شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ

اِنپُٹ ٹَیکس کیا ہے؟

اِنپُٹ ٹیکس کا معنی ہے، کِسی نامزد شخص کو اشیاء یا خدمات یا دونوں کی فراہمی پر لگنے والا مرکزی محصول (سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔) یا ریاستی محصول (ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔) یا مربوط محصول (آئی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔) یا یونین ٹیریٹریز محصول (یوٹی۔ جی۔ ایس۔ ٹی)۔ اِس میں رِورس چارج بیسِس پر اَور در آمد پر لگنے والا مربوط محصول (آئی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔) بھی شامل ہے۔ اِس میں مجموعہ محصول کاری کے طور پر  شامل ہے۔

کیا رِورس چارج کی بنیاد پر ادائیگی کی گئی جی۔ ایس۔ ٹی۔ اِنپُٹ ٹَیکس مانا جائے‌گا؟

ہاں، اِنپُٹ ٹَیکس کی تعریف اِس کو اِس میں شامل کرتی ہے۔

کیا اِنپُٹ ٹَیکس اُن محصولوں کو (سی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / ایس۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔ / آئی۔ جی۔ ایس۔ ٹی۔) شامل کرتا ہے جو اِنپُٹ گُڈس، اِنپُٹ سروسز اَور کیپِٹل گُڈس پر دئے جاتے ہے؟

ہاں، اِس میں اِنپُٹ گُڈس، اِنپُٹ سروسز اَور کیپِٹل گُڈس پر دئے گئے محصول شامل ہیں۔

کیا جی۔ ایس۔ ٹی۔ میں اشیاء اَور خدمات کی فراہمی پر لگے سارے محصول کا کریڈِٹ مِلتا ہے؟

جواب ایک نامزد شخص خود کو فراہم شدہ ایسی اشیاء یا خدمات یا دونوں پر دئے گئے محصول کا کریڈِٹ لے سکتا ہے، جو کہ
اُس کے کاروبار کی تقلید اَور اضافہ کے عمل میں استعمال ہو۔ یہ دیگر شرائط اَور ممنوع کے مشروط ہے۔

اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ لینے کے لئے ضروری شرطیں کیا ہے؟


درج ذیل چار شرطوں کا تسلی کاری ضروری ہے، اَگر
ایک نامزد محصولی شخص آئی۔ ٹی۔ سی لینا چاہتا ہے،

  • اس کے پاس محصول چالان یا ڈیبِٹ نوٹ یا محصول کی ادائیگی کا دیگر دستاویزات ہو جیسا کہ ان پٹ ٹیکس کریڈٹ لینے کے لئے مقرر کیا گیا ہے۔
  • اس نے اشیاء، یا خدمات یا دونوں حاصل کی ہو۔
  • (فراہم کنندہ نے اصل میں فراہمی کے سلسلے میں محصول کی ادائیگی حکومت کو کیا ہو۔
  • ( اس نے دفعہ 39 کے اندر رِٹرن بھرا ہو۔

جہاں کِسی چالان کے سامان قسط یا حصے میں حاصل ہوں وہاں ایک نامزد شخص کَیسے اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ کے لئے حق دارا ہوگا؟

نامزد شخص صرف آخری حصہ یا قسط کی حصولیابی پر ہی کریڈِٹ کا حق دارا ہوگا۔

کیا کوئی شخص فراہم کنندہ کو بغیر فراہمی کی قیمت اَور اُس پر لگنے والے محصول کی ادائیگی کئے بغیر اِنپُٹ ٹَیکس کریڈِٹ لے سکتا ہے۔

ہاں، حاصل کنندہ آئی۔ ٹی۔ سی۔ لے سکتا ہے۔ لیکِن چالان تیار ہونے کے 180 دن کے اندر اُس کو قیمت اَور محصول کی ادائیگی کرنی ہوگی۔ یہ شرط لاگو نہیں ہوگی اگر محصول  رِورس چارج بیسِس پر قابل ادائیگی ہے۔

