شیئر
Views
  • صوبہ Open for Edit

اِی۔ہسپتال

اِس صفحہ پر اِی۔ہسپتال ڈیجیٹل اِنڈیا کی پہل کی معلومات دی گئی ہے۔

کردار

آن لائن نامزدگی قاعدہ آدھار نمبر پر منحصر ملک کے مختلف ہسپتالوں کو جوڑنے کے لئے ایک کوشش ہے جو ڈاکٹر سے مِلنے کے لئے وقت کی خدمات میسّر کراتی ہے۔ یہ خدمت وہاں میسّر ہو سکتی ہے جہاں ' ہسپتال مینجمنٹ معلوماتی  نظام(ایچ ایم آئی ایس)' کے ذریعے کاؤنٹر پر منحصر ' باہری مریض محکمہ نامزدگی اَور اپائنٹمنٹ نظام ' پہلے سے لاگو ہے۔ یہ خدمت این.آئی.سی.کی کلاؤڈ خدمات کے ذریعے میسّر کرائی گئی ہے۔ یہ خدمت صارفین کے آدھار نمبر پر منحصر ذاتی معلومات کے وائی سی کا استعمال کر مُتَفَرِّق ہسپتالوں کے مُتَفَرِّق محکموں کے ساتھ اپائنٹمنٹ کی سہولت دستیاب کرواتی ہے۔ اَگر مریض آدھار کے ساتھ رجسٹرڈ ہے تو یہ مریض کے نام کا استعمال کر نامزدگی کرتا ہے۔ لِہٰذا مریض اپنے موبائل نمبر کے ذریعے نامزدگی کر سکتا ہے۔آدھار نمبر پر رجسٹرڈ نَئے مریضوں کو اپائنٹمنٹ کے ساتھ ساتھ ' واحد صحت شناخت نمبر (یو ایچ آئی ڈی)' بھی دیا جائے‌گا۔اَگر آدھار نمبر پہلے سے ہی ' واحد صحت شناخت نمبر (یو ایچ آئی ڈی)' کے ساتھ جُڑا ہوا ہے تب صرف اپائنٹمنٹ نمبر دیا جائے‌گا اَور ' واحد صحت شناخت نمبر (یو ایچ آئی ڈی)' وہی رہے‌گا۔

خصوصیات

آسان اپائنٹمنٹ عمل

ہسپتال میں آپ کی اول نامزدگی اَور ڈاکٹر سے اپائنٹمنٹ کو اب آن لائن اَور آسان بنا دیا گیا ہے۔ آپ صرف آدھار نمبر کا استعمال کر خود کی تصدیق  کریں،اُس کے بعد ہسپتال اَور محکمہ کے نام،اپائنٹمنٹ کے لئے تاریخ کا انتخاب کریں اَور فوراً اپائنٹمنٹ کے لئے ایس ایم ایس حاصل کریں۔

ڈیش بورڈ

کُل ہسپتالوں کی تعداد اَور اُن کے محکموں کی تعداد،جِن کا اپائنٹمنٹ آن لائن او .آر. ایس.(او آر ایس)کے ذریعے لیا جانا ہے،اُن کی تعداد کو ڈیش بورڈ میں دیکھا جا سکتا ہے۔

ہسپتال کو جوڑنا

جو ہسپتال،مریضوں کو آن لائن نامزدگی اَور اپائنٹمنٹ سہولت میسّر کرانا چاہتے ہیں،وہ او .آر. ایس. سے جُڑ سکتے ہیں۔یہ انتظام ہسپتالوں کے اپائنٹمنٹ عمل کو آسان بنانے اَور مریضوں کی آمد کو آسان بنانے میں مددگار ہے۔

