ہوم / ای ۔ گورننس / ڈیجیٹل مالیاتی خدمات / ڈجیٹل ادائیگی-کارڈس
شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

ڈجیٹل ادائیگی-کارڈس

کردار

ڈجیٹل ذرائع اَور کارڈ کے ذریعے ادائیگی کرنے کو فروغ دینے کے لئے حکومت کے ذریعے اہم اقدامات کی منظوری دی گئی ہے ۔ یہ قدم نقد کاروبار کو کم کرنے کے لئے اُٹھایا گیا ہے ۔ کئی لمحاتی ( ایک سال کے اندر لاگو ہوں‌گے ۔ ) اَور درمیانی مہلت ( دو سال کے اندر لاگو ہوں‌گے ۔ ) کی تدبیر حکومت/وزارتوں/محکموں/تنظیموں کے ذریعے کیا جائے‌گا ۔

99Service

کارڈ اَور ڈجیٹل ذرائع کے ذریعے ادائیگی کو فروغ ، محصولی فریب کو روکنے ، لوگوں کو کارڈ/ ڈجیٹل ذرائع کے ذریعے مالیاتی خدمات میں نقد کاروبار کو کم کرنے اَور نقد فوقیت والے علاقے کو غیر نقدی یا کم نقدی علاقے میں بدلنے میں اہم کردار نبھائے گا ۔

کارڈ اَور ڈجیٹل وسائل کے ذریعے ادائیگی کو فروغ دینے سے ضروری علامات میں اضافی محصول/خدمت کی فیس/کارڈ پر سہولت فیس/ فی الحال ڈجیٹل ادائیگی سرکاری محکموں/تنظیموں ، کارڈ پر ایم ڈی آر کے لئے معقول بنانا اَور خاص کاروبار کے حصہ میں الگ ایم ڈی آر فریم ورک کارڈ سے ایک طئے رقم تَک کاروبار کچھ کارڈوں پر مُستفیدین کے ذریعے ساخت کا فارمولا نِکالنا ، ایسی ادائیگیوں کے لئے مواصلاتی خدمات کو معقول بنانا ، موبائل بینکنگ کو فروغ دینا ، دھوکھادھڑی کے معاملات کے جلد حل کی یقین دہانی اَور ملک میں ادائیگی کے ماحول کا جائزہ اہم ہوں‌گے ۔

کارڈس کیا ہیں ؟

یہ عام طور پر بینک کے ذریعے جاری کئے جاتے ہیں اَور اِن کو جاری کرنے ، کارڈ ہولڈر کے ذریعے استعمال اَور ادائیگی کی بنیاد پر درجہ بندی کی جا سکتی ہے ۔ کارڈ تین قسم کے ہوتے ہیں ڈیبِٹ کارڈ، کریڈِت کارڈ اَور پری پیڈ کارڈ ۔

مختلف قسم کے کارڈس کیا ہوتے ہیں ؟

پری پیڈ کارڈس

یہ گاہک بینک اکاؤنٹ سے پری لوڈیڈ ہوتے ہیں اَور جو محدود لین دین کے لئے استعمال ہو سکتے ہیں ۔ اِن کو موبائل ریچارج کی طرح ریچارج کیا جا سکتا ہے ۔ استعمال کرنے کے لئے محفوظ ۔

ڈیبِٹ کارڈس

اِسے اکاؤنٹ ہولڈر بینک کے ذریعے جاری کیا جاتا ہے جو بینک اکاؤنٹ سے لِنک کیا ہوا ہوتا ہے ۔ ڈیبِٹ کارڈ اکاؤنٹ ہولڈروں ( کرنٹ/سیوِنگ/اوورڈرافٹ ) کو جاری کئے جاتے ہیں اَور کئے گئے کوئی بھی خرچ صارفین کے کھاتا سے فوراً کاٹ لئے جاتے ہیں ۔ صارفین اِس کارڈ کا استعمال اپنے بینک اکاؤنٹ میں موجود حد تک نقد نِکالنے کے لئے کر سکتا ہے ۔ اِس کا استعمال ایک شخص سے دُوسرے کو گھریلو فنڈ ٹرانسفر کے لئے بھی کیا جا سکتا ہے ۔

