ہوم / سماجی بہبود / شہری غریبی تخفیف / دین دیال انتیودئے یوجنا قَومی شہری کاروبار مِشن ( این۔ یو۔ ایل۔ ایم۔ )
شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

دین دیال انتیودئے یوجنا قَومی شہری کاروبار مِشن ( این۔ یو۔ ایل۔ ایم۔ )

اِس صفحے میں دین دیال انتیودئے یوجنا قَومی شہری کاروبار مِشن (  این۔ یو۔ ایل۔ ایم۔) کی معلومات ہے ۔

پس منظر

رہائش گاہ اَور شہری غریبی روک تھام شعبہ وزرات حکومتِ حند کے ذریعے تاریخ 23 ستمبر ، 2013 کو موجودہ سوَرن جَیَنتی شہری روزگار یوجنا ( ایس جے ایس آر وائی ) کے مقام پر قَومی شہری کاروبار مِشن ( این یو ایل ایم ) کا  آغاز کیا تھا ۔ این یو ایل ایم میں شہری غریبوں کو مضبوط بنیادی سطح کے اداروں میں مُتَّحِد کرنے ، صلاحیتی ترقی کے لئے موقعے پیدا کرنے پر زور دیا جائے‌گا جِس سے بازار پر منحصر روزگار حاصل ہوگا اَور آسانی سے قرض مقررہ کرکے خود روزگار مہم قائم کرنے میں مدد عطا کی جائے‌گی ۔ مِشن کا مقصد شہری بے گھروں کو مرحلہ وار طریقے سے ضروری خدمتوں سے شامل گھر مہیّا کرانا ہے ۔ اس کے علاوہ ، مِشن میں شہری راستہ فروخت کنندہ کے کاروبار سے متعلق معاملات پر بھی دھیان دیا جائے‌گا ۔
دین دیال انتیودئے یوجنا کا مقصد صلاحیتی ترقی اَور دیگر تدبیر کے ذریعے کاروبار کے مواقع میں اضافہ کر شہری اَور دیہاتی غریبی کو کم کرنا ہے ۔ میک اِن اِنڈِیا ، پروگرام کے مقصد کو دھیان میں رکھتے ہوئے ساماجِک اَور آرتھِک بہتری کے لئے صلاحیتی ترقی ضروری ہے ۔ دین دیال انتیودئے اسکیم کو رہائش گاہ اَور شہری غریبی روک تھام شعبہ وزرات (ایچ۔ یو۔ پی۔ اے۔ ) کے تحت شروع کیا گیا تھا ۔ حکومتِ حند نے اِس اسکیم کے لئے 500 کروڑ روپیے کا اہتمام کیا ہے ۔ یہ اسکیم قَومی شہری کاروبار مِشن ( این۔ یو۔ ایل۔ ایم۔ ) اَور قَومی دیہاتی کاروبار مِشن ( این۔ آر۔ ایل۔ ایم۔ ) کا انضمام ہے ۔
قَومی شہری کاروبار مِشن ( ۓن۔ یو۔ ۓل۔ ۓم۔ ) کو دین دیال انتیہودۓ عمل ( ڈی۔ اے ۔ وائی ۔ این۔ یو۔ ایل۔ ایم۔ ) اَور اردو میں قَومی شہری کاروبار مِشن نام دیا گیا ہے ۔ اِس اسکیم کے تحت شہری علاقوں کے لئے دیندیال اُپادھیائے انتیودئے یوجنا کے تحت تمام 4041 شہروں اَور قصبات کو کَوَر کر پُوری شہری آبادی کو لگ بھگ کَوَر کیا جائے‌گا ۔ فی الحال ، تمام شہری غریبی بیخ کنی پروگراموں میں صرف 790 قصبات اَور شہروں کو کَوَر کیا گیا ہے ۔

مِشن کا مقصد

اِس اسکیم کا مقصد شہری غریب پریواروں کی غریبی اَور جوکھم کو کم کرنے کے لئے اُن کو فائدہ مند خود روزگار اَور ماہر مزدوری روزگار کے موقع کا استعمال کرنے کے قابل کرنا ، جِس کے نتیجے میں مضبوت زمینی سطح کی تعمیر سے اُن کے کاروبار میں مستقل بنیاد پر قابِل تعریف اصلاح ہو سکے ۔ اِس اسکیم کا مقصد مرحلہ وار طریقے سے شہری بے گھروں کے لئے ضروری خدمتوں سے مسلح گھر عطا کرنا بھی ہوگا ۔ اسکیم شہری سڑک فروخت کنندہ کے کاروبار سے متعلق مسئلہ کو دیکھتے ہوئے اُن کی اُبھرتے بازار کے وقتاسفار تَک پہنچ کو مقررہ کرنے کے لئے لائق جگہ ، سمستھاگت قرض ، اَور ساماجِک حفاظت اَور کوشل کے ساتھ اِس کو آسان بنانے سے بھی وابستہ ہے ۔

عمل کا کورےج

12 ویں پنج سالہ اسکیم میں این يوایل ایم کی تکمیل  تمام ضلع ہیڈکوارٹر قصبوں (آبادی پر توجہ دیئے بغیر) اور سال 2011 کی مردم شماری کے مطابق ایک لاکھ اور اس سے زیادہ آبادی والے دیگر قصبوں میں کیا جائے گا۔ فی الحال این يوایل ایم کے معاملات کے تحت 790 شہر شامل ہیں. تاہم، استثنائی معاملات میں دیگر قصبوں کے لیے ریاستوں کی درخواست پر اجازت دی جائے گی.

