ہوم / ای ۔ گورننس / ڈیجیٹل انڈیا / ڈیجیٹل لاکر پروگرام
شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

ڈیجیٹل لاکر پروگرام

کردار

ڈیجیٹل لاکر ڈیجیٹل اِنڈیا پروگرام کا اہم حصہ ہے۔اِس ویب سروس کے ذریعے آپ سند ولادت،پاس پورٹ،تعلیمی صداقت نامہ جیسے اہم دستاویزوں کو آن لائن اسٹور کر سکتے ہیں۔ یہ سہولت پانے کے لئے بس آپ کے پاس آدھار کارڈ ہونا چاہئے۔آدھار کا نمبر فِیڈ کر آپ ڈیجیٹل لاکر اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔اِس سروس کی سَب سے خاص بات یہ ہے کہ آپ کہیں بھی اپنے دستاویز میں ڈیجیٹل لِنک پیسٹ کر دِیجئے،اب آپ کو بار۔بار کاغذات کا استعمال نہیں کرنا ہوگا۔ڈپارٹمنت آف الیکٹرانکس اینڈ انفارمیشن ٹیکنالوجی (ڈی اِی آئی ٹی وائی)نے حال ہی میں ڈیجیٹل لاکر کا بیٹا ورژن لانچ کیا ہے۔

اِس کو بنانے کے لئے آپ کو ڈیجیٹل لاکر پر لاگ اِن کرنا ہوگا،اُس کے بعد آپ کو آئی ڈی بنانی ہوگی۔ اُس کے بعد آپ کو آدھار کارڈ نمبر لاگ اِن کر دِیجئے۔اُس کے بعد آپ سے منسلک چند سوال آپ سے پوچھے جائیں‌گے جِس کے بعد آپ کا اکاؤنٹ بن جائے‌گا اَور اُس کے بعد آپ اُس میں سارے ذاتی دستاویز ڈاؤن لوڈ کر دیجئے،جو ہمیشہ کے لئے اُس میں لوڈ ہو جائیں‌گے۔آپ کا لاگ اِن آئی ڈی اَور پاس ورڈ آپ کا اپنا ہوگا جِس کو آپ کہیں بھی کھول سکتے ہیں۔سَب سے بَڑا فائدہ اِس لاکر کے ذریعے دھوکہ دھڑی نہیں ہو سکتی ہے اَور نا ہی نقلی دستاویزوں کا چکر ہوتا ہے،یہ پوری طرح سے نِیٹ اینڈ کلین پروسیس ہے۔

سرکار ڈیجیٹل اِنڈِیا مِشن کے تحت تمام ہم وطنوں کو ڈیجیٹل لاکر میسّر کرائے‌گی جہاں متعلقہ شخص کے تمام صداقت نامہ محفوظ رکھے جائیں‌گے۔

ڈِجی لاکر ۔ آن لائن دستاویز اسٹوریج سہولت

ڈیجیٹل لاکر ڈیجیٹل ہندوستانی  پروگرام کے اہم  پَہلوں میں سے ایک ہے۔اِس کا ایک بیٹا ورژن الیکٹرانکس اَور معلوماتی ٹیکنالوجی محکمہ (ڈی ای آئی ٹی وائی)،حکومتِ حند کے ذریعے جاری کیا گیا ہے۔ڈیجیٹل لاکر کا مقصد مادی دستاویزوں کے استعمال کو کم کرنا اَور ایجنسیوں کے بیچ میں اِی۔ اِس پورٹل کی مدد سے اِی۔دستاویزوں کا مبادلہ رجسٹرڈ لغت کے ذریعے کیا جائے‌گا،جِس سے آن لائن دستاویز وں کی صداقت متعین ہوگی۔ امیدوار اپنے الیکٹرانک دستاویزوں کو اَپ لوڈ کر سکتے ہیں اَور ڈیجیٹل اِی۔سائن سہولت کا استعمال کر اُن پر دستخط کر سکتے ہیں۔ اِن ڈیجیٹلی دستخطی دستاویزوں کو سرکاری تنظیمات یا دیگر اداروں کے ساتھ شیئر کیا جا سکتا ہے۔دستاویزوں کے مبادلہ  کو لائق بنانا ہے۔

ڈیجیٹل لاکر نظام کے مقصد

  • کلاؤڈ پر ڈیجیٹل لاکر فراہم کرنے کے ذریعے امیدوار کا ڈیجیٹل عطائے اختیار
  • دستاویزوں کو اِی۔دستخط لائق بناکر اُنہیں الیکٹرانک اَور آن لائن میسّر بنانا جِس سے مادی دستاویز وں کا استعمال کم از کم ہو
  • اِی دستاویزوں کی صداقت متعین کرکے فرضی دستاویزوں کے استعمال کو ختم کرنا
  • ویب پورٹل اَور موبائل اپلیکیشن کے ذریعے شہریوں کو حکومت کے ذریعے جاری کئے گئے دستاویزوں کا محفوظ رسائی فراہم کرنا
  • سرکاری محکموں  اَور ایجنسیوں کے انتظامی متفرق اخراجات کو کم کرنا اَور شہریوں کے لئے خدمت حاصل کر آسان بنانا
  • شہریوں کے لئے دستاویزوں کی کبھی۔بھی کہیں بھی پہنچ فراہم کرنا
  • اوپن اَور انٹر آپریبل معیارات  پر منحصر ساخت فراہم کرنا جِس سے اچھی طرح سے ساخت کا معیاری دستاویز کے ذریعے محکموں  اَور ایجنسیوں کے درمیان دستاویزوں کو آسانی سے ساجھا کیا جا سکے
  • امیدوار کے اعداد و شمار کے لئے رازداری اَور مستند پہنچ متعین کرنا۔