اُس حالت میں نامزد شخص کے ذریعے لئے گئے آئی۔ ٹی۔ سی۔ کا کیا ہوگا اَگر اُس نے چالان جاری ہونے کے 180 دن کے اندر فراہمی کی قیمت اَور محصول کی ادائیگی نہیں کیا ہو؟

ایسی حالت میں آئی۔ ٹی۔ سی کی قیمت، شخص کے مصنوعات پر محصولی ذمہ داری (OutputTax liability) میں جوڑی جائے‌گی۔ اُس کو سود بھی دینا ہوگا۔ پھِربھی قیمت اَور محصول کی ادائیگی کرکے وہ دوبارہ آئی۔ ٹی۔ سی۔ لے سکتا ہے۔

اُس حالت میں آئی۔ ٹی۔ سی۔ کِس کو حاصل ہوگی، جہاں اشیاء محصولی شخص کے علاوہ کِسی دیگر شخص کو بھیجا گیا ہو (Bill to ship to مناظر)؟

جب اشیاء کِسی تِیسرے شخص کو محصولی شخص کی ہدایت پر حاصل ہو، تب یہ مانا جائے‌گا کہ اشیاء نامزد شخص کو حاصل ہوا جِس دن وہ تِیسرے شخص کے پاس پہُنچا۔ لہذا  آئی۔ ٹی۔ سی اُس شخص کو میسّر ہوگا، جِس کی ہدایت پر اشیاء تِیسرے شخص کو پہُنچی۔

آئی۔ ٹی۔ سی۔ لینے کے لئے حدِ آخر اَور سبب کیا ہے؟


کوئی نامزد شخص اشیاء اَور خدمات کی فراہمی کے لئے الَگ چالان یا ڈیبِٹ نوٹ کا، دفعہ 39 میں مقررہ رِٹرن بھرنے کو آخری تاریخ کے بعد آئی۔ ٹی۔ سی۔ نہیں لے سکتا ہے۔ ستمبر مہینے کے لئے اُس مالی  سال کے بعد جِس سے کہ ایسا چالان یا ڈیبِٹ نوٹ سے وابستہ چالان جُڑا ہو یا کہ متعلقہ سالانہ رِٹرن بھرنے کی تاریخ، جو بھی پہلے ہو۔ اس طرح سے آئی ٹی سی لینے کی اوپری وقت حد اَگلے مالی سال کی 20 اکتوبر ہے یا سالانہ رِٹرن جَمع کرنے کی، جو بھی جلدی ہو۔
اِس ممنوع کا فِطری تَک یہ ہے کہ اَگلے مالی سال کے ستمبر مہینے کے بعد رِٹرن میں کوئی ترمیم نہیں ہوگی۔ اَگر سالانہ رِٹرن ستمبر کے پہلے بھرا جاتا ہے، تب سالانہ رِٹرن بھرنے کے بعد کوئی تبدیلی نہیں ہوگی۔

جہاں نامزد محصولی شخص نے آمدنی محصول قانون 1961 کے تحت نامزد سامان کی قیمت میں محصولی حصے پر تخفیف قدر  کا دعویٰ کیا ہو، وہاں آئی۔ ٹی۔ سی۔ کی منظوری ہوگی؟

جواب ایسے محصولی حصے پر جِس پر تخفیف قدر کا دعویٰ کیا گیا ہو، وہاں آئی۔ ٹی۔ سی کی منظوری نہیں ہوگی۔

کیا محصولی اشیاء کی فراہمی کے ہرایک اِنپُٹ پر ادائیگی کئے گئے محصول کا کریڈِٹ لیا جا سکتا ہے؟

