شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

عام آدمی بیمہ یوجنا

کردار

محکمہ مالیاتی خدمات  کے ذریعے شروع کی گئی عام آدمی بیمہ یوجنا دیہی بے زمین پریواروں کے لئے ایک سماجِک سُرکشا یوجنا ہے۔ یہ اسکیم زندگی بیمہ  کوریج کے فائدہ کے ساتھ ریاست کے دیہی بے زمین پریوار کے سربراہ کو جزوی اَور مستقل معذوری کے لئے یا پھِر پریوار کے ایک کماؤ ممبر کو کوریج فراہم کرے‌گی اَور 9وِیں سے 12وِیں کلاس میں اُن کے پڑھنے والے بچّوں کو تعلیمی امداد جیسے توسیعی فائدہ بھی میسّر کرائے‌گی۔

حکومتِ حند کے وزارت خزانہ کے اِس اسکیم کے تحت، عام آدمی بیمہ یوجنا نَئے فوائد کے ساتھ پیش کی گئی ہے،جِس سے اَور لوگ اِس کا فائدہ اُٹھا پائیں‌گے۔

اسکیم کی اہل بنیاد

ممبر کی عمر 18 سال مُکَمَّل اَور 59 ویں یوم پیدائش کے قریب کے بیچ ہونی چاہئے۔ممبر کو پریوار کا سربراہ یا غربت کی لکیر کے نیچے کے پریوار (بی پی ایل)کا ایک کمانے والا ممبر یا پہچانے گئے تِجارتی جماعت / دیہی بے زمینی پریوار کے تحت غربت کی لکیر سے تھوڑا اوپر ہونا چاہئے۔

نوڈل ایجنسی

' نوڈل ایجنسی ' یعنی مرکزی وزارتی محکمہ / ریاست / ہندوستان کا یونین ٹیریٹری / کوئی دیگر ادارہ جاتی انتظام / اصول کے مطابق اسکیم کو چلانے کے لئے مقرر رجسٹرڈ این.جی.او / ' دیہاتی بے زمینی پریوار ' کے معاملے میں نوڈل ایجنسی کا سال اسکیم کو چلانے کے لئے مقرر ریاستی حکومت /یونین ٹیریٹری۔

گروہوں کی شناخت

نوڈل ایجنسی عام آدمی یوجنا کے تحت آنے والے ممبران کی شناخت کرے‌گی اَور پریمیَم کے 50 % شیئر کے ساتھ قائم شُدہ پی اینڈ جی یونِٹ کے لئے اسکیم کے تحت آنے والے ممبران کی کُل تعداد سے واقف کرائے‌گی۔نوڈل ایجنسی کے تحت ماسٹر پالسی حامل ہوگی۔

  • عمر کی تصدیق
  • راشن کارڈ
  • پیدائش رجسٹر سے تصدیق
  • اسکول صداقت نامہ سے تصدیق
  • ووٹر لِسٹ
  • معروف آجر / سرکاری محکمہ کے ذریعے جاری شناختی کارڈ
  • مخصوص شناختی کارڈ (آدھار کارڈ)

پریمیَم

پریمیَم روپئے 30،000 / کی حفاظت کے لئے فی شخص روپئے 200 / ہر سال کے طور پر لگایا جائے‌گا جِس میں سے ساماجی حفاظتی فنڈ سے 50 % پریمیَم ریاستی حکومت / یونین ٹیریٹری کے ذریعے متحمل کیا جائے‌گا اَور دیگر پیشہ ور گروہ کے معاملے میں باقی 50 % پریمیَم نوڈل ایجنسی اَور / یا ممبر اَور / یا ریاستی حکومت / یونین ٹیریٹری کے ذریعے متحمل کیا جائے‌گا۔ حادثہ موت / معذوری فائدہ کے لئے ماسٹر پالسی حامل سے کوئی پریمیَم نہیں لیا جائے‌گا۔ پریمیَم کی سالانہ طور پر ادائیگی کی جائے‌گی۔ا دائیگی کی شکل میں کوئی چھوٹ نہیں دی جائے‌گی۔ آگے،پریمیَم حقیقی دعویٰ تجربہ کی شرط کے مطابق ہوگی جیسا اَگر کِسی گروہ کے ساتھ برخلاف یا مطابق رہا تو ہم اُسے اعلیٰ یا نِچلے پریمیم کہیں‌گے۔پھِربھی اَن سبسِڈائزڈ لاگو پریمیَم کے 50 % تک ہی محدود رہے‌گا۔

