارم جی ایس ٹی آار ایف ڈی-03 بھی بھول کے متعلق قابل افسر کے ذریعے عرضی گزار کو اسی کامن پورٹل پر الیکٹرانک شکل میں دی جائے‌گی جس سے کامن پورٹل پر عرضی گزاررقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ بھول روک تھام بعد میں جمع کر سکے گا۔

کیا رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ بغیر کسی سبب بتائے خارج کیا جا سکتا ہے؟

نہیں، جب قابل افسر اس بات سے مطمئن ہے کہ دعویٰ منظور کرنے لائق نہیں ہے تب وہ عرضی گزار کو فارم جی ایس ٹی-آر ایف ڈی-08 میں ایک نوٹس جاری کر  کے اس کا جواب جی ایس ٹی-آر ایف ڈی-09 میں 15 دنوں کے اندر جمع کرنے کے لئے کہے‌گا اور عرضی گزار کے جواب کو دھیان میں رکھتے ہوئے رقم واپسی/ ریفنڈ دعویٰ کو منظور یا خارج کرے‌گا ساتھ ہی اس سے متعلق جی ایس ٹی-آر ایف ڈی-06 فارم میں ایک حکم جاری کرے‌گا۔

ماخذ: حکومت ہند کا مرکزی مصنوعات و محصول درآمد، محکمہ آمدنی/مالیہ، وزارت خزانہ

2.8125
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
نویگتیوں
Back to top