ہاں، قانون میں دی گئی ایک چھوٹِی فہرست کی اشیاء کو چھوڑ‌کر۔ یہ فہرست خصوصاً ذاتی استعمال کی اشیاء، ایسے اِنپُٹ جِن کا استعمال غیر منقُولہ جائیداد کی تعمیر میں کی جائے (پلانٹ اَور مشینری کو چھوڑ‌کر)، کارخانہ احاطے کے باہر بِچھایا اسپیڈ پائیپ لائن، مواصلات ٹاور وغیرہ، اَور وہ محصول جو محصول چوری کے نتیجہ کے مطابق دیا گیا ہو۔

ایک محصولی شخص معلوماتی تکنیک کے کاروبار میں ہے۔ وہ اپنے کارگزار ہدایت کاروں کے لئے ایک کار خریدتا ہے۔ کیا وہ ایسی موٹر کار کی خرید پر دئے گئے جی۔ ایس۔ ٹی۔ محصول کا آئی۔ ٹی۔ سی۔ لے سکتا ہے؟

نہیں، موٹر کار پر آئی۔ ٹی۔ سی صرف تبھی لیا جا سکتا ہے جب محصولی شخص عوامی آمدورفت کے کاروبار میں ہو یا مال ٹرانسپورٹ کرتا ہو یا موٹر کار میں تربیت کی خدمت دیتا ہو۔

کئی بار مال برباد یا لاپتہ ہو جاتا ہے دیگر وجوہات سے کیا ایک شخص ایسی اشیاء پر آئی ٹی سی لے سکتا ہے؟

نہیں، لاپتہ ہوئے، چوری، برباد ہوئے اَور لوڈھا کھاتے میں ڈالے گئے سامان پر آئی ٹی سی نہیں لیا جا سکتا۔ اس کے علاوہ تحفہ یا مفت سیمپل کے طور پر دئے گئے سامان پر بھی آئی ٹی سی نہیں مِل سکتا۔

تِجارتی مقصدسے بنی عمارت کی تعمیر میں مستعمل اشیاء اَور خدمات پر آئی ٹی سی لیا جا سکتا ہے؟

جواب : نہیں، کارخانہ اَور مشینری کے علاوہ کِسی دیگر غیر منقُولہ جائداد کی تعمیر میں مستعمل اشیاء اَور خدمات  پر آئی ٹی سی نہیں لی جا سکتی۔ کارخانہ اَور مشینری میں صرف آلات، اوزار اَور زمین سے منسلک مشینیں آتی ہیں۔ یہ دیگر اشیاء میں زمین، عمارت کو باہر رکھتے ہیں۔

نئے نامزد شخص کے لئے آئی ٹی سی اہلیت کیا ہوگی؟

نامزدگی کے لئے درخواست کرنے والے شخص نامزدگی مِلنے کے ایک دن پہلے تَک اسٹاک میں رکھے اِنپُٹس، نیم تشکیل شدہ اَور تشکیل شدہ اشیاء میں مستعمل اِنپُٹس کا آئی ٹی سی لے سکتا ہے۔ اَگر شخص نامزدگی لینے کے لائق ہے، اَور نامزدگی لینے کی صلاحیت حاصل کرنے کے 30 دن کے اندر اُس نے نامزدگی کے لئے درخواست کر دیا ہے تو جِس دن وہ محصولی ادائیگی کرنے کے لائق ہوا اُس کے ٹھِیک ایک دن پہلے تَک اسٹاک میں پڑے اِنپُٹ اَور نیم تشکیل شدہ  اَور تشکیل شدہ اشیاء میں مستعمل اِنپُٹس پر وہ آئی۔ ٹی۔ سی لے سکتا ہے۔

ایک آدمی 0108،2017 کو محصولی ہوا اَور 1508،2017 کو نامزدگی حاصل کیا۔ ایسے شخص اِس تاریخ تَک اسٹاک میں میسّر اِنپُٹ ٹیکس آئی۔ ٹی۔ سی۔ حاصل کرنے لائق ہوں گے؟

