شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

الیکٹرانک کامرس

الیکٹرانک کامرس کیا ہے؟

الیکٹرانک کامرس کا مطلب ڈ یجیٹل پر ڈ یجیٹل مصنوعات یا الیکٹرانک نیٹورک پر اشیاء اَور خدمات یا دونوں کی فراہمی کے طور پر تشریح کی گئی ہے۔

اِی کامرس آپریٹر کون ہیں؟

الیکٹرانک کامرس آپریٹر کو ایسے شخص کے طور پر تشریح  کی گئی ہے جو الیکٹرانک کامرس کے لئے ڈ یجیٹل یا الیکٹرانک سہولیات یا پلیٹ فارم کا مالک، نظامت یا انتظام  کرتا ہے۔

کیا اِی کامرس آپریٹر کو نامزدگی کروانا ضروری ہے؟

ہاں، اِی کامرس آپریٹر کے لئے ابتدائی چھوٹ (تھریس ہولڈ ایکزیمپسن) کا فائدہ میسّر نہیں ہے اَور وہ اُن کے ذریعے فراہمی قیمت کی پرواہ کئے بغیر نامزد کرانے کے لئے ذمہ دار ہوں‌گے۔

کیا اِی کامرس آپریٹر کے ذریعے فراہمی کرنے والا اشیاء کا فراہم کنندہ ابتدائی چھوٹ حاصل کرنے کا حق دارا ہوگا؟

نہیں، ایسے فراہم کنندگان کے لئے ابتدائی چھوٹ میسّر نہیں ہے اَور اُنہوں نے کِتنی قیمت کی فراہمی کی ہے اُس کی پرواہ کئے بغیر وہ نامزدگی کروانے کے لئے ذمہ دار ہوں‌گے۔ یہ ضرورت، حالانکہ، صرف تبھی لاگو ہوتی ہے جب فراہمی ایسے الیکٹرانک کامرس آپریٹر کے ذریعے کی جاتی ہے جِس کے لِئے ذرائع  پر محصول جمع کرنا ضروری ہے۔

کیا ایک اِی کامرس آپریٹر ایسی اشیاء یا خدمات کی فراہمی کے تعلق میں محصول کی ادائیگی کرنے کے لئے ذمہ دار ہوگا جِس کی فراہمی اُس کے ذریعے کی گئی ہے، بجائے حقیقی فراہم کنندہ کے؟

ہاں، لیکِن صرف کچھ ادائیگ خدمات کے معاملے میں۔ ایسے معاملات میں محصول کی ادائیگی الیکٹرانک کامرس آپریٹر کے ذریعے کی جائے‌گی اَگر ایسی خدمات کی فراہمی اُس کے ذریعے کی جاتی ہے اَور بیان کردہ الیکٹرانک کامرس آپریٹر پر اُسی طرح سے قانون لاگو ہوگا جِس طرح کوئی شخص بیان کردہ خدمات کی فراہمی کے تعلق میں محصول کی ادائیگی کرنے کے لئے ذمہ دار ہوتا ہے۔

کیا ادائیگی درج فہرست خدمات پر محصول کی ادائیگی کرنے کے لئے ذمہ دار الیکٹرانک کامرس آپریٹروں کو ابتدائی چھوٹ کا فائدہ میسّر ہوگا؟

نہیں، ابتدائی چھوٹ ایسے اِی کامرس آپریٹر کے لئے میسّر نہیں ہے جِن کو اُن کے ذریعے فراہم کی گئی ادائیگ خدمات پر محصول کی ادائیگی کرنا ضروری ہے۔

ذریعہ پر محصول  مجموعہ (ٹی سی ایس) کیا ہے؟

اِی کامرس آپریٹر کو اُس کے ذریعے کی گئی محصولی فراہمی کی اصل قیمت کی ایک فیصدی سے زیادہ نہیں کی شرح سے حساب کی گئی رقم کے برابر رقم جمع کرنا ضروری ہے، جہاں بیان کردہ فراہمی کے تعلق میں نتیجہ بیان کردہ آپریٹر ذریعے جمع کیا جانا ہے۔ اس طرح جمع کی گئی رقم کو ذرائع پر کر مجموعہ (ٹی سی ایس) کہا جاتا ہے۔

یہ بہت عام ہے کہ گاہک اِی کامرس کپنِیوں کو مال واپس بھیج دیتے ہیں۔ اس طرح واپس بھیجے گئے مال کو کَیسے ایڈجسٹ کیا جائے‌گا؟

ایک اِی کامرس کمپنی کو صرف محصولی فراہمی کے اصل قیمت پر کر جمع کرنا ضروری ہے۔ دُوسرے الفاظ میں، واپس لَوٹائی گئی فراہمی کی قیمت کو محصولی فراہمی کے تمام قیمت میں ایڈجسٹ کیا جاتا ہے۔

محصولی فراہمی کی اصل قیمت کیا ہے؟

محصولی فراہمی کی اصل قیمت کا مطلب محصولی اشیاء یا خدمات یا دونوں کا مجموعی قیمت ہے، اُن خدمات کو چھوڑ‌کر جِس میں مجموعی محصول اِی کامرس آپریٹر کے ذریعے قابل ادائیگی ہے، جِس کی ادائیگی کسی بھی مہینے کے دوران تمام نامزد افراد کے ذریعے ایسے آپریٹر کے ذریعے کیا گیا ہے اَور بیان کردہ مہینے میں واپس کی گئی محصولی فراہمی کو مجموعی / اصل قیمت سے گھٹا دیا جائے‌گا۔