عمومی سوال

سوال۔ors.gov.in پورٹل کیا ہے ؟

جواب۔آن لائن نامزدگی نظام(او آر ایس) سرکاری ہسپتالوں میں بیرونی مریض محکمہ(او پی ڈی)اپائنٹمنٹ لینے کے لئے ایک آن لائن نامزدگی پورٹل ہے جو ڈاکٹر سے مِلنے کے لئے وقت  کی خدمات میسّر کراتا ہے اَور دیگر سہولیات جیسے خون کی دستیابی اَور پیمنٹ گیٹوے کے ذریعے ادائیگی کرنا وغیرہ فراہم کراتی ہے۔اِس کے ذریعے ملک کے مختلف ہسپتالوں کو جوڑنے کے لئے ایک کوشش ہے۔

سوال۔کیا ڈاکٹر سے صلاح لینے کے لئے اپائنٹمنٹ لینا  ضروری ہے ؟

جواب۔ہاں

سوال۔اپائنٹمنٹ لینے کے مختلف طریقے کیا ہیں ؟

جواب۔مریض یا اُس کا خادم یا تو ویب سائٹ http: ors.gov.in پر آکر اوپی ڈی اپائنٹمنٹ حاصل کر سکتا ہے یا ہسپتال میں اپائنٹمنٹ اَور نامزدگی کاؤنٹر پر آکر اپائنٹمنٹ حاصل کر سکتا ہے۔

سوال ۔http: ors.gov.in کا استعمال کر آن لائن اپائنٹمنٹ لینے کے کیا نفع ہیں ؟

جواب۔اوپی ڈی اپائنٹمنٹ/نامزدگی لینے کے لئے مریض کو لمبی قطاروں میں نہیں لگنا پڑتا۔

سوال۔اپائنٹمنٹ حاصل کرنے کے لئے ثابِق ظاہرداری/ضروریات کیا ہیں ؟

جواب۔نَئے مریض کے پاس آدھار نمبر اَور آدھار کے ساتھ رجسٹرڈ موبائل نمبر ہونا ضروری ہے۔سسٹم یوآئی ڈی اے آئی سے اِی کے وائی سی ڈیٹا کا استعمال کر مریض کی ذاتی معلومات میسّر کراتا ہے۔ مریض کا موبائل نمبر یوآئی ڈی اے آئی کے ساتھ رجسٹرڈ نہ ہونے کی صورت حال میں مریض کا نام(جیسے کی ' آدھار ' میں دیا گیا ہے)میسّر کرانا ہوگا اَور یو آئی ڈی اے آئی کے ساتھ آبادیات سے متعلق توثیق کرنے کے بعد مریض کا موبائل نمبر اَور دیگر تفصیلات جیسے پتہ،عمر وغیرہ مانگا جائے‌گا۔ اَگر مریض کے پاس آدھار نمببر نہیں ہے تب مریض کو اپنی ذاتی معلومات جیسے نام،والد کا نام،والدہ کا نام اَور پتہ وغیرہ میسّر کرانا ہوگا۔

سوال۔انٹر نیٹ(http: ors.gov.in)یا ہسپتال کاؤنٹر سے اپائنٹمنٹ لینے والے مریضوں کے لیا کیا کوئی کوٹا (رِزَروڈ نمبر) مقرر کیا گیا ہے ؟

جواب۔متعلقہ ہسپتالوں کے ذریعے مقررہ کوٹا (رِزَروڈ نمبر) سافٹ ویئر میں دیا گیا ہے/ منسلک کیا گیا ہے۔

سوال۔نئے مریض کے لئے اپائنٹمنٹ لینے کا کیا طریقہ ہے ؟

جواب۔اَگر آپ کے پاس مریض کا آدھار نمبر یا مریض کا موبائل نمبر جو یوآئی ڈی اے آئی کے ساتھ رجسٹرڈ ہے،تب صرف ایک بار استعمال کے لئے پاس ورڈ(او ٹی پی)،یوآئی ڈی اے آئی کے ذریعے موبائل پر ایس.ایم.ایس.(ایس.ایم.ایس)کیا جائے‌گا اَور مریض کو یوآئی ڈی اے آئی پر میسّر ذاتی معلومات ہسپتال کے بیرونی مریض محکمہ(اوپی ڈی)اپائنٹمنٹ کے لئے استعمال کرنے کی رضا مندی لینی ہوگی۔