  1. 01۔08۔2017
  2. 31۔07۔2017
  3. 15۔08۔2017
  4. وہ پِچھلی مہلت کے لئے کریڈِٹ حاصل نہیں کر سکتا ہے۔
  5. 31.07.2017
  6. ایسے شخص کے لئے جو اختیاری نامزدگی حاصل کرتا ہے، اسٹاک میں رکھے اِنپُٹس پر آئی۔ ٹی۔ سی کی صلاحیت کیا ہوگی؟

    ایسے شخص نامزدگی کے دن کے ٹھِیک ایک دن پہلے تَک اسٹاک میں پڑے اِنپُٹس، نیم تشکیل شدہ اَور  تشکیل شدہ  اشیاء میں مستعمل اِنپُٹس پر آئی۔ ٹی۔ سی۔ لینے کا حق دارا ہوگا۔

    اَگر کِسی نامزد شخص کے آئین میں تبدیلی ہوتی ہے، تو آئی۔ ٹی۔ سی صلاحیت کیا ہوگی؟

    نامزد شخص کو الیکٹرانک کریڈِٹ لیزر میں پڑے غیر مربوط آئی۔ ٹی۔ سی۔ کا منتقلی نئی اکائی والی جگہ کو کرنے کی منظوری ہوگی، بشرطیکہ دہندگان کی منتقلی کا وہاں مخصوص اہتمام ہو۔

    جہاں اشیاء یا خدمات یا دونوں جو ایک محصولی شخص حاصل کرتا ہے، اُن کا استعمال محصولی اَور غیر محصولی دونوں فراہمی کو متاثر کرنے میں ہوتا ہے، کیا وہاں نامزد محصولی شخص کو آئی ٹی سی لینے کی اجازت ہے؟

    ایسی حالت میں صرف محصولی فراہمی کے نتیجتاً ہی آئی ٹی سی لیا جا سکتا ہے۔ مناسب کریڈِٹ کی تشخیص کا طریقہ اصولوں کے ذریعے بتایا جائے‌گا۔

    اَگر آئی ٹی سی صرف محصولی فراہمی کو متاثر کرنے والی اشیاء خدمات یا دونوں پر مِلے‌گا، تو کیا اُن چھوٹ حاصل فراہمی پر آئی ٹی سی کا نقصان نہیں کرے‌گا، جب اُن کا تقدیر ہوگا؟


    آئی ٹی سی کے مقصد کے لئے صفر شرح فراہمی محصولی فراہمی کے تحت رکھی گئی ہے۔ صفر کی شرح فراہمی کی گُنجائش آئی جی ایس ٹی قانون میں رکھی گئی ہے، یہ تَک کہ اِس میں چھوٹ حاصل فراہمیاں بھی آتی ہیں۔
    کریڈِٹ لینے کے لئے محصولی فراہمیوں کی تالیف کے لئے، اِن میں سے کون سا شامل ہے
    • صفر شرح فراہمی
    • چھوٹ حاصل تکمیل
    • دونوں
    • صفر شرح تکمیل

    جہاں ایک نامزد شخص کے ذریعے حاصل اشیاء یا خدمات کا استعمال جزواً کاروبار اَور جزواً دیگر مقاصد کے لئے ہوتا ہے، وہاں کیا آئی ٹی سی کے لئے وہ شخص لائق ہوگا؟

    صرف کاروبار کے مقصد سے مستعمل اشیاء یا خدمات یا دونوں کا آئی ٹی سی مِلے‌گا۔ مناسب کریڈِٹ کی تالیف کا طریقہ اصولوں کے ذریعے بتایا جائے‌گا۔

    کمپاؤنڈِنگ اسکیم کے تحت محصول دینے والا شخص کمپاؤنڈِنگ حد کو پار‌کر جاتا ہے، کیا وہ آئی ٹی سی لے سکتا ہے؟ اَگر ہاں، تو کِس تاریخ سے؟

