ہوم / سماجی بہبود / بُزرگ شہریوں کی فلاح و بہبود / ویب رِسپانسِو پینشنرس سروِس
شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

ویب رِسپانسِو پینشنرس سروِس

اِس حصے میں ویب رِسپانسِو پینشنرس سروِس کی معلومات دی گئی ہے ۔

ڈیجیٹل اِنڈِیا پہل

ویب رِسپانسِو پینشنرس سروِس ناظم بہی کھاتہ کے ذریعے کی گئی ڈِجیٹل اِنڈِیا پہل ہے ، جو مرکزی وزارت خزانہ کے انتظامی قابو میں کام کرتی ہے ۔ ویب رِسپانسِو پینشنرس سروِس کو پینشنروں کے لئے ایک ہی جگہ پر مِلنے والے ویب حل کے طور پر تیار کیا گیا ہے ، جِس سے پینشن اَور پینشن کی ادائیگی کی صورت حال سے متعلق وسیع معلومات حاصل ہو سکیں ۔ اِس سروِس سے پینشنروں کی شکایات کے فوری سکون میں بھی مدد مِلے‌گی ۔

بہتر اَور فوری خدمات

پینشنروں کو بہتر اَور فوری  خدمات دینے کی کوششوں کے سِلسِلے میں مرکزی پینشن بہی کھاتہ دفتر ( سی پی اے او ) اپنی ویب سائٹ www.cpao.nic.in کے ذریعے  وزرات ، پی اے او ایس ، بینکوں اَور پینشنروں جیسی  پارٹی ہولڈرس کو کئی خدمات میسّر کرا رہا ہے ۔ اُس نے پینشنروں کو کئی خدمات دینے کے لئے موبائل پر مِلنے والی سہولیات تیار کی ہیں ۔ پینشنر سی پی اے او کی ویب سائٹ پر پینشن ادائیگی حکم ( پی پی او ) نمبر اَور تاریخ پیدائش اَور سبکدوشی کی تاریخ / موت کی تاریخ میسّر کراکر خود کو رجسٹرڈ کرا سکتے ہیں ۔ پینشنر اپنی شکایات درج کرا سکتے ہیں اَور پورٹل کے ذریعے اُس کی صورت حال پر نظر رکھ سکتے ہیں ۔

اہم خصوصیات

اِس خدمت کی اہم خصوصیات میں کسی بھی موبائل ڈیوائس کا استعمال کرتے ہوئے لاگ اِن کرنے ، پینشنر کی پُوری معلومات دیکھنے کی سہولت اَور پینشن اَور ترمیمی حکم کے ڈیجیٹل رِکارڈ کی سہولت شامل ہے ۔ اس کے علاوہ یہ خدمت پینشن پروسیسنگ گریوانس رِڈرےسل کی صورت حال پر نظر رکھے‌گی اَور اِس کی معلومات آپ کو ایس ایم ایس کے ذریعے بھی مِل سکے‌گی ۔ اِس سہولت کو زندگی ثبوت ، مستقبل اَور سیپیئیۓنجیآرۓۓمۓس پورٹل سے سمبددھ کیا جائے‌گا ۔ اس کے علاوہ پینشنروں کو بینکوں ، پی اے او اَور  وزرات اَور محکموں  کا ڈیش بورڈ بھی مِلے‌گا ۔

پینشن پروسیسنگ اسٹیٹس ٹریکنگ

سبکدوش اَور سبکدوش ہونے جا رہےپینشنر اپنے پینشن کے معاملات نَئے کے ساتھ ہی ترمیم جیسے سی پی اے او کے معاملات میں حصولیابی کی تاریخ اَور سی پی اے او  سے بینک کو بھیجنے کی تاریخ جیسے ترمیم کے اسٹیٹس پر نظر رکھ سکتے ہیں ۔ سبکدوش حکام کے معاملے میں پینشن کی صورت حال پر نظر رکھنے کے لئے پی پی او نمبر ،  تاریخ پیدائش اَور سبکدوشی کی تاریخ / موت کی تاریخ کی ضرورت ہوتی ہے ۔ سبکدوش ہونے جا رہے حکام کے لئے پین نمبر اَور سبکدوشی کی تاریخ کی ضرورت ہوتی ہے ۔

شکایت حل

پینشنر اپنی شکایتیں درج کرا سکتے ہیں اَور اِس سروِس کے ذریعے اپنی شکایت پر نظر رکھ سکتے ہیں ۔ سی پی اے او کی ویب سائٹ پر آن لائن شکایتیں درج کرانے کے علاوہ خط ، فیکس ، ای-میل ، ٹول فری نمبر ( 1800117788 ) اَور ذاتی طور پر آکر شکایات درج کرائی جا سکتی ہیں ، ساتھ ہی اسٹیٹس پر نظر رکھی جا سکتی ہے ۔ پینشنر سے شکایت مِلنے کے بعد سی پی اے او حل کے لئے اِس کو آن لائن سے متعلق بینکوں اَور علاقائی دفاتر کو بھیج دیتے ہیں ۔ پینشنروں کو مطلع کرنے کے لئے اِس کے اسٹیٹس کو اپڈیٹ کیا جاتا رہتا ہے ۔

زندگی ثبوت ، مستقبل اَور سی پی اِی این جی آر اے ایم ایس پورٹل لِنک کرنا

سی پی اے او ویب سائٹ پر زندگی ثبوت پورٹل کے لئے لِنک میسّر کرایا گیا ہے ، جِس سے پینشنر ڈیجیٹل زندگی صداقت نامہ ( سی ایل سی ) سہولت کا استعمال کر سکیں ۔ سبکدوش حکام کے لئے ڈی پی اینڈ ڈبلیو کے مستقبل پورٹل کے ساتھ لِنک قائم کیا گیا ہے ، جِس سے مقدمہ سی پی اے او تَک پہُنچنے سے پہلے اپنے پینشن کے معاملے پر وہ نظر رکھ سکیں ۔ سی پی اِی این ایج آر اے ایم ایس  کو بھی ایک لِنک میسّر کرایا گیا ہے ، جِس سے پینشنر سی پی اِی این ایج آر اے ایم ایس پر شکایت درج کرا سکیں اَور اپنی شکایت پر نظر رکھ سکیں ۔

ماخذ : خطوطی معلومات دفتر ( ڈی۔ ایس۔ مَلِک ، پی آئی بی میں اَپر ڈائریکٹر جینرل ( میڈِیا اَور مواصلات ) ۔

2.625
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top