شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

جی ایس ٹی میں تشخیص

جی ایس ٹی محصول کاری کے لئے محصولی فراہمی کی اپنائی جانے والی قیمت کیا ہوتی ہے؟

اشیاء اَور خدمات کی محصولی فراہمی کی قیمت عام طور پر لین دین کی قیمت ' ہوگی یعنی جِس قیمت پر حقیقت میں ادائگی کی گئی ہے یا قابل ادائیگی ہے، جب پارٹیاں وابستہ نہیں ہیں اَور قیمت واحد نتیجہ ہے۔ سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی قانون کی دفعہ 15، لین دین قیمت کے دائرے سے وابستہ مختلف شمُول اَور مقاطعہ واضح کرتی ہے۔ مثال کے لئے، لین دین کی قیمت میں واپس / ریفنڈ جَمع رقم اَور فراہمی سے پہلے یا فراہمی کے وقت پر مِلی چھوٹ کو شامل کرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔

لین دین قیمت کیا ہے؟

لین دین کی قیمت اشیاء اَور خدمات کی فراہمی کی اصل میں ادائیگی کی گئی یا قابل ادائیگی اُس قیمت کی طرف اشارہ کرتا ہے جہاں فراہم کنندہ اَور حاصل کنندہ آپس میں وابستہ نہیں ہیں اَور صرف قیمت فراہمی کا واحد نتیجہ ہے۔ اِس میں کوئی بھی رقم شامل ہو سکتی ہے جِس کی ادائیگی کے لئے فراہم کنندہ ذمہ دار ہے، لیکِن فراہمی حاصل کنندہ کے ذریعے اُس کے لِئے خرچ برداشت کیا گیا ہے۔

کیا سی جی ایس ٹی، ایس جی ایس ٹی اَور آئی جی ایس ٹی اَور اشیاء اَور خدمات کے لئے الگ جائزے کا اہتمام ہے؟

نہیں، دفعہ 15 تمام تین قسم کے محصول کے لئے عام ہے اَور یہ اشیاء اَور خدمات کے لئے بھی عام ہے۔

کیا متعلقہ قیمت فراہمی کے جائزے کو مقررہ کرنے کے لئے کافی نہیں ہے؟


متعلقہ قیمت زیادہ تر خاص شکل میں " لین دین کی قیمت " کو استفسار کرتی ہے اَور وہ حساب کے لئے بنیادی حصہ ہے۔
حالانکہ، جب قیمت کچھ عوامل سے متاثر ہوتی ہیں جیسے اطراف کا آپسی تعلق یا کچھ لین دین جو فراہمی مانے جاتے ہیں یا جِنکی کوئی قیمت نہیں ہوتی، ایسے لین دین کی قیمت کو جی۔ ایس۔ ٹی۔ جائزہ اصولوں کے مُطابق متعین کیا جائے‌گا۔

کیا تمام معاملات میں جی۔ ایس۔ ٹی۔ تشخیصی اصولوں کا اسناد لینا ضروری ہے؟

نہیں۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ تشخیصی اصولوں کا اسناد لینا صرف اُن معاملات میں لینا ضروری ہے، جہاں قیمت، دفعہ 15 کی ذیلی دفعہ (1) کے تحت متعین نہیں کیا جا سکتا ہے۔

کیا دفعہ 15 (1) کے تحت اعلان لین دین کی قیمت کو منظور کیا جا سکتا ہے؟

ہاں، اِس کو دفعہ 15 (2) میں شمول کرنے کے لئے جانچ کرنے کے بعد منظور کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، لین دین کی قیمت یہاں تَک کہ فراہم کنندہ اَور فراہمی حاصل کنندہ کے درمیان تعلق ہونے کے باوجوُد بھی منظور کیا جا سکتا ہے، بشرطیکہ اُن کے آپسی تعلق کی وجہ سے قیمت متاثر نہیں ہوئی ہے۔

کیا فراہمی کے بعد چھوٹ یا حوصلہ افزائی کو لین دین کی قیمت میں شامل کیا جانا چاہئے؟

ہاں، جہاں فراہمی کے وقت یا اُس سے پہلے معلوم معاہدے کے مُطابق پوسٹ فراہمی رعایت قائم کی جاتی ہے اَور نے اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ کو ایسی ناقابل قبول چھوٹ میں بدل کیا ہے، ایسی حالت میں چھوٹ کی اجازت ماڈل جی۔ ایس۔ ٹی۔ قانون کی دفعہ 15 کی تحت دی جاتی ہے۔

کیا فراہمنی کے وقت یا اُس سے پہلے قابل تعریف فراہمی ثابِق چھوٹ کو لین دین کی قیمت میں شامل کیا جا سکتا ہے؟

نہیں، بشرطیکہ اُس کی عام کاروبار کے مشق کے سِلسِلے میں اجازت دی گئی ہے اَور باضابطہ چالان / بِل میں درج کیا گیا ہے۔

تشخیص کے اصول تب لاگو ہوتے ہیں جب (i) نتیجہ پیسے کی شکل میں ہے (ii) اطراف آپس میں وابستہ ہیں یا فراہمی کِسی متعینہ طبقے کے سپلائر کی ہے، اَور (iii) اعلان کیا گیا لین دین کی قیمت قابِل اعتماد نہیں ہے۔

دفعہ 15 (2) میں متعینہ کون سے مرکب ہے جِن کو لین دین کے قیمت میں جوڑا جا سکتا ہے؟


دفعہ 15 (2) میں متعینہ مرکب جو لین دین کی قیمت میں جوڑا جا سکتا ہے وہ ذیلی قسم سے ہے۔

  • (فراہم کنندہ کے ذریعے حاصل کنندہ سے ایس۔جی۔ایس۔ٹی۔/ سی۔جی۔ایس۔ٹی قانون اَور اشیاء اَور خدمت (مالیہ نقصان کے لئے ریاستوں کی بھرپائی)قانون 2016 کے علاوہ الگ سے کسی بھی قانون کے تحت لگایا_ہوا کوئی بھی محصول، فیس، ذیلی محصول۔
  • (فراہم کنندہ ایسی فراہمی کے تعلق میں ادائیگی کرنے کے لئے ذمہ دار ہے،لیکِن وہ جوکہ فراہمی کے حاصل کنندہ کے ذریعہ کیا گیا ہو اَور جِس میں ادائیگی کی ہوئی قیمت شامل ہو یا اشیاء اَور خدمات کے لئے قابل ادا ہو۔
  • سپلائر کے ذریعے فرہمی کے حاصل کنندہ کو متعینہ کمیشن اَور پےکِنگ جیسے اچانک خرچ،سپلائر کے ذریعے اشیاء اَور / یا خدمات کی فراہمی کے تعلق میں سپلائر کے ذریعے کسی بھی چیز کے لئے وزن کوئی بھی قیمت اشیاء یا خدمات کی سپردگی کے وقت یا پہلے یا جیسا بھی معاملہ ہو۔
  • کسی بھی فراہمی کے لئے کسی بھی خیال سے تاخیرسے ادائگی کے لئے سود،دیری پر فیس یا جرمانہ۔
  • مرکزی اَور ریاستی سرکار کے ذریعے فراہم کی جانے والی سبسِڈی کو چھوڑ‌کر دیگر سبسِڈی سِیدھے قیمت سے جُڑی ہوئی ہے۔

ماخذ: حکومت ہند کے مرکزی مصنوعات اور کسٹم بورڈ، آمدنی محکمہ، وزارت خزانہ

2.75
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
نویگتیوں
Back to top