ڈیجیٹل لاکر نظام کے عنصر

  • رِپوزیٹری اِی

دستاویزوں کا مجموعہ ہے جو جاری کنندہ کے ذریعے ایک معیاری فارمیٹ میں اپ لوڈ کیا گیا اَور معیاری اے پی آئی کے ذریعے محفوظ طریقے سے حقیقی وقت میں کھوج اَور استعمال کے لئے میسّر ہے۔

  • ایکسیس گےٹوے

ایک محفوظ آن لائن سسٹم ہے جِس سے درخواست گزار حقیقی وقت میں یو آر آئی (یونِفورم  رِسورس مُظہَر)کا استعمال کرکے حاصل کر سکتے ہیں۔یوآرآئی ایک لغت میں جاری کُنندہ کے ذریعے اپ لوڈ کی گئی اِی۔دستاویز کے لئے ایک کڑی ہے۔یو آرآئی کی بنیاد پر گےٹوے لغت پتہ کی شناخت کرے‌گا اَور اُس لغت سے اِی۔دستاویز کو پیش کرے‌گا۔

ڈیجیٹل لاکر کیا ہے

  • ہرایک امیدوار کی بنیاد سے جُڑا ہوا 10ایم بی کا وقف ذاتی اسٹوریج اسپےس،جہاں محفوظ طریقے سے اِی۔دستاویزوں  اَور یو آر آئی لِنک کو مُجْتَمَع اَور ایکسیس کیا جا سکے
  • درخواست کنندگان کے ساتھ محفوظ اِی۔دستاویزوں کی ساجھے داری
  • فی الحال ویب پورٹل کے ذریعے دَستیاب،مستقبل میں موبائل اپلی کیشن کے ذریعے بھی دَستیاب کرایا جائے‌گا
  • ڈیجیٹل دستاویز پر دستخط کرنے کے لئے انٹیگریٹ اِی۔سائن سروس۔

ڈیجیٹل لاکر پورٹل

  • آدھار نمبر کا استعمال کر ڈیجیٹل لاکر کے لئے سائن اپ کرنے کے لئے digitallocker.gov.in پر جائیں۔
  • امیدوار ڈیجیٹل لاکر نظام پر رجسٹرڈ جاری کنندہ اَور درخواست کنندگان کی فہرست دیکھ سکتے ہیں۔

ڈیجیٹل لاکر کا استعمال کَیسے کریں

امیدوار کے لئے

ڈیجیٹل لاکر کے لئے سائن اپ کرنے کے لئے امیدوار کے پاس آدھار نمبر ہونی چاہئے۔ڈیجیٹل لاکر کے لئے سائن اپ کرنے سے پہلے یہ ضروری ہے کہ آپ کا موبائل نمبر یو آئی ڈی اے آئی سسٹم میں آپ کا آدھار نمبر سے جُڑا ہوا ہو۔
لاگ اِن ایرِیا میں اپنا آدھار نمبر درج کریں۔ یو آئی ڈی اے آئی پر رجسٹرڈ موبائل نمبر پر او ٹی پی بھیجا جائے‌گا۔اوٹی پی درج کرنے پر یو آئی ڈی اے آئی سے اِی۔کےوائی سی کی عمل پُوری کی جائے‌گی۔
اِی۔کے وائی سی کامیاب ہو جانے پر، امیدوار مختلف جاری کنندہ کے ذریعے ڈیجیٹل لاکر میں اپلوڈ کی گئی دستاویزوں کی یوآرآئی دیکھ سکتے ہیں۔ امیدوار اپنے ڈیجیٹل لاکر میں اِی۔دستاویز کو اپ لوڈ اَور اِی۔سائین بھی کر سکتے ہیں۔امیدوار درخواست گزار کے ای-میل پتے پر اِی۔دستاویز کے لئے لِنک شیئر کرکے ذاتی دستاویزوں کو شیئر کر سکتے ہیں۔۔

جاری کنندگان کے لئے

امیدوار کو آئی ڈی حاصل کرنے کے لئے ڈیجیٹل لاکر نظام پر رجسٹر کرنا ہوگا۔
امیدوار کو آئی ڈی مِلنے کے بعد،جاری کنندہ رِپوزیٹری سروس فراہم کنندہ اے پی آئی کا استعمال کر نامزد لغت میں ایک معیاری ایکس ایم ایل فارمیٹ میں دستاویزوں کو اپلوڈ کر سکتے ہیں۔
لغت میں اپ لوڈ کئے گئے ہرایک دستاویز کے لئے امیدوار آئی ڈی،دستاویز کی قسم اَور یونِک دستاویز آئی ڈی ہوگی۔دستاویز یوآرآئی سے متعلق رہائشی کے آدھار نمبر کی بنیاد پر اُس کے ڈیجیٹل لاکر میں قائم کیا جائے‌گا۔

درخواست کنندگان کے لئے

درخواست کنندہ کو ڈیجیٹل لاکر نظام استعمال کرنے کے لئے پہلے ایکسیس گےٹوے پر رجسٹر کرنا ہوگا۔
درخواست گزار دستاویز  یو آرآئی کا استعمال لغت سے ایکسیس گےٹوے کے ذریعے دستاویز وں کو محفوظ طریقے سے حاصل کرنے کے لئے کر سکتے ہیں۔

اِی۔سائن سروس

اِی۔سائن سروس پیداوار کے ثابِق مرحلے میں ہے اَور اس لئے اِس کا استعمال جائزے کے مقصد کے لئے ہی کیا جا سکتا ہے۔زیادہ معلومات کے لئے یہاں کلِک کریں۔

2.83333333333
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top