ہوم / سماجی بہبود / معذور لوگوں کا عطاۓ اختیار / ضلع معذوری بحالی مرکز (ڈی ڈی آر سی)
شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

ضلع معذوری بحالی مرکز (ڈی ڈی آر سی)

اس حصہ میں معذوروں کے عطائے اختیار کے لئے کام کر رہے ضلع معذوری بحالی مرکز کی معلومات دی گئی ہے۔

ڈی ڈی آر سی کا نچوڑ اَور مقصد

بیداری پیدا کر بحالی،تربیت اور باز آبادکاری کاروباریوں کی ہدایات کے لئے ضلعی ستح پربنیادی ڈھانچہ کی تخلیق اور صلاحیتی تعمیر میں مدد کرنے کے مقصد سے، محکمہ ملک کے تمام نظر انداز ہوئے ضلعوں میں ضلع معذوری  بحالی مرکز قائم کرنے میں مدد کر رہا ہے تاکہ معذور انسانوں کی وسیع خدمات میسّر کرائی جا سکیں۔کُل 310 ضلعوں کی شناخت کی گئی ہے اور ان میں سے،248 ضلعوں میں ڈی ڈی آر سی قائم ہو چکی ہے۔ مرکزی اَور ریاستی حکومتوں کے ذریعے ڈی ڈی آرسی کو مالیاتی بنیادی ڈھانچہ،انتظامیہ اَور تکنیکی امداد مہیّا کراتے ہے، جِس سے کی وہ متعلقہ ضلعوں میں معذور وں کو باز آباد کاری خدمات مہیّا کرانے کی حالت میں ہو۔

ڈی ڈی آرسی کی اہم خصوصیات مندرجہ ذیل ہیں :

  • کَیمپ اپروچ کے تحت معذور افراد کا جائزہ اَور پہچان کرنا ؛
  • حوصلہ افضائی کرنے،معذوری سے حفاظت کرنے،جلد  پہچان کرنے کے لئے بیداری تخلیق ؛
  • شروعاتی امداد ؛
  • مددگار اجزاء کی تشخیص کرنا،مددگار اجزاء کا اہتمام / فِٹمینٹ، مددگار اجزاء کی مرمت۔
  • شفا بخش خدمات یعنی جسمانی علاج، تِجارتی علاج،خلل نطق کا علاج وغیرہ ؛
  • معذوریت صداقت نامہ،بس پاس اَور معذور افراد کے لئے دیگر رعایتیں / سہولیات فراہم کرنا ؛
  • روزگار کے لئے بینکوں اَور دیگر مالیاتی اداروں کے ذریعے قرض کا انتظام کرنا ؛
  • معذور افراد، اُن کے سرپرستوں اَور خاندانی اراکین کی کاؤنسلنگ کرنا ؛
  • آزاد ماحول کا اضافہ کرنا ؛
  • معذور افراد کی تِجارتی تربیت کے اضافہ اَور منصوبہ بندی کے لئے مندرجہ ذیل کے ذریعے مددگار اَور ضمنی خدمات مہیّا کرنا۔
  • اساتذہ، برادری اَور پریواروں کو ہدایتی تربیت فراہم کرنا۔
  • معذور افراد کو تعلیم،تِجارتی تربیت کے لئے جلد متاثر کرنا اَور حوصلہ افضائی کرنا اَور روزگار فراہم کرنا۔
  • مقامی وسائل کے مدِّنظر معذور افراد کے لئے دوستانہ کاروبار کی پہچان کرنا اَور تِجارتی تربیت ڈیزائن کرنا اَور مہیّا کرانا اَور مناسب روزگار کی پہچان کرنا تاکہ اُنہیں اقتصادی طور پر خود کفیل بنایا جا سکے۔
  • موجودہ تعلیمی تربیت اداروں کے لئے ریفرل خدمات فراہم کرنا۔

یہ اسکیم مرکزی حکومت اَور ریاستی حکومتوں کی مشترکہ کوشش ہے۔ڈی ڈی آر سی کو معذور شخص قانون 1995 کی تکمیل کے لئے اسکیموں کے ذریعے شروع میں تین سالوں (شمال مشرقی علاقہ،جمّو اَور کشمیر،انڈمان نِکوبار جزائر،پُڈوچیری،دمن اَور دیو اَور دادر اَور نگر حویلی کے معاملے میں پانچ سال)کے لئے مالی امداد  دیا جاتا ہے اَور اس کے بعد یہ مالی امداد  دین دیال معذور  بازآبادکاری اسکیم کے ذریعے مالی امداد کو کم کرنے کی بنیاد پر کیا جاتا ہے۔