    جِس تاریخ سے وہ کمپاؤنڈِنگ اسکیم کی لائق اہل ہونا بند کرتا ہے، اُس کے ٹھِیک ایک دن پہلے تَک اسٹاک میں میسّر اِنپُٹس، اسٹاک میں پڑے تشکیل شدہ اَور نیم تشکیل شدہ اشیاء میں مستعمل اِنپُٹس پر آئی ٹی سی لے سکتا ہے۔ سرمایہ اشیاء (مقررہ فیصدی پوائنٹس سے تقلیل القدر  کیا ہوا) پر بھی لے سکتا ہے۔ لائق کریڈِٹ کے حساب کا طریقہ اصولوں کے ذریعے بتایا جائے‌گا۔

    کیا بینکِگ کپنِیوں کے لئے کچھ خاص اہتمام ہیں؟


    بینکِنگ کمپنی یا مالیاتی ادارہ کے ساتھ ساتھ ایک غیر بینکِگ مالیاتی کمپنی، جو خاص خدمات فراہم کرتی ہیں، یا تو متناسب کریڈِٹ لے‌گی یا مناسب آئی ٹی سی کا پچاس فیصدی لینے کے لئے کردار ہوگی۔
    جناب ' ک ' جو کہ ایک نامزد شخص ہے، 30،072017 تَک کمپوزیشن اسکیم کے تحت محصول کی ادائیگی کر رہے تھے۔ ' ک ' ریگُلر اسکیم کے تحت محصولی ہو جاتا ہے۔ کیا وہ آئی ٹی سی کے لائق ہیں۔
    30.07.2017 کے دن تک اسٹاک میں رکھے اِنپُٹس، اسٹاک میں رکھیں نیم تشکیل شدہ، تشکیل شدہ مال استعمال انپُٹس اور سرمایہ اشیاء (مقرر فیصد پوائنٹ سے تقلیل القدر کردہ) پر شری 'ا' آئی ٹی سی لینے کے قابل ہیں۔
    شری ' کھ ' نے اختیاری نامزدگی کے لئے 05۔06۔2017 کو درخواست کیا اَور 22۔06۔2017 کو اُن کو نامزدگی مِلی۔ شری ' کھ ' اسٹاک میں رکھے اِنپُٹس پر اِس تاریخ سے آئی ٹی سی لینے کے لائق ہیں
    21.06.2017 تک اسٹاک میں رکھے اِنپُٹس، اسٹاک میں رکھے نیم تشکیل شدہ اور تشکیل شدہ  اشیاء میں استعمال کیا جاتا اپٹس پر شری 'کھ'، آئی ٹی سی لینے کے قابل ہوں گے. سرمایہ اشیاء پر شری 'کھ' کریڈٹ نہیں لے سکتے ہیں۔
    کِسی نامزد شخص کے ذریعے لئے گئے آئی ٹی سی کا کیا ہوگا، جو کمپوزیشن اسکیم چُنتا ہے یا اشیاء یا خدمات یا دونوں جو اُس کے ذریعے فراہمی کی جاتی ہیں، مکمل طور پر چھوٹ مِل جائیں۔
    نامزد شخص کو اسٹاک کے وابستہ آئی ٹی سی کے برابر ادائیگی کرنی ہوگی۔ کمپوزِشن اسکیم چُننے یا چھوٹ مِلنے کے ٹھِیک ایک دن پہلے جو اسٹاک ہوگا، اُسی کے مُطابق۔ دار السلطنت پونچی اشیاء کے موضوع میں قابل ادائیگی رقم کے حساب مقررہ فیصدی پوائنٹ کے مُطابق ہوگی۔ اَگر الیکٹرانک کریڈِٹ کھاتے میں کافی باقی ہے، تو اِس کی  ادائیگی اِس کھاتے میں ڈیبِٹ کرکے ہو سکتا ہے، نہیں تو الیکٹرانک روکڑ کھاتے کو ڈیبِٹ کر کے ادائیگی ہوگی۔ اَگر الیکٹرانک کریڈِٹ کھاتے میں کوئی باقی رہ جاتا ہے، تو وہ ختم ہو جائے‌گا۔

