ہوم / تعلیم / کیرئیر گائیڈنس / کِشور ویگیانِک پروتساہن یوجنا
شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

کِشور ویگیانِک پروتساہن یوجنا

اِس حصے میں کِشور ویگیانِک پروتساہن یوجنا کی معلومات دی گئی ہے۔

پیش لفظ

کِشور ویگیانِک پروتساہن یوجنا(کے.وی.پی.وائی.)بنیادی سائنس کے میدانوں میں فیلوشِپ کا ایک قَومی پروگرام ہے،جِس کی پہل اَور مالیاتی سائنس اَور ٹیکنالوجی محکمہ،حکومت ہند کے ذریعے بنیادی سائنس میں تحقیق کی سمت میں کیریئر جاری رکھنے کے خواہش مند،غیرمعمولی طورپر ترغیب شدہ طلباء  کو اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے کی گئی۔

یہ پروگرام طلباء  کو مطالعے میں اُن کی قابلیت کو پہچاننے میں مدد کرتا ہے اَور ملک کی بہترین صلاحیت کو تحقیق اَور ترقی کے لئے تیار کرتا ہے۔منتخب کردہ کے.وی.پی.وائی. مطالعہ کار کو ثابِق۔پی ایچ ڈی سطحوں تَک وظیفہ اَور فوری امداد فراہم کی جاتی ہے۔اس کے علاوہ،کے.وی.پی.وائی.مطالعہ کاروں کے لئے ملک کے مخصوص تحقیق اَور تعلیمی اداروں میں موسم گرما  کے کیمپوں کا انعقاد کیا جاتا ہے۔

اِس پروگرام کا مقصد تحقیق کے لئے ضروری قابلیت اَور صلاحیت والے طلباء  کو پہچان‌کر،مطالعے میں اُن کی قابلیت کو پہچاننے میں مدد کرنا،سائنس میں تحقیق کو اپنا کیریئر بنانے کے لئے حوصلہ افضائی کرنا اَور ملک میں تحقیق اَور ترقی کے کام کے لئے بہترین سائنسی قابلیت کی ترقی متعین کرنا ہے۔

فیلوشِپ کا مقصد

ایک طالب علم کو فیلوشِپ کی امداد اُنہیں بنیادی سائنس میں اُن کی دلچسپی کے موضوعات میں تحقیق کے لئے حوصلہ افضائی اَور متاثر کرے اَور طالب علم کو تحقیق کیریئر کو منتخب کرنے  کے لئے متاثر کرے۔

اشاعت

تمام قَومی روزانہ اخبارات میں کے.وی.پی.وائی. فیلوشِپ کے لئے اشتہار عام طور پر ہرایک سال یومِ ٹیکنالوجی(مئی 11)اَور جولائی کے دُوسرے اتوار کو شائع کیا جاتا ہے۔

انتخابی عمل

مطالعہ کاروں کا انتخاب اُن طلباء  میں سے کیا جاتا ہے جو ابھی XI،XII اَور پہلے سال گریجویٹ(B. Sc۔/ B. S. / B. Stat۔/ B. Math۔/ Int۔M. Sc۔/ M. S.)کلاس میں بنیادی سائنس(ریاضی،طبیعیات،علم کیمیا اَور علم حیاتیات)کا مطالعہ کر رہے ہیں اَور سائنس داں تحقیق کے لئے دلچسپی رکھتے ہیں۔انڈین سائنس انسٹیٹیوٹ،بینگلرو میں تشکیل شدہ خاص کمیٹیاں درخواست کی چھٹنی اَور ملک میں مختلف مراکز پر صلاحیتی امتحان کو ہدایت دادہ کرتے ہیں۔صلاحیتی امتحان میں مظاہرہ کی بنیاد پر طلباء  کی ایک مختصر۔فہرست تیار کی جاتی ہے اَور اِن طلباء  کو انٹرویو،جو انتخابی عمل کا آخری مرحلہ ہے،کے لئے مدعو کیا جاتا ہے۔ صلاحیتی امتحان اَور انٹرویو،دونوں میں مظاہرہ کی بنیاد پر طلباء  کا فیلوشِپ کے لئے انتخاب کیا جاتا ہے۔

تحریر ی امتحان کا نصاب

تحریر ی امتحان کے لئے کوئی باقاعدہ نصاب نہیں ہے۔تحریری امتحان کا مقصد طلباء کی سمجھداری اَور تجزیاتی صلاحیت کو پرکھنا ہے،نا کہ اُن کی حقیقی معلومات کا جائزہ کرنا۔تاہم طالب علم کی آزمائشی کلاس X / XII / اول سال B. Sc۔/ B. S. / B. Stat۔/ B. Math۔/ Int۔M. Sc۔/ M. S(جو بھی لائق ہو)کے معیاری نصاب پر کی جاتی ہے۔

منتخب کردہ طلباء کے لئے تربیتی پروگرام

کے.وی.پی.وائی. مطالعہ کاروں کی دماغی ترقی اَور غذائیت کے لئے کئی موسم گرما پروگراموں کا انعقاد کیا جاتا ہے۔اِن پروگراموں کا اہم مقصد مطالعہ کاروں کو سائنسی کھوج‌کے طریقوں سے روبرو کرانا اَور اُن میں سائنسی تحقیق کے لئے مستقل دلچسپی کو داخل کرانا ہے۔عام طورپر  اِن کا انعقاد موسم گرماکی چھُٹّیوں کے دوران کیا جاتا ہے۔اِس کے تحت کے.وی.پی.وائی. مطالعہ کار ایک یا دو ہفتے کے لئے سائنسی  اداروں میں مختلف بنیادی سائنس اَور متعلقہ موضوعات کے کئی ماہرین کے ذریعے لیکچرز کو سُننے،تحقیقی ماحول کی صورت حال کو دیکھنے،سائنس کی عمل درآمد میں مبتلا سائنس دانوں کو ملازم دیکھنے اَور گفتگو کرنے،قریب واقع سائنسی تحقیقی تجربہ گاہوں اَور اداروں کا طواف کرنے،دیگر تحقیقی طلباء  کی نقطہ نظر سے  مبادلہ  اَور گفتگو کرنے میں بسر کرتے ہے۔کبھی۔کبھی مخصوص دلچسپی والے مطالعہ کار سائنس دانوں سے ذاتی طور پر جُڑتے ہیں۔یہ سائنس داں مطالعہ کار کی دلچسپیوں کے بارے میں بات کرتے ہیں،اُن کے شبہات کے حل میں مدد کرتے ہیں،اُنہیں حل کرنے کے لئے سوال دیتے ہیں،جائزہ کرنے کا موقع فراہم کرتے ہیں اَور اُن کی دلچسپی کے میدان کا مستقبل کی تفصیل کے بارے میں معلومات دیتے ہیں۔

اِس موضوع میں زیادہ معلومات کے لئے ہندوستانی سائنسی ادارہ کی ویب سائٹ پر دیکھیں۔

3.16666666667
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top