ہوم / صحت / زندگی کے سچ / ضروری حقائق کا پیغام
شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

ضروری حقائق کا پیغام

اِس حصے میں زندگی کے ضروری حقائق کے پیغام کی معلومات مُختَصر میں دی گئی ہے۔

زندگی کے ضروری حقائق کے پیغام

زندگی کے حقائق سے مُجْتمع ضروری پیغام درج ذیل ہیں-

  1. جب دو بچّوں کی پیدائش میں کم از کم دو سال کا فرق رکھا جاتا،18 سال کی عمر سے پہلے اَور 35 سال کی عمر کے بعد حمل ٹہرنے سے  بچا جاتا ہے اَور جب ایک خاتون چاربار سے زیادہ حاملہ نہیں ہوتی ہے،تو خواتین اَور بچّوں دونوں کی صحت کافی حد تک سُدھر سکتی ہے۔
  2. تمام حاملہ خواتین زچگی سے متعلق دیکھ بھال کے لئے صحتی کارکن کے پاس جائیں اَور ولادت کِسی موثر ولادت نرس کی دیکھ ریکھ میں کروائیں۔تمام حاملہ خواتین اَور اُن کے لواحقین حمل ٹہرنے کے دوران پیدا ہونے والی مسائل اَور انتباہ اشاروں کی معلومات رکھیں اَور کوئی بھی مسئلہ پیدا ہونے پر فوراً موثر مدد پانے کا عمل رکھیں۔
  3. بچّے پیدائش کے وقت سے ہی سیکھنا شروع کر دیتے ہیں۔وہ اُس وقت سب سے زیادہ بالیدگی پاتے اَور سیکھتے ہیں جب اُن پر خاص دھیان دیا جائے،اُن کو پیار دیا جائے اَور حوصلہ افضائی کی جائے۔اس کے علاوہ اَچھی غذائیت اَور مناسب صحتی سہولیات بھی اُن کو دی جانی چاہئے۔بچّوں کو دیکھنے اَور خود کو اظہار کرنے کے لئے حوصلہ افضائی کرنے،کھیلنے اَور کھوجنے دینے سے اُن کو سیکھنے اَور سماجی،جسمانی اَور ذہنی طور پر تیار ہونے میں مدد مِلتی ہے۔
  4. پہلے چھے مہینے تَک بچے کے لئے ماں کا دودھ ہی واحد خوراک اَور مشروب ہی کافی ہوتا ہے۔چھے مہینے کے بعد بچوں کو ماں کے دودھ کے علاوہ دیگر اشیائےخوردنی سامان کی ضرورت ہوتی ہے۔
  5. ماں کے حمل ٹہرنے کے  جنم‌ کے دو سال کے دوران خراب غذائیت سے بچّے کی دماغی اَور جسمانی ترقی تاعمر کے لئے دھیمی پڑ سکتی ہے۔پیدائش سے لےکر دو سال کی عمر تَک بچّوں کا ہر مہینہ وزن لینا چاہئے۔اَگر کوئی بچّہ دو مہینے میں وزن حاصل نہیں کرے،تو کچھ گڑبڑ ہے۔
  6. ہر بچّے کو زندگی کے پہلے سال کے دوران کئی طرح کے ٹیکے کی ضرورت ہوتی ہے،تاکہ اُس کو خراب ترقی،معذوریت اَور موت کی طرف لے جانے والی بیماریوں سے بچایا جا سکے۔حمل ٹہرنے کے لائق تمام خواتین کو ٹِٹنس سے بچایا جانا چاہئے۔اَگر خاتون کو پہلے اِس کا ٹیکہ لگا ہو،توبھی اُس کو صحتی کارکن سے مشورہ کرنا چاہئے۔
  7. دست لگے بچّے کو پینے کے لئے ڈھیر ساری صحیح چیزوں کی ضرورت ہوتی ہے ماں کا دودھ،پھلوں کا رس یا زندگی محافظ گھول (اورل ڈِہائڈریشن سالٹ) مختصر میں او آر ایس۔اَگر دست خونی اَور مسلسل پَتلا دست ہو رہا ہے،تو بچّا خطرے میں ہے اَور اُس کو علاج کے لئے فوراً صحتی مرکز لے جانا چاہئے۔