کیا ہرایک اِی کامرس آپریٹر کو حقیقی فراہم کنندہ کی طرف سے محصول جمع کرنا ضروری ہے؟

ہاں، ہر اِی کامرس آپریٹر کو ایسی فراہمی کے تعلق میں محصول جمع کرنا ضروری ہے، جہاں فراہمی سے وابستہ نتیجہ اِی کامرس آپریٹر کے ذریعے جمع کیا جا رہا ہے۔

اِی کامرس آپریٹر کو کِس وقت بیان کردہ محصول جمع کرنا چاہئے؟

اِی کامرس آپریٹر کو اُس مہینے کے دوران محصول جمع کرنا چاہئے جِس مہینے اُس کے ذریعے فراہمی کی گئی تھی۔

اِی کامرس آپریٹر کو کِتنے وقت کے اندر سرکاری کھاتے میں بیان کردہ ٹی سی ایس جَمع کرنا چاہئے؟

آپریٹر کے ذریعے جمع کی گئی رقم کا ادائیگی مناسب سرکار کے کھاتے میں جمع کی گئی رقم کے مہینے کے اختتام کے بعدکے 10 دنوں کے اندر کیا جانا ضروری ہے۔

حقیقی فراہم کنندہ اِس ٹی سی ایس کا دعویٰ کَیسے کر سکتا ہے؟

آپریٹر کے ذریعے مُناسب سرکار کے کھاتے میں جَمع کی جانے والی ٹی سی ایس کی رقم حقیقی نامزد فراہم کنندہ (جِس کی طرف سے بیان کردہ محصول کی ادائیگی کی گئی ہے) کے نقد بہی کھاتہ میں دِکھائی جائے‌گی۔ حقیقی فراہم کنندہ کے ذریعے فراہمی کے تعلق میں محصول دہندہ کے اخراج کے وقت بھی اِس کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔

کیا اِی کامرس آپریٹر کو کوئی تفصیل پیش کرنا ضروری ہے؟ وہ کَیسی تَفْصِیلی معلومات ہیں جِن کو تفصیل میں پیش کیا جانا ضروری ہے؟

ہاں، ہر آپریٹر کو الیکٹرانک نمونے میں تفصیل پیش کی باہر بھیجی / آؤٹڈور فراہمی شامل ہے، اِس میں اُس کو واپس بھیجی گئی اشیاء اَور خدمات کی واپس لَوٹائی گئی فراہمی بھی شامل ہے، اَور اُس کو مہینے کے دوران اُس کے ذریعے ٹی سی ایس کے طور پر جمع رقم بیان کردہ مہینے کے اختمام کے دس دن کے اندر دِکھانی ہوگی۔ آپریٹر کو مالی سال کے اختتام سے لےکر 31 دسمبر کے دن ایک سالانہ تفصیل درج کرنی ہوگی جِس میں کِتنی رقم کا محصول جمع کیا گیا ہے دِکھایا جائے‌گا۔

اِی کامرس اہتمام میں ملاقات کے کیا نظریہ ہے اَور یہ کَیسے کام کرے‌گا؟

ایک کلینڈر مہینے کے دوران فراہمی کی تفصیل اَور جمع کی گئی رقم، اَور ہرایک آپریٹر کے ذریعے پیش کئے گئے اُس کی یا اُس سے پِچھلے مہینے کے جائز رِٹرن تفصیل کے ساتھ ملایا جائےگا۔ جہاں آؤٹ ورڈ فراہمی کی تفصیل، جِس پر محصول جمع کیا گیا ہے، جیسا کہ آپریٹر کے ذریعے اُس کی تفصیل میں اعلان کیا گیا ہوتا تب ایسے فرق کی اطلاع دونوں فریقوں / افراد کو کر دی جائے‌گی۔

اَگر تفصیل کا ملان نہیں ہو پاتا تب کیا ہوگا؟

کِسی ادائیگی سے وابستہ فراہمی کی قیمت جِس کے تعلق میں کِسی غیرمطابق کو مطلع کیا گیا ہے اَور جِس کو فراہم کنندہ کے ذریعے غیرمطابق مطلع کرنے والے مہینے پر اُس کے ذریعے اُس کے جائز رِٹرن پر درج نہیں کیا گیا ہے اُس کو بیان کردہ فراہم کنندہ کے آؤٹپُٹ ذمہ داری میں جوڑ دیا جائے‌گا، آئندہ کلینڈر مہینے کے لئے جِس کلینڈر مہینے میں غیرمطابق مطلع کی گئی تھی۔ وابستہ فراہم کنندہ، جِس کے آؤٹپُٹ محصول دہندہ  میں کِسی رقم کو جوڑی گئی رقم پر اس طرح کی فراہمی کے تعلق میں قابل ادائیگی محصول کی ادائیگی کرنے کے لئے ذمہ دار ہوگا۔

کیا محصولی افسروں کے پاس کچھ فاضل طاقتیں حاصل ہیں؟

کوئی بھی اتھارٹی جِس کا عہدہ ڈپٹی کمشنر سے کم نہ ہو، نوٹس حصولیابی کی تاریخ سے 15 دنوں کے اندر مخصوص بیورا  پیش کرنے کے لئے الیکٹرانک آپریٹر کو نوٹس جاری کر سکتا ہے۔

ماخذ : حکومتِ حند کا مرکزی مصنوعات اَور کسٹم بورڈ، آمدنی محکمہ، وزارت خزانہ

3.0
ستاروں کو آگے بڑھائیں اور درجہ پر کلک کریں
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Related Languages
نویگتیوں
Back to top