امداد کے لئے قابل قبول سرگرمی / عنصر

ہرایک معذور بازآبادکاری مرکز کو  رقم امداد معذور افراد کو تَفْصِیلی بازآبادکاری خدمات مہیّا کرانے کے لئے فراہم کی جاتی ہے۔امداد میں متواتر اَور غیر متواتر عنصر شامل ہوتے ہیں کہ بشرطیکہ ضلع انتظامیہ / تکمیلی ایجنسی ضلع میں ضلع معذور بازآبادکاری مرکز چلانے کے لئے مفت رہائش گاہ کا انتظام کر دیں۔

شمال مشرقی ریاستوں میں انڈمان اور نکوبار جزائر، لکشدویپ، پُڈوچیری، دَمَن اور دِیو اور جَمّو اور کَشمیر میں 20 فاضل خرچ (یعنی 42.46 لاکھ روپئے تَک)قابل قبول ہے۔اُس کے بعد دین دیال معذور بحالی  یوجنا کے تحت مالی امداد دی جاتی ہے۔ دین دیال بحالی یوجنا میں ٹیپرِنگ کے اہتمام کے ساتھ رقم امداد مقررہ لاگت معیاری سطح کے مُطابق بجٹیۓ رقم کی 90 تَک رقم منظور کی جاتی ہے اَور صرف شہری علاقوں میں دین دیال معذور بحالی مراکز کے لئے ہر دُوسرے سال 5 کی شرح سے مالی امداد کے سات سال کے بعد اِس شرط کے ساتھ کہ 75 کے آگے کوئی ٹیپرِنگ نہیں کی جائے‌گی تعاون مدد کی ٹیپرِنگ کی جاتی ہے۔

کَیسے درخواست کریں

شناختہ اَور منظور شدہ ضلعوں میں ضلع معذور بحالی مرکز قائم  کرنے کے لئے اَور معذور عوامی قانون کی تکمیل کے لئے پہلے سال کے امداد کی حصولیابی کے لئے ریاستی حکومت کو من درج ذیل کاغذات کے ساتھ پیشکش بھیجنا ہوتا ہے:

  1. متعلقہ ضلع مجسٹریٹ (ڈی ایم)/ ضلع کلکٹر کی صدارت میں اَور ضلع سماجی بہبود افسر، صحت، پنچائت راج، خاتون اَور بہبودی محکمہ اَور دیگر ماہرین کو جِسے  ڈی ایم / ڈی سی ساتھ رکھنا مناسب سمجھتا ہو شامل کرتے ہوئے ضلع انتظامی ٹیم کی تشکیل کے حکم کی طرف۔
  2. ضلع انتظامی ٹیم کے ذریعے شناختہ / سفارشی تکمیل ایجنسی کا نام۔ اِس میں ضلع ریڈ کراس سوسائٹی یا ریاست کے ذاتی نِکاۓ کو ترجیح دی جائے‌گی۔ اِس کے نہ ہونے کی حالت میں معذور افراد کی بازآبادکاری کی وابَستَگی مخصوص غیر۔سرکاری تنظیم۔
  3. ضلع معذور بحالی مرکز کے نام سے کھولے گئے مشترکہ کھاتہ کے لئے بینک کا منظوری خط (ضلع انتظامیہ ٹیم اَور تکمیل ٹیم کے ذریعے کوئی دیگر)۔
  4. تکمیلی ایجنسی کی کمیٹیاں قانون / انصاف قانون / کمپنیاں قانون (دفعہ۔25)کے تحت نامزدگی صداقت نامہ کی طرف۔
  5. معذور فرد قانون،1995 کے تحت نامزدگی صداقت نامہ۔
  6. تکمیلی ایجنسی کے گزشتہ دو سال کی سالانہ رپورٹوں اَور بہی جانچ شدہ لگی اَور مستند دستخط کنندہ کے ذریعے گواہ کے طور پر دستخط کئے۔
  7. جائزہ رپورٹ کی حصولیابی۔
  8. ضلع معذور بحالی مرکز کو پہلے جاری کی گئی رقموں کے تعلق میں افادیت صداقت نامہ۔

ڈی ڈی آرسی کو امداد منظور کرنے کی عمل

ضلع معذور بحالی مراکز کو امداد منظور کرنے کا عمل مقررہ دستاویزات کے ساتھ مُکَمَّل تجویز حاصل ہو جانے کے بعد اُس پر کاروائی کی جاتی ہے اَور متحد حصے کی مالی حمایت حاصل کرنے کے لئے پیش کیا جاتا ہے۔ اُن کی حمایت کے بعد قابل افسر کا انتظامی حمایت حاصل کی جاتی ہے اَور منظوری خط جاری کیا جاتا ہے اَور بِل تیار کیا جاتا ہے اَور ضلع معذور بحالی مرکز کے مشترکہ کھاتے میں منظور رقم منتقل کئے جانے کے لئے تنخواہ اَور حساب داری دفتر کو پیش کیا جاتا ہے۔

ماخذ : سماجی انصاف اَور  وزرات دائرہ اختیار، حکومتِ حند

1.875
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top