  8. کھانسی یا سردی سے پریشان زیادہ تر بچّے اپنےآپ ٹھِیک ہو جاتے ہیں۔لیکِن اَگر کھانسی لگا بچّہ تیزی سے یا مشکل سے سانس لے رہا ہے،تو بچّہ خطرے میں ہے اَور اُس کو علاج کے لئے فوراً صحتی مرکز لے جانے کی ضرورت ہے۔
  9. کئی بیماریوں کا بچاؤ صاف۔صفائی کی اَچّھی عادتوں کے ذریعے کیا جا سکتا ہے۔صاف بیت الخلا یا سنڈاس کا استعمال کر،پاخانہ کرنے کے بعد اَور کھانے کا انتظام کرنے سے پہلے صابن اَور پانی یا راکھ اَور پانی سے ہاتھوں کو دھوکر،محفوظ جگہ کے پانی کا استعمال کر،اَور کھانا اَور پانی کو صاف رکھ‌کر۔
  10. ملیریا،جو کہ مچھر کاٹنے سے پھَیلتا ہے،مہلک  ہو سکتا ہے۔جہاں بھی ملیریا عام ہے،وہاں سُجھائے گئے جراثیم کش کا چھڑکاؤ کی گئی مچھردانی کا استعمال کیا جانا چاہئے۔بخار میں تَپ رہے بچّے کی تربیت یافتہ صحتی کارکن سے جانچ کرائی جانی چاہئے اَور حاملہ خواتین کو صحتی کارکن کے ذریعے سُجھائی گئی ملیریا بھگانے کی گولی لینی چاہئے۔
  11. ایڈس جان لیوا،لیکِن روکا جا سکنے والا مرض ہے۔ ایچ آئی وی،ایڈس پیدا کرنے والے وائرس، غیر محفوظ جسمانی رشتہ بنانے ؛ رکاوٹ کے بغیر مباشرت،بِنا جانچے خون چڑھانے،آلودہ سوئی یا سِرِنج کا استعمال کرنے کے ذریعے،اَور جراثیم زدہ خاتون سے حمل کی حالت،ولادت یا اپنا دودھ پِلانے کے دوران بچّے تَک پھَیلتا ہے۔
  12. ایچ آئی وی / ایڈس اَور اُس کی روک تھام کے بارے میں جاننا ہر کِسی کے لِئے ضروری ہے۔ زیادہ تر جسمانی رشتوں سے ہونے والے انفیکشن کے خطرہ کو محفوظ جسمانی رشتوں کے ذریعے گھٹایا جا سکتا ہے۔انفیکشن سے گھِری یا گھِر سکنے والی خواتین کو اپنی صحت بچانے اَور اپنے بچوں کو انفیکشن کا شکار ہو جانے کے خطروں کو کم کرنے کی ضروری معلومات،صلاح اَور جانچ کی سہولت  حاصل ڈگری صحتی کارکن سے لینی چاہئے۔
  13. کئی سنگین حادثوں کا بچاؤ کیا جا سکتا ہے،اَگر ماں۔باپ یا دیکھ بھال کرنے والے چھوٹے بچّوں پر محتاط نگاہ رکھیں اَور اُن کا ماحول محفوظ بنائے رکھیں۔
  14. مصیبت یا ہنگامی کے حالات میں،بچّوں کو خسرے کی ٹیکہ کاری اَور غذائیت کے مختصر تکملہ سَمیت صحت کی ضروری دیکھ بھال مِلنی چاہئے۔تناؤ بھرے ماحول میں بچّوں کے لئے یہ ہمیشہ اَچھا رہے‌گا کہ اُن کی دیکھ بھال ماں باپ یا آشنا بَڑے-بزرگ کریں۔مصیبت کے وقت میں ماں کا دودھ خاص طور پر اہم ہے۔

ماخذ : یونیسیف

3.1
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top