کریڈٹ کارڈس

اِن کو بینک/ریزرو بینک مستند دیگر کمپنیوں کے ذریعے جاری کیا جاتا ہے ۔ اِن کو گھریلو یا بین الاقوامی ( اَگر بین الاقوامی استعمال کے لئے قابل بنایا گیا ہو ) طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے ۔ ڈیبِٹ کارڈ سے الگ ، کریڈٹ کارڈس کے معاملے میں کوئی گاہک اپنے بینک کھاتے میں موجود رقم کی مقدار سے زیادہ رقم بھی نِکال سکتا ہے ۔ لیکِن ہر کریڈٹ کارڈ کے لئے مقرر حد تک اضافی رقم نکالی جا سکتی ہے ۔

ساتھ ہی نکالی گئی اضافی رقم کی واپسی کو مقرر مدت تک پُورا کرنا چاہئیے جِس میں دیری ہونے پر ، کارڈ ہولڈر کو اِس رقم کی ادائیگی مقرر سود سَمیت کرنی پڑتی ہے ۔

ڈیبِٹ/کریڈٹ کارڈس کا استعمال کَیسے کریں ؟

اے ٹی ایم سے پیسا نِکالنے کے لئے ، صارفین کو ڈیبِٹ/کریڈٹ کارڈ ڈال‌کر بینک کے ذریعے دیا گیا اپنا خاص پِن نمبر ( 4 شمار ) دینا پڑتا ہے ۔ روزانہ نِکالی جانےوالی زیادہ سے زیادہ رقم بینک کے ذریعے مقرر کی جاتی ہے ۔

ڈیبِٹ کارڈ کے ساتھ کارڈ ہولڈر اے ٹی ایم کا استعمال ، بینک کی شاخ جائے بغیر ، بینک بیلنس معلوم کرنے ، چیک یا رقم جَمع کرنے ، مِنی اسٹیٹمینٹ حاصل کرنے وغیرہ جیسے مالی اَور غیر مالی لین دین کی خدمتوں کو حاصل کرنے میں کر سکتا ہے ۔

میں اِن کارڈس کا استعمال کیوں کروں ؟

  • اپنے کارڈ کا استعمال کہیں بھی خریداری کے لئے ۔
  • دُکانوں ، اے ٹی ایم ( اے ٹی ایم ) ، والیٹس ، مائکرو اے ٹی ایم ( اے ٹی ایم ) ، آن لائن خریداری کرنے میں ۔
  • ڈیبِٹ اَور کریڈٹ کارڈس ، دونوں کا استعمال اے ٹی ایم ( اے ٹی ایم ) سے نقد نِکالنے ، پوائنٹ آف سیل ( پی او ایس ) پر سامان اَور خدمات کی خرید اَور آن لائن خرید کے لئے کیا جا سکتا ہے ۔
  • تمام قسم کے یوٹیلٹی بِلوں کی ادائیگی کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے ۔
  • صارفین اِن سے ٹکٹ ( ایئرلائن/ریلوے/بَس ) خرید سکتے ہیں ، ہوٹل میں بُکنگ کر سکتے ہیں اَور ریستوران میں ادائیگی کر سکتے ہیں ۔
  • صارفین ایسے کسی بھی مقام پر کسی بھی سروس ادائیگی کے لئے کارڈ کا استعمال کر سکتے ہیں جہاں کارڈ ریڈر/ پی او ایس مشین ہو ۔

کارڈ کَیسے حاصل کیا جا سکتا ہے ؟

  • صارفین ڈیبِٹ/ رُوپے/کریڈٹ کارڈس کے لئے تمام عوامی اَور ذاتی بینکس میں عرضی دے سکتے ہیں
  • عوام اپنی بینک کی شاخ میں عرضی دےکر ڈیبِٹ کارڈ حاصل کر سکتے ہیں

کیا عوام اپنے ڈیبِٹ کارڈس رُوپے کارڈ سے بدل بھی سکتے ہیں ؟

  • عوام اپنے ڈیبِٹ کارڈس روپے کارڈسے بدل بھی سکتے ہیں ۔
  • سرکار کے حکم کے مُطابق ، تمام جن دھن یوجنا کھاتا ہولڈروں کو رُوپے کارڈ جاری کئے جائیں‌گے ۔

ماخذ : نیشنل پیمنٹس کارپوریشن آف اِنڈیا ( این پی سی آئی )

2.625
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top