اسکیم کا فائدہ

قدرتی موت

بیمہ حفاظت کی مدت کے دوران ممبر کی موت ہونے پر اُس وقت لاگو بیمہ کے تحت بیمہ شدہ رقم روپئے 3،000 / نامزد شخص کو ہوگی۔

حادثہ موت / معذوری نفع

بیمہ حفاظت کے مدت میں حادثہ کے معاملے میں ممبران کو من درجہ ذیل فائدہ فراہم کئے جائیں‌گے۔

فائدہ کی رقم

وجہ

سلسلہ وار نمبر

रु. 75,000/-

حادثہ میں موت

1

रु. 75,000/-

حادثہ میں مکمل طور پر مستقل معذوری

i)دونوں آنکھوں یا دو انگلیوں کی معذوری

ii)حادثہ میں ایک آنکھ اَور ایک انگلی کی معذوری

2

रु. 37, 000/-

حادثہ میں ایک آنکھ یا ایک انگلی کی معذوریی

3

وظیفہ نفع

9وِیں سے 12وِیں کے درمیان پڑھنے والے زیادہ سے زیادہ دو بچّوں کو روپئے 100 / فی بچّے کے حساب سے مفت فائدہ کے طور پر وظیفہ دیا جائے‌ گا۔ اِس کی ادائیگی سالانہ طور پر   ہر سال پَہلی جولائی اَور پَہلی جنوری کو کی جائے‌گی۔

دعویٰ عمل

  1. 1۔اسکیم کے تحت موت یا معذوری دعویٰ بھا.جی.بی. کارپوریشن کے پی اینڈ ایس کے ذریعے مُسْتَفِید کو این اِی ایف ٹی کے ذریعے ادائیگی کرکے تصفیہ کیا جائے‌گا یا جہاں این اِی ایف ٹی سہولت میسّر نہیں ہے ایسے معاملے میں حاکم مقتدر کی ثابِق منظوری سے مُسْتَفِید کے بینک کھاتہ میں سِیدھا ایل آئی سی کے فیصلے کے مُطابق کھاتہ حساب الیہ چیک یا کِسی دیگر طریقے سے ادائیگی کی جائے‌گی۔
  2. 2۔پالسی کے چالو رہتے اَور حفاظت کی مدت کے دوران ممبر کی موت ہونے پر اُس کے / اُس کی نامِنی کو نوڈل افسر کے نامزد اہلکار کے پاس دعویٰ رقم کی ادائیگی کے لئے صداقت نامہ  کے ساتھ درخواست کرنا ہوگا۔
  3. 3۔نوڈل ایجنسی کے نامزد افسر کے ذریعے دعویٰ کاغذات کی جانچ کی جائے‌گی اَور صداقت نامہ فوتيدگی اَور مردہ رکن بی پی ایل / بی پی ایل پریوار سے تھوڑا اوپر کے اسکیم کے تحت اہل  پیشہ کے تحت کماؤ  رکنیت کے صداقت نامہ کے ساتھ اِس کو پیش کرے‌گا۔

نوڈل ایجنسی کو من درجہ ذیل کی جانچ کرکے درخواست کے ساتھ پیش کرنا چاہئے :-
ا)دعویٰ فارم تمام لحاظ سے پُورا ہے۔
ب) تصدیق شدہ کاپی کے ساتھ اصل صداقت نامہ فوتيدگی