    کیا آئی ٹی سی لینے کے مُعَیَّنَہ مدت پر کوئی ممنوع ہے؟

    نئی نامزدگی کی حالت میں، کمپوزِشن سے عام اسکیم میں آنا، چھوٹ سے محصولی خدمات، اِن حالات میں ایسی فراہمی کے تعلق میں محصول بِل کے الَگ ہونے کے 1 سال کے بعد آئی ٹی سی نہیں لے سکتے ہیں۔

    کیا ہوتا ہے جب حاصل کنندہ کے ذریعے دی گئی اندرونی فراہمی کی تفصیل فراہم کنندہ کے بیرونی فراہمی تفصیل سے مماثلت نہ رکھیں؟

    اِس حالت میں دونوں اطراف کو معلومات دی جائے‌گی۔ اَگر غیرمطابق کی ترمیم نہیں ہوتی ہے، تب وہ قیمت، جِس مہینے میں عدم مطابقت مطلع ہوئی ہے اُس کے اَگلے مہینے کے رِٹرن میں حاصل کنندہ کے مصنوعات دہندگان میں جوڑا جائے‌گا۔

    کیا آئی ٹی سی صرف مستقل مزاجی کا تعین کے بعد ہی مِلتی ہے؟

    نہیں، آئی ٹی سی عارضی طور پر 2 مہینے کے لئے لی جا سکتی ہے۔ فراہمی تفصیل، سسٹم سے مِلایا جا سکتا ہے اَور غیرمطابق کی معلوماتی فراہم کنندہ اَور حاصل کنندہ کو دی جاتی ہے۔ اَگر غیرمطابق جاری رہتی ہے، تو لی گئی آئی ٹی سی خود بخود واپس ہو جائے‌گا۔

    کیا عارضی طور پر حاصل آئی ٹی سی کا استعمال تمام دہندگان کی ادائیگی کے لئے کی جا سکتی ہے؟

    نہیں، اِس کا استعمال صرف رِٹرن میں خود تشخیصی آؤٹ پُٹ محصول کی ادائیگی کے لئے ہوگا۔

    محصولی اثر کیا ہوگا جب دار السلطنت پونچی اشیاء، جِن پر آئی ٹی سی لیا گیا ہے محصولی شخص کے ذریعے فراہم شدہ ہوں؟

    دار السلطنت پونچی اشیاء، پلانٹ یا مشینری کی فراہمی کی حالت میں جِس پر آئی ٹی سی لیا گیا ہو، نامزد شخص اِن پر لِئے گئے آئی ٹی سی میں فیصدی پوائنٹ کے برابر تخفیفی قدر محصول جیس کہ اِس تعلق میں مقررہ کیا جائے، یا ایسی دار السلطنت پونچی اشیاء کے تغیر پذیر قیمت پر محصول کے برابر تخفیفی قدر، جو بھی زیادہ ہو، اُتنی قیمت کی ادائیگی کرے‌گا۔

    کِسی نامزد شخص کے ذریعے ایسے دار السلطنت پونچی اشیاء کی فراہمی پر کر مضمرات کیا ہوگا جِس پر آئی ٹی سی لیا گیا ہو؟

    نامزد شخص آئی ٹی سی میں سے فیصدی پوائینٹ یاتغیر پذیر قیمت پر محصول جو بھی زیادہ ہو، تخفیف قدر محصول کی ادائیگی کرے‌گا۔ لیکِن، رِفریکٹری برِکس کے موضوع میں، ماؤلڈس اَور ڈائیس، جِگرس اَور فِکسچرس جب اسکریپ کی طرح فراہم شدہ ہوں، ایسی حالت میں شخص تغیر پذیر قیمت پر محصول کی ادائیگی کر سکتا ہے۔

    ماخذ : حکومتِ حند کا مرکزی مصنوعات اَور کسٹم بورڈ، آمدنی محکمہ، وزرات خزانہ

2.64705882353
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
نویگتیوں
Back to top