مریض کا موبائل نمبر یوآئی ڈی اے آئی کے ساتھ رجسٹرڈ نہ ہونے کی حالت میں مریض کا نام(جیسے کہ ' آدھار ' میں دیا گیا ہے) میسّر کرانا ہوگا اَور یوآئی ڈی اے آئی کے ساتھ آبادیات سے متعلق توثیق کرنے کے بعد مریض کا موبائل نمبر اَور دیگر تفصیل جیسے پتہ،عمر وغیرہ مانگا جائے‌گا۔

اَگر استعمال کنندہ کے پاس آدھار نمبر نہیں ہے تب بھی وہ آن لائن اپائنٹمنٹ لے سکتا ہے لیکِن ہسپتال سے او پی ڈی کارڈ لینے سے ثابِق مریض کا شناختی کارڈ میسّر کرانا ہوگا۔ استعمال کنندہ سرکاری ہسپتال کے محکمہ کا انتخاب کر سکتا ہے جہاں اُس کو مریض کا ٹیسٹ / علاج کروانا ہے۔اس کے بعد استعمال کنندہ کو او پی ڈی اپائنٹمنٹ کی تَفْصِیلی معلومات اَور منظوری موبائل نمبر پر میسج (ایس ایم ایس) کے ذریعے بھیجی جائے‌گی۔

سوال۔ہسپتال کو آدھار نمبر دینے کے کیا فائدے ہیں ؟

جواب۔اَگر مریض پہلی بار ہسپتال آنے پر ' آدھار نمبر' میسّر کرواتا ہے تو اُس کو آن لائن اپائنٹمنٹ کے لئے وَیسی ہی ترجیح دی جائے‌گی جیسی ہسپتال کی قطار / صف / لائن میں کھَڑا ہے اَور مریض کو مخصوص ہسپتال علامات شناخت یو ایچ آئی ڈی میسّر کرایا جائے‌گا۔مستقبل میں مریض آن لائن ادائیگی کرکے ' اِی۔بیرونی مریض محکمہ کارڈ '(اِی۔اوپی ڈی کارڈ) پرِنٹ کروا سکتا ہے۔

اَگر مریض ہسپتال سے دوبارہ صلاح / جانچ کروانا چاہتا ہے تو اُس کو اپنے آدھار نمبر کو پہلے کی مخصوص ہسپتال علامات شناخت(یو ایچ آئی ڈی)کے ساتھ جوڑنا چاہئے جِس سے ہسپتال کو اُس کے بہتر علاج کے لئے اِی ایچ آر(اِی۔صحتی تفصیل)سنبھالنے میں مدد مِلے‌گی۔

مریض کے خاص پہچان نمبر  (یو ایچ آئی ڈی)کو آدھار کارڈ سے جوڑا جائے‌گا جِس سے مستقبل میں دیگر ہسپتالوں کو بھی اُس کا اِی ایچ آر(اِی۔صحتی تفصیل)میسّر کرایا جا سکے۔ مریض کا موبائل نمبر یو آئی ڈی اے آئی کے ساتھ رجسٹرڈ نہ ہونے کی حالت میں مریض کا نام(جیسے کی ' آدھار ' میں دیا گیا ہے)میسّر کرانا ہوگا اَور یو آئی ڈی اے آئی کے ساتھ آبادیات سے متعلق توثیق کرنے کے بعد مریض کا موبائل نمبر اَور دیگر تفصیلات جیسے پتہ،عمر وغیرہ مانگا جائے‌گا۔

ماخذ: اِی ہسپتال ڈیجیٹل ہندوستان کی پہل

3.0
اپنی تجاویز ارسال کریں (اگر مذکورہ بالا مواد پر آپ کو کوئی تبصرہ/تجویز دینی ہو تو براہ کرم یہاں درج کریں))
Enter the word
Back to top