حادثہ نفع دعویٰ کے معاملے میں  صداقت نامہ فوتيدگی کی نامزدگی کے ساتھ من درجہ ذیل فاضل پیپر پیش کرنا ہوگا-

  • ایف آئی آر کی کاپی
  • لاش پوسٹ ماٹم رپورٹ
  • پولیس جانچ رپورٹ
  • پولیس کی آخری رپورٹ

مستقل مُکَمَّل معذوری نفع

دعویٰ دار کو حادثہ کے دستاویزی ثبوت پیش کرنے ہوں‌گے  ساتھ ہی سرکاری سِوِل سرجن یا قابل سرکاری ماہر ہڈّی  کے ذریعے حادثہ کی وجہ سے مستقل طور پر مُکَمَّل / جزوی معذوری،اسکیم کے تحت محفوظ ممبر کی انگلیوں کے نقصان کی تفصیل کا صداقت نامہ بھی پیش کرنا ہوگا۔

ہرایک ممبر کو اپنی موت کے بعد دعویٰ حاصل کرنے کے لئے ایک نامِنی مقرر کرنا ہوگا۔ نامزدگی فارم ممبری درخواست نامہ کا حصہ ہے اَور اِسے دعویٰ رقم حاصل کرنے کے لئے نامِنی کی تفصیل شامل ہونی چاہئے۔یہ متعین کیا جانا چاہئے کہ تمام دستور عمل پر عمل کیا گیا ہے تاکہ موت دعووں کے نِپٹانے کے وقت کوئی دقت نہ ہو۔ نامزدگی فارم کو پنچائت / نوڈل ایجنسی کے پاس رکھا جائے‌گا اَور ممبر کی موت پر دعویٰ کے کاغذات کے ساتھ ایل آئی سی کو بھیجا جائے‌گا۔

وظیفہ کے لئے دعویٰ عمل

  1. نوڈل ایجنسی طلباء کی شناخت کرے‌گی۔
  2. وظیفہ کے لئے اہل طالب علم کے ممبر والد کے ذریعے درخواست نامہ بھرا جائے‌گا اَور نوڈل ایجنسی کے پاس پیش کیا جائے‌گا۔اِس کے بعد نوڈل ایجنسی طالب علم کا نام،اسکول کا نام۔کلاس،ممبر کا نام،ماسٹر پالسی ؛ رکنیت،اَور سیدھی ادائیگی کے لئے این اِی ایف ٹی تفصیل جیسے مُکَمَّل تفصیل کے ساتھ مُسْتَفِید طلباء کی فہرست سے متعلق پی اینڈ جی ایڈ کو پیش کرے‌گی۔
  3. ہرایک شش ماہی میں ہرایک سال کی پَہلی جولائی اَور پَہلی جنوری کو ایل آئی سی کے ذریعے مُسْتَفِید طالب علم کے کھاتے میں وظیفہ کی ادائگی کی جائے‌گی۔ جہاں این اِی ایف ٹی سہولت میسّر نہیں ہے ایسے معاملات میں قابل حکام کی ثابِق منظوری سے اہل طلباء کو وظیفہ پاس ہونے والے مُسْتَفِید طلباء کی فہرست کے ساتھ نوڈل ایجنسی کے نام کھاتہ حساب الیہ  کے لئے جاری کیا جائے‌گا۔ ایسے معاملات میں اَگلِی شش ماہی کی قابل ادائیگی وظیفہ ادائیگی کے لئے وظائف کے دعویٰ کے ثابِق نوڈل ایجنسی کے ذریعے استعمال صداقت نامہ پیش کرنا ہوگا۔
  4. ایل آئی سی / حکومت کے ذریعے لئے گئے فیصلے کے مُطابق مستقبل میں وضیفہ کی ادائیگی کا کوئی دیگر اقدام لاگو ہوگا۔

ماخذ: محکمہ خزانہ،حکومتِ حند

2.44444444444
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top