نشان دہ آبادی

این يوایل ایم کا ابتدائی مقصد شہری بے گھر افراد سَمیت شہری غریب آدمی ہیں ۔

سکیم کی خاص صفات

صلاحیتی تربیت اَور تقرری کے ذریعے روزگار
مِشن کے تحت شہری غریبوں کو تربیت یافتہ کر ماہر بنانے کے لئے 15 ہزار روپیے کا اہتمام کیا گیا ہے ، جو شمال مشرق اَور جَمّو کَشمِیر کے لئے فی شخص 18 ہزار روپیے ہے ۔ اس کے علاوہ ، شہر کاروبار مراکزکے ذریعے شہری عوام کے ذریعے شہری غریبوں کو بازار سے مطعلق صلاحیت میں تربیت یافتہ کرنے کی بَڑی مانگ کو پُورا کیا جائے‌گا ۔

ساماجِی یکجہتی اَور ادارہ ترقی

اِس کو ممبروں کی تربیت کے لئے خود مدد گروہ ( ایس ایچ جی ) کی ساخت کے ذریعے کیا جائے‌گا ، جِس میں ہرایک گروہ کو 10،000 روپیے کا شروعاتی تعاون دیا جاتا ہے ۔ رجسٹرڈ علاقوں کے سطحی مہاسنگھوں کو 50000 روپیے کی مدد عطا کی جاتی ہے ۔

شہری غریبوں کو سبسِڈی

چھوٹے  صنعتی اداروں ( مائکرو اِنٹرپرائزیز) اَور گروپ صنعتی اداروں ( گروپ اِنٹرپرائزیز ) کی تنصیب کے ذریعے خود روزگار کو بڑھاوا دیا جائے‌گا ۔ اِس میں ذاتی منصوبہ بندی کے لئے 2 لاکھ روپیوں کی سود سبسِڈی اور گروپ صنعتی اداروں پر 10 لاکھ روپیوں کی سود سبسِڈی عطا کی جائے‌گی ۔
شہری بےگھر کے لئے گھر
شہری بے گھر کے لئے گھروں کی تعمیر کے خرچ اسکیم کے تحت پوری طرح سے مالی امداد یافتہ ہے ۔

دیگر ذریعہ

بنیادی ڈھانچے کی تنصیب کے ذریعے فروخت کنندہ کے لئے فروخت کنندہ بازار کی ترقی اَور صلاحیت کو بڑھاوا اَور کوڑا اُٹھانے والوں اَور معذور افراد وغیرہ کے لئے خاص منصوبہ بندیاں ۔
این يوایل ایم درج ذیل قیمتوں کی حمایت کرے‌گا

  1. تمام طریقہ عمل میں شہری غریبوں اور ان کے اداروں کی ملکیت اور فائدہ مند تعاون۔
  2. ادارہ جاتی تعمیر اور صلاحیتی مضبوطی سمیت پروگرام کے ڈیزائن اور عملدرآمد میں شفافیت۔
  3. سرکاری عہدےداروں اور کمیونٹی کی جوابدہی۔
  4. صنعت اور پندھاريو کے ساتھ شراکت داری۔
  5. کمیونٹی خود اعتمادی، خود انحصار، خود مدد آپ اور باہمی مدد۔

اسکیم کی نگرانی

شعبہ وزرات نے حقیقی وقت میں اَور با قاعِدہ طور پر اسکیم کی ترقی کی نگرانی کے مقصدسے آن لائن ویب پر منحصر انتظامی  اطلاعی نظام ( ایم آئی ایس ) تیار کی تھی ۔ ایم آئی ایس کو 20 جنوری 2015 کو شروع کیا گیا تھا ۔ ایم آئی ایس تربیت فراہم کنندہ ، تصدیقی اجینسیوں ، بینکوں اَور وسائلی تنظیمات جیسے کاراندازوں کو بھی سیدھے ضروری جانکاری حاصل کرنے کے لئے اہل بناتا ہے ، جِس کو نگرانی اَور دیگر مقاصد اَور عمل کی ترقی کو ٹریک کرنے کے لئے شہری مقامی نِکایوں ، ریاستوں اَور ایچ۔ یو۔ پی۔ اے۔ شعبہ وزرات کے ذریعے بھی ہدایت دادہ کیا جا سکتا ہے ۔
اس کے علاوہ ، ڈی اے وائی این یو ایل ایم اسکیم کی تکمیل کی مؤثر نگرانی کے لئے ڈائریکٹوریٹ ریاستوں / گروپ ریاستی علاقوں کے ساتھ با قاعِدہ طور پر جائزہ اجلاس اَور ویڈیو کانفرنسوں کا انتظام کرے‌گا ۔

وابستہ ماخذ

  • دین دیال انتیودئے یوجنا قَومی شہری کاروبار مِشن
  • رہائش گاہ اَور شہری غریبی روک تھام شعبہ وزرات ، حکومتِ حند
3.0
ستاروں کو آگے بڑھائیں اور درجہ پر کلک کریں
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top